abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:38:04 #1
144448 Supahdupah
Take it or leave it .....bitch
pi_71757264
Op zoek naar een goedkoop ticket?

Heb zojuist geboekt naar Kuala Lumpur, 235 euro per persoon incl. belastingen en retour!

Hoe? Air asia X vanaf stansted in Londen, met een ryanairvlucht naar londen erbij zit ik voor 265 euro in Maleisie!!

pi_71757285
ik raad je aan ook dit topic te lezen. En dan te hopen dat dat bij jou niet gebeurt
Airasia cancelt mijn vlucht, wat nu?
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_71757309
Ik wacht wel op het krantenbericht..
quote:
Goedkope vlucht naar Kuala Lumpur neergestort...
Uh.. Ik bedoel.. Prettige Vlucht!!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:40:03 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71757319
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef RPG het volgende:
ik raad je aan ook dit topic te lezen. En dan te hopen dat dat bij jou niet gebeurt
, succes ts
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_71757450
Have fun.

Zelf vorige maand ook die kant op geweest voor hetzelfde bedrag. Prima vluchten, stipt op tijd en de beenruimte was goed te doen

Als je online incheckt kan je op Stansted ook nog de hele rij skippen en alleen je baggage bij het dropoff-point droppen. (niemand schijnt dat te doen ofzo want de normale rij was gigantisch lang en bij internet check-in niemand )
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:48:17 #6
144448 Supahdupah
pi_71757546
Thanks voor de tip, had het bericht van air asia al gelezen.
Komt bij meer maatschappijen voor dat er rioutes of frequenties worden gewijzigd, ik wet dat de route naar londen het erg goed doet dus voorzie geen annulering.

Dat online inchecken is wel een goede! thanks!
pi_71757688
Voor welke data heb je geboekt ?

Ik aas op een ticket in september maar kom niet onder de 200 britse pond voor een enkele reis.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:56:19 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71757792
ik wet?
pi_71757825
Dit is wel heel goedkoop, maar vergeet niet dat er dus kosten bijkomen voor eten en drinken in het vliegtuig, en dat je geen inflight entertainment hebt (13 uur vliegen is lang).
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:59:32 #10
144448 Supahdupah
pi_71757886
heb voor 1 tot en met 24 maart een ticket.

Weet dat er geen eten bij zit, zorg zelf wel voor broodje Ei met ui in het vliegtuig.
Entertainment is er wel, je moet alleen een koptelefoon huren (6 euro ofzo)
pi_71757907
Mocht je je niet 13 uur lang met een boek kunnen vermaken, kan je ook een Entertainment Systeem huren voor ik meen 6 pond
pi_71757994
Is het niet in ponden en heb je je Ryanair ook al geboekt?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_71758125
Ryanairvlucht -retour- voor ¤30 gaat lastig worden trouwens als je ook nog bagage mee wilt
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:22:04 #14
144448 Supahdupah
pi_71758546
Ryanair ook al geboekt, alles bij elkaar 40 euro incl. baggage en creditcard toeslag..echt aso veel trouwens 20 euro toeslag voor een mastercard....
pi_71759875
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Dit is wel heel goedkoop, maar vergeet niet dat er dus kosten bijkomen voor eten en drinken in het vliegtuig, en dat je geen inflight entertainment hebt (13 uur vliegen is lang).
idd zo'n entertanerment systeem kost je 6 pond en drinken kost je een euro ongeveer.

naja dan ben je nog steeds heel goedkoop uit!

ik heb er ook mee gevlogen en was prima te doen.
pi_71759907
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef RPG het volgende:
airasia wijzigt vaak de vluchten hebben we gemerkt. zelfs 2 keer meegemaakt dat de vlucht was gerescheduled.
pi_71762939
Dat is inderdaad niet duur. Hier --> http://lccnieuws.blogspot(...)-naar-australie.html
staat hoe je voor 600 euro heen en weer naar Australië kan vliegen, maar met de kosten voor dit retourtje wordt het nog goedkoper als je daarna met Air Asia doorvliegt naar Melbourne ofzo.
pi_71764268
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef aiello het volgende:
Dat is inderdaad niet duur. Hier --> http://lccnieuws.blogspot(...)-naar-australie.html
staat hoe je voor 600 euro heen en weer naar Australië kan vliegen, maar met de kosten voor dit retourtje wordt het nog goedkoper als je daarna met Air Asia doorvliegt naar Melbourne ofzo.
Daar staat ook die Air Asia X, maar de prijzen fluctueren gewoon heel erg. Dus als je geluk hebt kan je zo goedkoop als TS, maar meestal ben je duurder uit.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:35:30 #19
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_71770961
Air Asia X is prima te doen, al is 13 uur inderdaad wat lang vliegen zonder waar ben je nu kaartje, met de vooraf gereserveerde raamplaats was ik gelukkig.

Bang voor cancelling van deze vlucht hoef je niet te zijn, of ze moeten de hele route stoppen, maar dat zie ik niet gebeuren aangezien Air Asia groot heeft ingezet op een Europese verbinding, aangezien ze hopen dat je met hen verder vliegt in Azie.
Officieel mag je overigens geen eigen versnaperingen meenemen, al had ik wel wat chips en fruit meegenomen, en uit de vending machines na de beveiliging 2 flesjes frisdrank gekocht, aangezien het toch altijd wat duurt voordat ze bij je komen. Aangezien de heenweg naar mijn weten een nachtvlucht is, had ik de eerste 6 uur helemaal niets nodig.

Al heb ik gekozen voor KLM, 425 euro vanaf Dusseldorf (via Amsterdam) naar Bangkok was ook niet duur, en aanmerkelijk korter qua reistijd dan Air Asia.

Mocht je nog een ervaring willen lezen;
http://www.airliners.net/(...)ts/read.main/147913/

Ik raad overigens aan om zeer zeker het Tune Hotel te boeken op het vliegveld, vooraf, want het Tune Hotel zit vaak vol, en hoe eerder je boekt hoe beter de prijs, en het is echt prettig om na aankomst onder de douche te kunnen duiken na de lange reis!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:52:33 #20
144448 Supahdupah
pi_71775276
Bedankt OZzietukker voor je links en tips!
pi_71789765
Uit het verslag van Ozzietukker en anderen is op te maken dat Air Asia aan boord een redelijke service biedt voor een scherpe prijs. Met wat voorbereiding is het gebrek aan voorzieningen wel te overleven.

Als ik zelf ga boeken, calculeer ik echter wel een bepaalde kans in dat de vlucht gecancelled wordt of drastisch verschoven. Hoe verder je in de toekomst boekt, hoe groter de kans dat er inderdaad iets gewijzigd wordt. Ryanair en Tune Hotel worden vooraf betaald, waarbij je dus de kans hebt dat je dit bedrag moet afschrijven door de fratsen van Air Asia. Aan de andere kant, zijn dit zeer lage bedragen als je ver vooruit boekt.
pi_71792356
AirAsia is berucht om het cancellen van vluchten. Met name op routes waar ze meerdere keren per dag op vliegen. Gooien ze meestal de middelste vlucht er uit omdat het passagiers aanbod voldoende is voor 2 vluchten ipv 3 per dag. Dus bij AirAsia altijd de vroegste vlucht boeken en dan maar hopen dat die een beetje op tijd vertrekt.

Maar voor de route van London naar KL zou ik me geen zorgen maken. Die cancellen ze echt niet zo maar. Op die route moeten ze het nog waar maken, dus die zullen ze kost wat kost wel laten vertrekken. Maar een extra bagage verzekering is geen overb0odige luxe als je ziet wat de vergoeding is bij verlies. Bijna niets dus.

Overigens vind ik AirAsia prima in Zuid Oost Azie, maar voor een long haul vlucht kies ik toch altijd voor een reguliere airline als KLM, Singapore Airlines of Malaysian.
pi_71793459
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:44 schreef Thetallguy het volgende:

Als je online incheckt kan je op Stansted ook nog de hele rij skippen en alleen je baggage bij het dropoff-point droppen. (niemand schijnt dat te doen ofzo want de normale rij was gigantisch lang en bij internet check-in niemand )
Je moet bij Ryanair tegenwoordig sowieso online inchecken, de mogelijkheid tot ter plaatse inchecken is afgeschaft. Als je geen instapkaarten bij je hebt moet je op het vliegveld £40 administratiekosten betalen om alsnog aan boord te kunnen.

In de voorrangsrij komen kan nog wel: dan moet je priority-toeslag betalen à £3...
pi_71793507
Ik had het dan ook over AirAsia X
pi_71793749
RobbieRicardo topic.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')