Je bedoelt onze kuisheidsgordelquote:
Wie moet die taak overnemen als jij straks in Italia zit ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
de koffie met de buurjongen was weer lekker
![]()
zullen vast wel meer mensen wonen daar in de buurtquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie moet die taak overnemen als jij straks in Italia zit ?
De harem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen vast wel meer mensen wonen daar in de buurt
Italia, ik ben er nog niet dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie moet die taak overnemen als jij straks in Italia zit ?
de buurvrouwquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen vast wel meer mensen wonen daar in de buurt
dat kan je toch niet verlangen van het arme mens, die heeft vast en zeker al zorgen genoeg over jouquote:
door die situatie heb je italia nu verder naar achteren kunnen schuiven ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Italia, ik ben er nog niet dusik ga nog even niet aan het werk
dont fuck where you livequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is toch uit uitgewaaierd over europa en niet op het thuishonk/hunk
dat soort mensen hebben altijd tijd voor een bakje en dan lekker roddelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die breekt al haar hoofd uit zorgen over Nuno
speaking of the devilquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
1e pagina, het kan nog net.
pipo
goedemorgen btw![]()
moet je hier maar beter oplettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
die TT, wie is dat? voor mij geen polonaise aan mijn lijf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |