Dat was ook wel een beetje lomp.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ik doe niet moeilijk over het zakken, maar ik ben t wel een beetje zat dat iedereen gaat vertellen hoe goed hij of zij het wel niet heeft gedaan...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je mijn tijd voor veterstrikken nog weten dan?
Mijn examintor tijdens mijn C examen zat te slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje lomp.![]()
Maar de rest heeft vast ook niet zoooo'n moeilijk geval van een examinator gehad. Volgende keer haal je het gewoon.
Sorry.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ik doe niet moeilijk over het zakken, maar ik ben t wel een beetje zat dat iedereen gaat vertellen hoe goed hij of zij het wel niet heeft gedaan...
Dat bedoel ik. Sommigen zijn er gewoon doorheen gemazzeld!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn examintor tijdens mijn C examen zat te slapen.
Ik ben een geėmancipeerde kerel. Ik train met Free Fight ook wel eens met dames. Ik durf van een dame te verliezen! Maar een dame moet op haar beurt niet zeuren wanneer ik haar aanpak.quote:
Heb je ook een tractorrijbewijs?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn examintor tijdens mijn C examen zat te slapen.
Nee, maar ik kan er wel op rijden.quote:
Maar dan voel je je wel vernederd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een geėmancipeerde kerel. Ik train met Free Fight ook wel eens met dames. Ik durf van een dame te verliezen!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan voel je je wel vernederd?
Ik voel me vernederd omdat ik na de derde keer iets te fel een duel met haar aanging..... Ik ben met voetbal vreselijk fanatiek en als het op poorten aankomt reageer ik altijd zo. Maar ik vind het niet netjes van mij zelf dat ik zo een dame aanpak die minstens 20 kilo lichter is en 1,58 groot is....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan voel je je wel vernederd?
Is het voor je gevoel erger om van een dame te verliezen? Of maakt het niet uit?
Denk niet dat ze het erg vindt. Tenminste, als mannen denken voorzichtiger te moeten zijn of aangeven dat ik voorzichtig moet zijn, omdat ik een vrouw ben, voel ik me eerder beledigd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik voel me vernederd omdat ik na de derde keer iets te fel een duel met haar aanging..... Ik ben met voetbal vreselijk fanatiek en als het op poorten aankomt reageer ik altijd zo. Maar ik vind het niet netjes van mij zelf dat ik zo een dame aanpak die minstens 20 kilo lichter is en 1,58 groot is....
De meeste vrouwen vinden het niet leuk als je net doet of ze zwak zijn. Dat kan ik me goed voorstellen want ik zou dat ook niet leuk vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het erg vindt. Tenminste, als mannen denken voorzichtiger te moeten zijn of aangeven dat ik voorzichtig moet zijn, omdat ik een vrouw ben, voel ik me eerder beledigd.Denk dat meer vrouwen dat wel hebben.
Net als mannen die vinden dat je 's avonds niet alleen over straat moet gaan en je op komen halen of wegbrengen. Heel lief, maar ook een beetje een belediging.
Vrouwen.
Foei!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden het niet leuk als je net doet of ze zwak zijn. Dat kan ik me goed voorstellen want ik zou dat ook niet leuk vinden.
De meeste meiden die ik ken kunnen ook wel tegen een stootje. En vinden het ook niet erg dat het soms wat hard er aan toe gaat met sparren of voetballen. Maar ik vind het niet netjes van mij dat ik nu heb na getrapt.... (ze was me al voorbij....) Dat is iets waar ik fel op tegen ben.....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik vind het niet netjes van mij dat ik nu heb na getrapt.... (ze was me al voorbij....) Dat is iets waar ik fel op tegen ben.....
Kennen die dames Rinus Michels?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dit zijn dames die niet weer laatste willen worden op een toernooi.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foei!![]()
Is ook niet netjes, maar ook bij een jongen zou het niet netjes zijn.![]()
Weet je wat me tof lijkt: een voetbal-softhonkbal-blikkietrap-meet
Ja daarom kreeg ik ook een grote mond van enkele andere heren.... Iedereen schrok van mijn reactie omdat ik meestal een gentleman ben.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foei!![]()
Is ook niet netjes, maar ook bij een jongen zou het niet netjes zijn.![]()
Weet je wat me tof lijkt: een voetbal-softbal-blikkietrap-meet
Softbal is voor vrouwen en senioren. Honkbal voor mannen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat het verschil tussen soft- en honkbal is.![]()
Nee, maar wel Cristiano Ronaldo, Beckham, Kaka en van Persie..... Aan hun shirtjes te lezen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |