abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71756413
Het is bijna 1 september, begin van het nieuwe collegejaar.

Voor de eerstejaars, vers van de middelbare school, is dit het eerste college-jaar! Spanning ende sensatie!

Wat ga jij studeren, waar en waarom?
Wat zijn je verwachtingen van de studie?

Heb je bijvoorbeeld deze studie 'gekozen' omdat je dit altijd al wilde? Heb je duidelijke toekomstplannen/-dromen? Of ben je dit gaan doen omdat je uitgeloot ben voor een andere studie in de hoop dat je volgend jaar wel wordt ingeloot? Of berust je je in je lot en ben je van plan deze tweede keus af te ronden?

Kortom, wat gaat de gemiddelde Fok!ker die eerstejaars is studeren en waarom?

Ja doei.
pi_71840364
er zijn dus geen eerstejaars op Fok!
Ja doei.
pi_71848386
TS eerst.
Oh really?
pi_71854990
als je het studeren mag noemen:

BedrijfsEconomie

Amsterdam
:-)
pi_71856100
IBA aan de EUR, ik zat te twijfelen tussen economie en bedrijfskunde, maar toch maar voor bedrijfskunde gegaan.
Cool story, Hansel.
pi_71856766
Wat ga je zelf doen moblo? Of heb je besloten toch weer verder te gaan?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_71871927
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Dartanion het volgende:

BedrijfsEconomie

Amsterdam
Je klinkt sceptisch. Hoezo zou je dat geen studeren mogen noemen?
pi_71878513
Waarschijnlijk omdat het HBO is...
pi_71879179
ik opende het topic niet omdat ik perse wilde vertellen wat ik ging doen, aangezien ik geen echte groene eerstejaars meer ben

Maar met heel veel pijn in mijn hart verlaat ik informatiekunde voor Engelse Taal en Cultuur De alfa vakken ware prima te doen en leuk, de beta vakken niet binnen de tijd die ik per week in een studie wil en kan steken en daardoor een slepende hel

Ja doei.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:20:09 #10
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_71884478
Ik ga Rechtsgeleerdheid studeren aan de RUG. Ik heb vorig jaar een jaar HBO-rechten gedaan en dat vond ik te praktisch en eigenlijk ook gewoon te makkelijk. Na overleg met een 'coach' daar besloten toch naar de uni te gaan.

De keuze voor de RUG was makkelijk. Het is 5 minuten fietsen vanaf mijn huis en ik heb mijn familie, vrienden en bijbaan hier. De RUG staat verder ook niet slecht aangeschreven, dus een andere universiteit heb ik nooit serieus overwogen. Wel lijkt het me tof om misschien een half jaar in het buitenland te gaan studeren (Engeland?), maar we zien wel hoe dat loopt.
pi_71884639
Information Management (HBO), HSZuyd @ Sittard

Waarom Information Management? Ik kom van MBO ICT af, maar ik vind de technische kant van ICT niet interessant genoeg. Veels te 'droge' stof. Maar de branche vind ik wel interessant.

Met deze opleiding kan ik wel in de branche werken, maar dan zonder het saaie technische werk te doen. Vooral de afstudeerrichting Consultancy & operational excellence spreekt me enorm aan.

Consultancy lijkt me gewoon heel leuk om te doen. Je moet de ICT-processen bekijken en mogelijkheden zoeken om die te verbeteren. Dat spreekt mij enorm aan. Het is dus minder directe technische kennis, en meer inzicht

Overigens ga ik na 2 jaar fulltime gewerkt te hebben met pauperbaantjes nu eindelijk weer naar school. Ik kan niet wachten tot het schooljaar begint

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2009 20:26:42 ]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:07:15 #12
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71893380
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarschijnlijk omdat het HBO is...
Correct!
:-)
pi_71907014
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik kan niet wachten tot het schooljaar begint
Dude..

hier trouwens eentje die AD SAXION D'TER 3ps gaat volgen ( P. psychologische en pedagogische studies).
Kijken of ik hulp wil verlenen, dan wel na de P behaald te hebben een Wo studie te beginnen, maar eerst maar eens kijken of ik een maand volmaak.
pi_71907429
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:00 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Dude..
Hier spreekt iemand die de verkeerde keuze heeft gemaakt. Jammer voor jou.

