Dan zou m'n boxer niet zo mooi zichtbaar zijn geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, met een view als dat ben je wel meer richting arbeider dan dat je gehurkt zou zitten
Zelfmoordquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg, leeft Cahir nog? Of heeft die al zelfmoord gepleegd?
Knielen natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen?
photobucket.com/albums/x94/grote_verwachtingen/Private/moireet-1.jpgquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg voor een tientje dat het G_E is
Ik had een blaartje op m'n hielquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
photobucket.com/albums/x94/grote_verwachtingen/Private/moireet-1.jpg
Die schoenen kunnen trouwens gewoon echt niet
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef Cahir het volgende:
http://s187.photobucket.com/albums/x94/grote_verwachtingen/
Wel een pervert zeg trouwens.
O, dat is mooi zover?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan zou m'n boxer niet zo mooi zichtbaar zijn geweest.
http://s187.photobucket.com/albums/x94/grote_verwachtingen/heren/quote:
Die zijn allemaal wel eens langsgekomen volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://s187.photobucket.com/albums/x94/grote_verwachtingen/heren/
Dat vind je pervers?
Bitch lease, ik heb ook ene lading aan foto's op m'n PC.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef Cahir het volgende:
Ja dat je al die foto's verzamelt enzo. Nog even en je zit in het zelfde hokje als TMM
Anders kan ik ze hier niet posten. En je bent de eerste die daar over protesteert.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef Cahir het volgende:
Ja dat je al die foto's verzamelt enzo. Nog even en je zit in het zelfde hokje als TMM
LGE is hartstikke oud. Die hoort naar zijn leeftijdgenoten te kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch lease, ik heb ook ene lading aan foto's op m'n PC.
Zelfs van vrouwen.
Dat jij nog in de fase van ieniemienie en tommy foto's zit
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders kan ik ze hier niet posten. En je bent de eerste die daar over protesteert..
Daar doe je 't voorquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor Cahir. Omdat ie het presteert na 5 min weer op de zenuwen van mensen te werken
Volgens mij schelen LGE en ik niet zo veel hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
LGE is hartstikke oud. Die hoort naar zijn leeftijdgenoten te kijken.
Heb ik ooit gezegd dat jij jong bent?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij schelen LGE en ik niet zo veel hoor.
Jij wel ja.quote:
True, true. Maar wat moet je anders doen in dit topic?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Je kan maar een doel in je leven hebben.
Hoop wel voor je dat het doel zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk te irriteren alleen op het internetin dit topic/forum is, anders voorspel ik een heel eenzaam leven voor je.
Nou buiten dit topic heb je anders genoeg bans gehad, niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
True, true. Maar wat moet je anders doen in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |