Je bedoelt onze kuisheidsgordelquote:
Wie moet die taak overnemen als jij straks in Italia zit ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
de koffie met de buurjongen was weer lekker
![]()
zullen vast wel meer mensen wonen daar in de buurtquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie moet die taak overnemen als jij straks in Italia zit ?
De harem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen vast wel meer mensen wonen daar in de buurt
Italia, ik ben er nog niet dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie moet die taak overnemen als jij straks in Italia zit ?
de buurvrouwquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen vast wel meer mensen wonen daar in de buurt
dat kan je toch niet verlangen van het arme mens, die heeft vast en zeker al zorgen genoeg over jouquote:
door die situatie heb je italia nu verder naar achteren kunnen schuiven ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Italia, ik ben er nog niet dusik ga nog even niet aan het werk
dont fuck where you livequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is toch uit uitgewaaierd over europa en niet op het thuishonk/hunk
dat soort mensen hebben altijd tijd voor een bakje en dan lekker roddelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die breekt al haar hoofd uit zorgen over Nuno
speaking of the devilquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
1e pagina, het kan nog net.
pipo
goedemorgen btw![]()
moet je hier maar beter oplettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
die TT, wie is dat? voor mij geen polonaise aan mijn lijf.![]()
que?quote:
weet ik ook welquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?
edit: o, xie het al.![]()
het is, u don't shit where u eat.
doe ik eauk, dan zal ie wel geen indruk hebben achtergelaten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je hier maar beter opletten
ga dan nog maar eens snel terug om te kwijlen in het fokkers Mannen Sexy en Gewaagd topicquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe ik eauk, dan zal ie wel geen indruk hebben achtergelaten.![]()
zo, krijg net mijn eerste nespresso![]()
oh al lang klaar, groot voordeel van buiten vieren, dus volgend jaar weer, ongeacht het weerquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles weer op zijn plaats terug gezet ?
in plaats van kaarse krijgt dan iedereen een plu ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh al lang klaar, groot voordeel van buiten vieren, dus volgend jaar weer, ongeacht het weer
maar buuv en buuv weten wel de aandacht van een gezelschap naar zich toe te trekken en vast te houdenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh al lang klaar, groot voordeel van buiten vieren, dus volgend jaar weer, ongeacht het weer
link?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dan nog maar eens snel terug om te kwijlen in het fokkers Mannen Sexy en Gewaagd topic
want Dizer heeft daar smakelijke plaatjes achter gelaten
je moet ook 1 topic terug naar nummer 30quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
link?
ik kan ze nl. niet vinden
daar staan ook nog een paar G_E plaatjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef Dizer het volgende:
Doe ik met je mee... in de hoop dat Skaai dit ziet... moet toch echt een keer neuken met die meid
[ afbeelding ]
ja moet nog wat tests doen en wat rusten zeggen de doctors, dus ik denk dat ik 1 weekje naar Brasil gaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
door die situatie heb je italia nu verder naar achteren kunnen schuiven ?
soort van geluk bij ongeluk dus ?
nietjes zijn er vandaag toch uit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja moet nog wat tests doen en wat rusten zeggen de doctors, dus ik denk dat ik 1 weekje naar Brasil ga
ze wou boodschappen voor me doen, ze kan haast niet lopen maar toch zoooooooooooo lief. Maar de os Bichas doen alles, waarna ze alle wijn ook zelf opzuipenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
door die situatie heb je italia nu verder naar achteren kunnen schuiven ?
soort van geluk bij ongeluk dus ?
yep, maar ze zeggen dat het toch een groote val was en dat ik rustig aan moet doen. Litteken is lelijk, maar ik lijk nu op Don Nunoquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nietjes zijn er vandaag toch uit?
van de nuno familyquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep, maar ze zeggen dat het toch een groote val was en dat ik rustig aan moet doen. Litteken is lelijk, maar ik lijk nu op Don Nuno
Zal R fijn vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja moet nog wat tests doen en wat rusten zeggen de doctors, dus ik denk dat ik 1 weekje naar Brasil ga
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep, maar ze zeggen dat het toch een groote val was en dat ik rustig aan moet doen. Litteken is lelijk, maar ik lijk nu op Don Nuno
dat is toch ook ssdd ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ben een beetje lamlendig weer vandaag. Voer geen reet uit.![]()
Ik heb een huge ass litteken op mijn elleboogquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ikzelf heb ook een litekentje op mijn wang. Staat stoer, hoor ik vaak. Well, erg leuk, maar ik ga het toch weglaseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |