lurkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
True, true. Maar wat moet je anders doen in dit topic?
849 dagen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij schelen LGE en ik niet zo veel hoor.
Zoveul?!quote:
Witte Dame?? vast niet. Ik was bezig met een kettingzaagquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb ik jou vanmorgen gespot bij de Witte Dame?
Bloedbadquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Witte Dame?? vast niet. Ik was bezig met een kettingzaag
Die heb ik verbrandquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Later komen er allemaal Donald Ducks in mijn kastDus ik kan nu niks meer zeggen
En terecht.quote:
Trouwens, ik hoor te kijken naar 18 jaar en ouder. Wat ik mooi vind is een ander verhaal, er waar ik aan mag zitten is weer een ander verhaal, dat hoor je met leeftijdsgenoten te doen. Met een bereik van een jaar of 7 naar boven en beneden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
LGE is hartstikke oud. Die hoort naar zijn leeftijdgenoten te kijken.
Dan heb je een dubbelganger in E. rondlopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Witte Dame?? vast niet. Ik was bezig met een kettingzaag
Misschien dan toch:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb je een dubbelganger in E. rondlopen.
quote:
Moet je niet al lang in je bedje liggen, en uit frustratie je teddybeer verkrachten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Cahir het volgende:
Komt Erik hier nog wel eens?
Kliekje hier word nu wel errug klein he
Hij's nog naar die foto's van je aan het kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Moet je niet al lang in je bedje liggen, en uit frustratie je teddybeer verkrachten?.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's nog naar die foto's van je aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |