abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71779633
quote:
Zaterdagavond raakte hij betrokken bij een woordenwisseling op het Kwakoefestival, waarbij hij een schampschot in zijn been opliep.

Lionel Dors gaat door het leven als rapper Lexxxus, maar echt doorgebroken is hij nog niet. Hij staat bekend vanwege de vele vechtpartijen waar hij bij betrokken is geweest. In 2006 raakte hij slaags met de rapper Rocks van THC op de rode loper bij de premiere van de film de Bolletjes Blues. En hij heeft ruzie met de muzikale chapter van de bende Hopi Boys, de zogeheten Greengang. Als reactie daarop, zo gaat het verhaal, belaagden de Hopi Boys op hun beurt Lexxxus weer bij Ganzenhoef en knipten zijn dreadlocks eraf.
Zie ook de volgende link voor een interview met deze gochelaar van woorden in het ziekenhuis:
http://www.at5.nl/artikel(...)kenhuis-geinterviewd

Als achtergrond, hoe woont deze gezette koning van het rap gesproken woorden?

De goede man speelt ook voor sinterklaas:
pi_71779697
Ambilight op een zwarte achtergrond

wat een waus
pi_71779776
crib van die gast
Geen sig.
pi_71779792
Wat een figuur.
pi_71779795
Eigenlijk dacht ik eerst dat het gewoon een typetje was dat het betreffende vlezige heerschap onder de knie had, blijkt het zomaar echt een wandelende levensvorm te zijn welke een lid blijkt te zijn van onze maatschappij
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 02:27:55 #6
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_71779841
Vanaf min 01.03 zijn verhaal vanuit ziekbed

http://www.at5.nl/artikel(...)kenhuis-geinterviewd
Schijt aan iedereen
pi_71779852
Het schieten bij meningsverschil is daar tot kunst verheven.
pi_71779937
Dat Ikea schilderij "Dit hier weerspiegelt mijn gevoelige kant"
hula
pi_71779946

maakt niet uit jonge ik blijf sexy g, never kill me
pi_71779997
Zout, met jodium.
pi_71780017
Props voor de vinex gangster!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_71780028
quote:
Als reactie daarop, zo gaat het verhaal, belaagden de Hopi Boys op hun beurt Lexxxus weer bij Ganzenhoef
Je weet toch, eindelijk een keer respect voor Ganzenhoef i.p.v. dat al die nieuwsberichten Kraaiennest noemen AIGHT
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_71780036
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:58 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Je weet toch, eindelijk een keer respect voor Ganzenhoef i.p.v. dat al die nieuwsberichten Kraaiennest noemen AIGHT
.

Nameraas, Damsco Vietnam, G G G BANG BAANG.
pi_71780053
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zout, met jodium.
proef er geen ene kk moer van

pi_71780056
Overigens wel lelijk dat-ie over doodgaan en shit lult...we hebben het over 1 fucking kogel in zijn been.
Stelt niks voor dus, ik heb een keer vijf op m'n hoofd gehad en ik heb ze teruggekopt nigga. Fifty eet bullets nigga, check z'n gebit. Lil Flip vangt kogels en staat even later gewoon weer op, je weet toch. Lexxxus is gewoon fake G.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_71780154
Hebben ze hem ook in zijn strot geraakt of zo want ik kan hem niet verstaan vanuit zijn ziekenhuisbed. De man heeft een schampschot aan zijn been en doet alsof hij dood ligt te gaan daar in dat bed. Kom op jongen, je was in dat eerste filmpje ook zo'n stoere boy met je rozenschilderij, je nepbloemen en je stoere gepraat nu ook op je tanden bijten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71780226
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 03:03 schreef Rutgerr het volgende:
Overigens wel lelijk dat-ie over doodgaan en shit lult...we hebben het over 1 fucking kogel in zijn been.
Stelt niks voor dus, ik heb een keer vijf op m'n hoofd gehad en ik heb ze teruggekopt nigga. Fifty eet bullets nigga, check z'n gebit. Lil Flip vangt kogels en staat even later gewoon weer op, je weet toch. Lexxxus is gewoon fake G.
Zijn arm en darmen zijn geraakt, waar lees jij been?
Gozer kwam net van de OK af, hoe vrolijk wil je interview geven als je net uit de narcose komt.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 06:10:40 #20
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71780572
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:58 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Ganzenhoef was van oudsher het ghetto, niet kraaienest
Intelligent, but fucked up.
pi_71780808
In de Soprano's was er een rapper die meer street creds wilde hebben, en een kogelwond nodig had. Die hebben ze toen in z'n reet geschoten. Dit lijkt er wel een beetje op.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:32:59 #22
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_71780821
Ghetto'tje spelen, net wat we nodig hebben in Nederland...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_71780890
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:32 schreef reem het volgende:
Ghetto'tje spelen, net wat we nodig hebben in Nederland...
In de echte ghetto's in de VS bijvoorbeeld zouden deze wannabe gangstas het nog geen dag volhouden en jankend om hun moeder roepen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:49:40 #24
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_71780918
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 07:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In de echte ghetto's in de VS bijvoorbeeld zouden deze wannabe gangstas het nog geen dag volhouden en jankend om hun moeder roepen.
Ja, en zo zouden die homeboys in de VS het nog geen dag volhouden in steden als Sao Paulo of Caracas. Baas boven baas.

Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe sommige jongeren helemaal op kunnen gaan in een geïmporteerde gangstercultuur. De slachtofferrol staat die lui echt slecht in één van de meest welvarende en nivellerende samenlevingen ter wereld.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_71781111
Ze moeten beter leren mikken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')