Dat is mij mij zo'n 3 minuten. Ik heb een hele korte attention span. Ik alt-tab me een ongeluk. Mijn next knop op de cd en dvd speler is grijs. Ik hou van tapas omdat veel van 1 gerecht me verveeld. Om over mannen nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het blijkt dat gemiddeld mensen 10 minuten aan één taak kunnen werken, voor ze worden afgeleid of aan iets anders zijn begonnen dan ze oorspronkelijk van plan waren..
Ben benieuwd of hij nog weet wie ik benquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zou ik vanavond zien, maar dat gaat dus misschien nieet door.
Ja dat weet ie nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nog weet wie ik ben
de nachtploeg en de ochtendploeg liepen bijna dooreenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar slechter dan gewoon 's nachts slapen.
kunnen we evt toch naar de sneak, wanneer weet je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zou ik vanavond zien, maar dat gaat dus misschien nieet door.
Weet je zeker dan zo'n driemanschap dan niet wat voor je is? Een tapasrelatie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is mij mij zo'n 3 minuten. Ik heb een hele korte attention span. Ik alt-tab me een ongeluk. Mijn next knop op de cd en dvd speler is grijs. Ik hou van tapas omdat veel van 1 gerecht me verveeld. Om over mannen nog maar te zwijgen.
Sneak = Taking of pelham 123. Lijkt me geen fuck aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen we evt toch naar de sneak,
Hij zou 't nog laten weten. Ligt aan 2 dames.quote:wanneer weet je dat?
Neequote:of lijkt public enemy je ook leuk
Jep.quote:anders ga ik alleen en dat is ook geen probleem, ik ben om 18.47 uur zowieso bij je
Ik heb al genoeg troubles met het vinden van 1 persoon voor een relatie! ;'(quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Weet je zeker dan zo'n driemanschap dan niet wat voor je is? Een tapasrelatie?
jezus, ik word moe van het lezen al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik heb hetzelfde. Ik zit voortdurend te multitasken. Ik volg drie tot vijf televisie series. Ik heb te veel hobby's. Ik ben bezig in vijf boeken, en probeer twee vreemde talen tegelijk te leren. Gelukkig heb ik werk waarbij ik ook veel kleine kort durende dingetjes heb. Als een project iets te lang duurt ben ik er op uit gekeken..
Ik ken 't gevoelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik heb hetzelfde. Ik zit voortdurend te multitasken. Ik volg drie tot vijf televisie series. Ik heb te veel hobby's. Ik ben bezig in vijf boeken, en probeer twee vreemde talen tegelijk te leren. Gelukkig heb ik werk waarbij ik ook veel kleine kort durende dingetjes heb. Als een project iets te lang duurt ben ik er op uit gekeken..
lijkt wel of je krampachtig op zoek bent naar een relatie. Heeft toch geen zin om het te forceren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg troubles met het vinden van 1 persoon voor een relatie! ;'(
Neuh, wat komt dat komt. Maar dat het na 4jr eens komt zou wel eens fijn zijn onderhand. Which doesn;t mean I will settle for less.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt wel of je krampachtig op zoek bent naar een relatie. Heeft toch geen zin om het te forceren.
Zullen we trouwen?quote:I'm a fine one to talk![]()
Duidelijkheid is idd wel een fijn iets. Ik ben daar momenteel ook enorm naar op zoek. Onduidelijkheid beïnvloed je op allemaal manieren en het is maar net de vraag of je nu de juiste keuze maakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil meer dan het "we zien wel", maar minder dat het "kom, samenwonen".
Samenwonen vind ik iets voor na een jaar relatyie of zo, dan wordt dat wel eens bespreekbaar. Nu nog LANG niet. Eerst maar eens zien dat heet uberhaubt een relatie wordt!
nou dan moeten we die borrel die we 2 jaar terug hadden afgepproken toch nog maar eens gaan inplannenquote:
Ja precies, je gaat misschien rekening houden met dingen waar je helemaal geen rekening mee hoeft te houden. Je trekt conclusies die misschien helemaal niet zo hoeven zijn. Je schept verwachtingen in je hoofd die hij misschien niet kan mag of wil waarmaken. Je fantasie slaat op hhol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Duidelijkheid is idd wel een fijn iets. Ik ben daar momenteel ook enorm naar op zoek. Onduidelijkheid beïnvloed je op allemaal manieren en het is maar net de vraag of je nu de juiste keuze maakt.
Robin is echt een enorme schat van een ventquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan moeten we die borrel die we 2 jaar terug hadden afgepproken toch nog maar eens gaan inplannenen is dat paiq toch nog ergens goed voor geweest
dan wordt het helemaal hoog tijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Robin is echt een enorme schat van een vent![]()
Weer een nieuwe...?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het helemaal hoog tijd![]()
Maar of jullie elkaars type zijn, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het helemaal hoog tijd![]()
een nooit afgemaakte klus zeg maarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weer een nieuwe...?
If it has a pulse.....![]()
Dat wordt dus schrikken voor zuster Klivia al die reuring in het rusthuisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar of jullie elkaars type zijn, dat weet ik niet
Tis wel echt een enorm party animal hoor.
Je gaat e-mails, smsjes en gesproken woord ontleden en daar conclusies aan verbinden. Bedoelt ie het zo of toch anders? Deed ie een x in zijn laatste sms of werd die weggelaten? Waarom was dat? Moet ik nu terug smsen of moet ik wachten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, je gaat misschien rekening houden met dingen waar je helemaal geen rekening mee hoeft te houden. Je trekt conclusies die misschien helemaal niet zo hoeven zijn. Je schept verwachtingen in je hoofd die hij misschien niet kan mag of wil waarmaken. Je fantasie slaat op hhol.
Kortom: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Zoiets bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |