Ik ga me in huis verstoppen tot die ellende voorbij isquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Renesite het volgende:
Ik ga van een afstandje alles gadeslagen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga me in huis verstoppen tot die ellende voorbij is.
Met elke hap water naast chloor ook een boel eiwitten, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:56 schreef Grulez het volgende:
Alweer 9 jaar geledenOoit nog in een zwembad geleden tijdens het eindfeest. Achteraf denkend hoe ranzig dat wel niet was...
Nee. GSP zit Haushofer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Klopt, dat was mijn Kei-week namelijk.
Zit je bij Albertus? Misschien was je mijn keileider..
Neuh, Albertus is niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Mijn keiweek was dus in 2000quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef Honeymooner het volgende:
Jij werkt in de BB!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:37 schreef Renesite het volgende:
Het was net inderdaad tering druk. Ik zag ook allemaal roze shirtjes en dergelijke op de markt. Moest er even langs - selexyz eventjes geld geven in ruil voor studieboeken!
Bakker Bartquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
BB?
Bibliotheek?
Blackbord?
Bigbrother?
BjornBorg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |