Klinkt vrij nutteloos in mijn oren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef modesnoepje het volgende:
Mannen met make-up kan zolang het niet te zien is dat ze make-up op hebben.
Net als op televisie of in het theater: Je ziet het niet als iemand make-up op heeft. Maar je ziet het wel als dat niet het geval is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
Klinkt vrij nutteloos in mijn oren.
Oh zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Net als op televisie of in het theater: Je ziet het niet als iemand make-up op heeft. Maar je ziet het wel als dat niet het geval is.
Pas als homos iets doen dan "mag" de hetero man het? In fact, dan zou het modieus zijn? Wat een bullshit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Normaal gesproken kunnen witte sokken, behalve dan om te sporten, niet. Maar als Marc Jacobs het draagt kan het wel. Ik voorspel dan ook dat het dragen van witte sokken binnenkort done is.
In nemen van de man-licensentie en testicles is de enige manier waarop dit soort figuren door mogen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn huidige theorie is dat roze overhemden een soort van 'vlaggen' is voor echtgenotes en vriendinnen. Als een man een roze overhemd draagt zegt zijn vrouw: "Kijk, hij is bezet, hij is van mij en je hoeft niets te proberen want zoals je ziet heb ik hem goed onder de duim."
Na even doorvragen bij de mannen in kwestie wordt deze theorie ook steeds bevestigd. Natuurlijk zullen ze zeggen dat ze dat roze kledingstuk als modieuze man zelf uitgekozen hebben maar als je door blijft vragen blijkt keer op keer dat zijn vrouw het heeft voorgesteld en dat het hem eerst niets leek maar het uiteindelijk toch gedaan heeft 'omdat roze zo mooi bij zijn huid past'.
Als je een unibrow hebt dan zou ik idd wat shit weg halen, maar als je wenkbrauwen normaal zijn, wtf ga je er dan aan kutten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef modesnoepje het volgende:
Mannen met make-up kan zolang het niet te zien is dat ze make-up op hebben. Ofwel highlighter, een lichte foundation moet kunnen.Ken genoeg mannen die hun wenkbrauwen ook een beetje bijwerken..dus waarom dan niet een beetje lichte make-up?Eyeliner en mascara wordt al snel te zwaar...
haha, ja sommig zijn ook in het bezit van een unibrowquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:04 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Als je een unibrow hebt dan zou ik idd wat shit weg halen, maar als je wenkbrauwen normaal zijn, wtf ga je er dan aan kutten?
Ik hou niet zo van roze shirt bij mannen maar toch heeft mijn man er twee, eigen keuze dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
In nemen van de man-licensentie en testicles is de enige manier waarop dit soort figuren door mogen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bordeaux lipstick, en dat boven een mooi maatpak in klassiek antraciet.
Alle collega's hier op de boekhoudkundige afdeling zijn stikjaloers op mijn fashionstatement.
Voor mij het verschil tussen een frisse, leuke vent en een ondefinieerbaar persoon (die ogen, whoaaah).quote:
Vreselijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:54 schreef Countess het volgende:
Manscara
Guylliner
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |