Alleen als je tieten hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef HiroYui het volgende:
TS wil mijn vriend worden?
Ik heb een debit card van Mastercard, nooit geen problemen mee en kan ook direct alles online inzien.quote:
Triodos ook zonder staatsteunquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Hetiszover het volgende:
Rabobank![]()
De enige bank die het doorkon zonder staatsteun.
ING
Fortis
ABN Amro
Correct.quote:
Er zou eigenlijk een topic "Triodos en technologie" moeten komen, ze zijn al jaren bezig om ideal in te voerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Correct.
Maar van de grote vier alleen de Rabobank.
Juist niet, als je rijk zou zijn betaal je gewoon met een pinpas, i.p.v. alles op krediet te kopen om het later te betalen.quote:
en die random reader zeker ook nog eens meenemen... Je kan toch ook de Rabofoon bellen. Of kan je wel een credit card betalen en je telefoonrekening niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Shivo het volgende:
En waarom bestaat er geen Rabo iPhone app voor online bankieren? Dat dat niet kan in Nederland!
Het was derhalve een retorische vraagquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Juist niet, als je rijk zou zijn betaal je gewoon met een pinpas, i.p.v. alles op krediet te kopen om het later te betalen.
Ik kan ook per postduif informatie opvragen. Maar dat wil ik niet. IK WIL MIJN CREDITCARD GEGEVENS INZIEN. Kan per Rabofoon ook niet, trouwens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
en die random reader zeker ook nog eens meenemen... Je kan toch ook de Rabofoon bellen. Of kan je wel een credit card betalen en je telefoonrekening niet.
Ik zou nog wat investeren in je economie kennis want dit klopt natuurlijk niet. Gratis credit = win.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Juist niet, als je rijk zou zijn betaal je gewoon met een pinpas, i.p.v. alles op krediet te kopen om het later te betalen.
Voordat ik overstapte van de Rabo naar de XXX bank, heb ik wel eens overwogen om die rabo cc weg te doen en er een 'normale' mastercard bij te nemen zodat ik ook kon zien wat of dat mijn uitgaves waren en ook een wat normalere manier van af betalen kon doen. Bij mij schreven ze iedere maand alles in een keer van mijn bankrekening af, was vooral na mijn eerste reis naar de VS met die cc erg lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:17 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik kan ook per postduif informatie opvragen. Maar dat wil ik niet. IK WIL MIJN CREDITCARD GEGEVENS INZIEN. Kan per Rabofoon ook niet, trouwens.
Voor alle XXX Bank fanboys: maak maar een eigen topic. Dit gaat over de Rabocard.
Ja zulke dingen gebeuren nou echt nooit bij de INGquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:49 schreef S.Seagal het volgende:
Ik kom net terug van vakantie en kon bijna nergens met mijn Rabobank pas betalen.
ING pas deed het gewoon overal.
Rabobank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |