Als hij het leest is hij ws al geshockeerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
O ja.
Hee, Tong, de teksten van Blof zijn BRILJANT!
..en toen bedacht ik me pas dat ie het natuurlijk ook niet kan lezen..![]()
Ga jij eens heel snel terug naar je KLB vriendjes trouwens, puber..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef behangplakker het volgende:
Je hebt dan ook maar meteen de meest onbetrouwbare hit van marktplaats gehaald?![]()
Wát een spelling hee
Het is wel bij hem in de buurtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt dan ook maar meteen de meest onbetrouwbare hit van marktplaats gehaald?![]()
Wát een spelling hee
Nee, meer Jaap Stobbequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef drijfhout het volgende:
Wie is tong80?
Is dat hier een soort grootheid als een loekie knol, of een brammetje biesterveld?
Tong moet het op de fiets kunnen ophalen, brengen is nog beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wát een spelling hee
Omg, een puberquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel terug naar je KLB vriendjes trouwens, puber..
Neem Tong's postgemiddelde, en bedenk dat de gemiddelde FOK!ker 1 van zijn my active topics zo'n 8 keer per dag aanklikt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoeveel views gaat dit probleem trouwens kosten?
Dan hebben ze in bepaalde subjes een behoorlijke teruggang op dit moment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neem Tong's postgemiddelde, en bedenk dat de gemiddelde FOK!ker 1 van zijn my active topics zo'n 8 keer per dag aanklikt.
Bij Tong gok ik een keer of 30, dus 30x zijn postgemiddelde x het gemiddelde aantal topics waarin hij per dag post.
Ofzoiets..
Hij is er nu niet dus dan kan 't.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef behangplakker het volgende:
Maar laten we even over tong80 praten''
Ik denk dat hij met jeukende vingers zit toe te kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is er nu niet dus dan kan 't.
De bibliotheek is dicht en geen idee of daar internetcafe zit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met jeukende vingers zit toe te kijken
Ik niet, maar Tong en ik weten dat onderwerp al 9 jaar wijselijk te omzeilen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mwoah ik ben het best wel eens met zijn aversie tegen blof en kane, daar niet van.
The Clash dan ben ik 't altijd met tong eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik niet, maar Tong en ik weten dat onderwerp al 9 jaar wijselijk te omzeilen.
Besef je dat je nu erg beledigend bezig bent?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:55 schreef jslavenburg het volgende:
Gelukkig, eindelijk af van die pleuris homo
Moet mij dat iets boeien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Besef je dat je nu erg beledigend bezig bent?
Had ik maar een paar miljoenen, had ik meteen een 24uurs-variant geopend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
De bibliotheek is dicht en geen idee of daar internetcafe zit.
Daarom juist, de PC waarop de bot draaide is gecrasht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee zijn PC is kapot, check zijn lastpost maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |