quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef brilkikker het volgende:
Wat heeft sterke Frank met je gedaan dan ?
Ja, maar dat mag dus eigenlijk niet, hè. Als je eenmaal begint ga je tot het bittere einde. Dat is het hele doel van zo'n spel. Je mag er niet zomaar uitstappen. En je mag ook niet later instappen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef Wells.p het volgende:
ik ben nu ook gestopt! Daarom ben ik ook aan het fokken;)
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dus eigenlijk niet, hè. Als je eenmaal begint ga je tot het bittere einde. Dat is het hele doel van zo'n spel. Je mag er niet zomaar uitstappen. En je mag ook niet later instappen.
Iets voor de volgende keer.
Dat is het doel van het spel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Alleen we begonnen met bier daarna met witte zoeten wijn toen met milibu. Toen met drogen witte wijn en nu met teqiulla, en de rede waarom we nu even zijn gaan stoppen is omdat er 2 mensen zijn gaan kotsen.
Ze gaan nu weer beginnen twijfel of ik nog mee doe.
Ja en bedankt voor je topic ook !quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:00 schreef Wells.p het volgende:
oké sorry mensen leg me mobiel neer!
Moet toch maar 1 potje spelen ga nu beginnen!
Fijne avond!
Als je met een stel wijven speelt waarbij "een aantal glazen" een stuk meer of het meeste is wat iemand (achter elkaar) zal drinken gedurende zo'n spel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:00 schreef behangplakker het volgende:
Nooit gekotst van zo'n spel, kotsen is voor paupersDaarbij is uitstappen een aantal glazen achterover slaan, te overleggen met je vrienden
Niet stoppen, hè.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:00 schreef Wells.p het volgende:
oké sorry mensen leg me mobiel neer!
Moet toch maar 1 potje spelen ga nu beginnen!
Fijne avond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |