quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef OldJeller het volgende:
Goed dat je het hen even flink zegt! ..... in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:49 schreef S.Seagal het volgende:
Eerst een topic er over openen omdat je niet iets durft te zeggen. En dan ook nog eens stoer doen dat je de tent in de hens steekt. Wat je toch niet doet
Even quoten voor als de tent daadwerkelijk in de fik vliegt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef Ananasschijfje het volgende:
Lieve buren,
Ik hoop dat jullie het heel gezellig vinden in jullie partytent met jullie luidruchtig en slap geouwehoer. Niet schrikken hoor als de tent ineens in de hens vliegt. Dat ben ik die het na zo'n 7 uur nu wel gehoord heeft.![]()
Klacht: Luidruchtig tyfusburen.
Nou, inderdaadquote:
Klassieke internetheld héquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
Niet aan je buren vragen of het een beetje zachter mag ofzo, nee een topic openen en in dat topic roepen dat je hun partytent wel in de fik gaat steken
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klassieke internetheld hé
Te autistisch om ff biertje daar te pakken en dan door te laten schemeren dat je je bed in duikt, oftewel of het wat minder kan.
Maar wel op een forum heel stoer gaan roepen dat je ze wel ff lesje leert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |