Mijn oom 45jaar is een normale man zoals ieder ander. Hij werkt, heeft een vriendin, heeft hobby's en hij ademt. Die vriendin heeft ie nu bijna een jaar en voor dat jaar was ie echt wanhopig opzoek. Hij begon allereerst een Hyve aan te maken waarop hij foto's plaatste van het Country Dansen. Hij probeerde met zo veel mogelijk dames van rond zijn leeftijd in contact te komen en met succes. Een nadeel: Het chickie wat hij gehosseld had via the internetz was een vieze veelvraat van 65 jaar. Hij had haar via Hyve ontmoet en al gauw draaide het uit op een ontmoeting in real life. Deze 65 jarige mosterdchika deed in het begin gewoon normaal, gezellig, praatje hier, praatje daar. Zelfs ik begon op een gegevene moment oma tegen haar te zeggen wat ik al dan niet per ongeluk deed. Ze hebben het ongeveer een half jaar volgehouden zoals ik hier boven beschrijf. Na dat half jaar begonnen wij al het één en ander te vermoeden. Mevrouw kwam minder op dagen, mevrouw vond niks leuk, en het droevigste was dat mevrouw om de zoveel tijd geld vroeg aan me oom om te lenen. Mijn oom zei ik kan dan wel een boer zijn maar ik ben geen boeren leenbank.

EN TERECHT! Toen z,n chick geen geld kreeg van hem was het snel voorbij. Ze smste niet meer met elkaar, Krabbels deden ze ook niet meer en m,n oom had het uiteindelijk via sms uitgemaakt. Gewoon omdat het kan zei hij.
Afijn, na dit alles is ie volgens mij iets van een half jaar weer alleen geweest. Hij werd nog wanhopiger dan ooit te voren en begon zichzelf in te schrijven bij relatieplanet.nl, Lexa.nl en nog meer van dit soort zulks. Met resultaat want weer kreeg ie het voor elkaar om in de visvijver van the internetz een spange chicka te hosselen. Deze was ook 45 en iedereen was gelukkig hieperdepiep hoera
Maar nu komt het:
MIJN OOM IS AAN ZIJN 2DE JEUGD BEGONNEN!!!!!!!!
De beste man heeft draagt opeens Nike Dunks, heeft een Smartphone van het merk Apple en hij luistert naar housemuziek(!!!!!!!!!!!!)
Zaterdagmiddag rond een uurtje of 16:00 zat TS heerlijk lean back te chillen in zijn achtertuin tot dat hij plots de poort met krakende kieren open hoorde gaan. Wie staat daar in de opening van de poort met zijn moestasch snor? Jawol mijn oom. En achter hem zijn chimaisje! Hij had een probleem. Hij had een TomTom gekocht en elke keer als hij iets wilde aanwijzen raakte hij per ongeluk het touchscreen aan waardoor hij niet de juiste dingen kon instellen en zo telkens opnieuw moest beginnen.
KNEUS HOUD JE VINGER DAN OOK NIET ZO DICHT BIJ DAT KENSERSCHERM