En of!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:00 schreef Morretje het volgende:
Ohhh, het is een puberkat geworden! Wat een dondersteen zeg! Maar wel lief..
Daar vinden ze geen bal aan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lekker stelletje heb je toch Cat![]()
En de broek met de ballen? Vinden ze die nog leuk?
Oppassen met het fornuis dan.quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Weer een mijlpaal in huize Cat: Satsu kan op het aanrecht springen!
Hij zat heel braaf tussen de afwas rond te kijken.En ik heb hem gezegd dat ik trots op hem was.
![]()
Daar vergist hij zich maar één keer in.quote:
Een van onze poezen heeft weleens flink dr kussentjes gebrand aan een nog hete pit. Niet dat ze het daarna afgeleerd heeft ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar vergist hij zich maar één keer in.Ik ben er niet zo bang voor (kook op gas). De andere katten houden zich er ook verre van en trouwens, als ik kook zitten er geen katten op het aanrecht.
En flikkert hij gelijk wat van de kast of de kast stort in (dat gebeurde hier nl.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Boo bekt wat beter dan Habushu.
En die failde volgende keer springt hij gewoon in 1x goed.
Wens Satsu maar sterkte.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
En flikkert hij gelijk wat van de kast of de kast stort in (dat gebeurde hier nl.)
Cat succes morgen (toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |