HBO ICT Beheer Ad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:09 schreef dennistd het volgende:
Ik heb geen idee welke studie je doet, maar de boeken voor de academie CII staan op hun eigen site in elk geval.
Het is zo dat ze de boekenlijsten soms via planeta verspreiden, maar als je daar het spul in je winkelmand gooit kun je natuurlijk ook gewoon op die isbn-nummers zoeken bij bol.comquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Verplicht bij Planeta? ZIjn die boeken niet via Bol.com oid te bestellen. Wat een kuttent is dat Planeta op het Saxion
Heb een enkele boek gekocht bij Planeta, de rest allemaal bij Bol.com. Niet zozeer dat ik Planeta niks vind, maar ik was wel één van de weinigen die haar boeken op tijd binnen had. De rest die via Planeta had besteld moesten de colleges volgen zonder het boek (en dat boek had je echt nodig!)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Verplicht bij Planeta? ZIjn die boeken niet via Bol.com oid te bestellen. Wat een kuttent is dat Planeta op het Saxion
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |