hoe bedoel je? lang het contact omdraaien of vaak?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt het wel een tijdje geprobeerd? Kan even duren namelijk.
Langer het contact omdraaien. Even je bezinepomp de kans geven de benzine naar je motor te krijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
hoe bedoel je? lang het contact omdraaien of vaak?
Ok, ik ga het proberen, ik zal mijn bevindingen postenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Langer het contact omdraaien. Even je bezinepomp de kans geven de benzine naar je motor te krijgen.
Ik heb hem net 20 tot 30 sec rondgedraaid maar hij doet het nog steeds niet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ok, ik ga het proberen, ik zal mijn bevindingen posten
je zou dan met startkabels en een andere auto het kunnen testen.quote:
Ok, ik zal even een bekende bellen en vragen of zij mij even kunnen aantrekken. Ik zal mijn bevindingen hier posten! Iedereen bedankt voor nu!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef retuow82 het volgende:
Zet je auto in zijn tweede versnelling (met het contact aan en licht uit) en laat iemand de auto aanduwen. Je laat de koppeling op een gegeven moment opkomen en dan zou hij aan moeten slaan wanneer je accu het probleem is.
Mocht dit niet gebeuren dan denk ik dat je ergens bij de benzinetoevoer moet gaan zoeken gezien de startmotor wel gewoon reageert. In je onderhoudsboekjes kun je nagaan welke zekeringen er voor de benzinetoevoer zitten en die even nalopen. Mocht dat niet het probleem zijn dat kan het ook nog de pomp van de toevoer zelf zijn.
Eerst maar eens aanduwen en eventueel zekeringen checken, daarna pas verder kijken.
Als je veel ruimte en genoeg mankracht hebt om op gang te komen, kan je je auto ook gewoon al duwend aan laten jengelen door die stappen uit te voerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ok, ik zal even een bekende bellen en vragen of zij mij even kunnen aantrekken. Ik zal mijn bevindingen hier posten! Iedereen bedankt voor nu!
Zoals ik al zei maar hij begreep me denk ik niet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je veel ruimte en genoeg mankracht hebt om op gang te komen, kan je je auto ook gewoon al duwend aan laten jengelen door die stappen uit te voeren
Of wij hem niet, natuurlijk, misschien is 'aantrekken' wel dialect voor 'aanduwen'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei maar hij begreep me denk ik niet...
TS wel, als de auto het nog steeds niet doetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:51 schreef gateway het volgende:
en loopt ie al?
=quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |