abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71779902
Ik zag deze week bij de mediamarkt in de folder deze (klik) sony lcd tv.. 600 euro voor een 102cm lcd tv, full hd! Lijkt me een goede keuze. Heb gezocht op kieskeurig.nl en vergelijk.nl, maar zie nergens reviews of iets dergelijke. Dus vandaar dit topic met de vraag of iemand ervaringen/ tips/ of iets anders weet.
pi_71780164
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:37 schreef DCNY het volgende:
Ik zag deze week bij de mediamarkt in de folder deze (klik) sony lcd tv.. 600 euro voor een 102cm lcd tv, full hd! Lijkt me een goede keuze. Heb gezocht op kieskeurig.nl en vergelijk.nl, maar zie nergens reviews of iets dergelijks. Dus vandaar dit topic met de vraag of iemand ervaringen/ tips/ of iets anders weet.
Tja, dat ding is niet voor niks in de aanbieding natuurlijk. Er zit geen DVB-C tuner in, en de ingebouwde DVB-T tuner is niet geschikt voor HD. Alle wat betere Sony Bravia TV's hebben tegenwoordig een DVB-C tuner en CI+ slot aan boord, zodat je geen settop box nodig hebt voor digitale kabeltelevisie (uitgezonderd bij UPC), maar dat heeft dit toestel dus niet. Er zijn vast ook nog wel andere verschillen, maar dat mag je zelf even verder uitzoeken. De handleiding staat hier. Er zijn inderdaad geen reviews op kieskeurig.nl, hoewel het toestel daar al sinds februari j.l. op staat. Is dus kennelijk een weinig populair model.
pi_71781424
Die TV was al in aanbieding geweest bij iBood. Snel uitverkocht, ook voor 599 euro. 599 euro is geen geld voor 102 cm. :-) Waarom niet? Ik zie het als wegwerp-tv. Ik wacht al jaren op de betaalbare OLED/AMOLED TV of dergelijk. Als die komt, gaat de oude naar de slaapkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')