Ik kijk er ook naar uit, eindelijk diepgang.
Oh really?
pi_71913657
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Dartanion het volgende:

BedrijfsEconomie

Amsterdam R'dam
pi_71915813
Wis- en Natuurkunde, omdat natuurkunde een van de meest fundamentele wetenschappen is over iets wat niet door de mens wordt geregeld, de natuur . Wiskunde omdat ik het een leuk vak vond op de middelbare school. Ik heb nog geen uitgebreide toekomstplannen, ik kijk wel waar en of het schip strandt

[ Bericht 0% gewijzigd door BasementDweller op 16-08-2009 12:34:50 ]
pi_71918925
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:00 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Dude..

hier trouwens eentje die AD SAXION D'TER 3ps gaat volgen ( P. psychologische en pedagogische studies).
Kijken of ik hulp wil verlenen, dan wel na de P behaald te hebben een Wo studie te beginnen, maar eerst maar eens kijken of ik een maand volmaak.
Lees ook eens eventjes wat voor die zin staat. 2 jaar Fulltime werken bij baantjes waar je geen diploma voor nodig hebt, terwijl je de capaciteiten hebt om ontiegelijk veel meer te kunnen, is zwaar deprimerend. Dan is school echt geweldig.
pi_71931598
Wiskunde. Omdat ik dat best leuk vind, en er - tot nog toe iig - redelijk goed in ben. Aan de UvA.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:08:40 #19
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71931738
Ik ga geschiedenis studeren op de hogeschool utrecht.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71932052
26 zomers jong hier en ik ga beginnen aan het eerste jaar verpleegkunde aan de HRO .
Na van mijn 14e tot mijn 25e thuis gezeten te hebben ivm ziekte , vorig jaar begonnen met een universitaire studie geschiedenis. Was erg interessant , maar het hart riep om wat anders.
Nu besloten mijn hart te volgen en mij volledig te storten op verpleegkunde.
Zal wel even wennen worden , maar ik kijk er enorm naar uit!
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
pi_71944100
Ik zal te vinden zijn bij econometrie aan de VU !
pi_71953701
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:19 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Hier spreekt iemand die de verkeerde keuze heeft gemaakt. Jammer voor jou.

Ik kijk er ook naar uit, eindelijk diepgang.
Wat ga je doen dan? Je hebt zeker HBO gedaan, maar vond het te makkelijk/oppervlakkig? Same here. Nu moet ik ook een andere studie gaan doen, ben er alleen nog niet uit en veel tijd is er niet meer om te kiezen
pi_71954125
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Wat ga je doen dan? Je hebt zeker HBO gedaan, maar vond het te makkelijk/oppervlakkig? Same here. Nu moet ik ook een andere studie gaan doen, ben er alleen nog niet uit en veel tijd is er niet meer om te kiezen
Bij mij was het nog een rits triester dan dat

Vanwege een stukje onvolwassenheid van HAVO naar VMBO 4 overgestapt. Daar hoofdschuddend door het niveau, en zonder enige moeite als hoogste van mn klas geslaagd (niks om trots over te zijn, op dat niveau )

Datzelfde probleem gehad op MBO ICT (niveau 4). Het ging -te- makkelijk, hoefde er echt -niks- voor te doen. Dit was sowieso al een enorme demotivatie. Tevens kwam ik erachter dat ik netwerkbeheer wel goed kon, maar gewoon oer, oersaai vond. Vanwege een rits rotte persoonlijke situaties uiteindelijk zelfs t laatste jaar gestopt, dus zonder diploma van de opleiding afgegaan.

Wist totaal niet wat ik toen ging doen. Dus de makkelijkste oplossing gepakt -> Fulltime gaan werken bij de plek waar ik toendertijd een bijbaan had -> De Mediamarkt

Dit was qua werk nog wel ok. Na n jaar daar echter eruit getrapt omdat ze geen vaste contracten gaven. (kosten besparen, jeweetz)

Toen bij een helpdesk terechtgekomen voor een internetprovider. Als er toch iets deprimerend is, is het helpdeskwerk. Zit je dan tussen de sjonnies die dit als een goede carriere zien, omdat ze niet meer kunnen, studenten en semi arbeidsongeschikten, terwijl je van jezelf verrekte goed weet dat je veel meer kan.

Dit ook een jaar gedaan, omdat ik echt nog altijd niet wist wat ik wilde.

Uiteindelijk dan toch de heilige graal gevonden -> Information Management! Ik zit nu al zeker 2 maanden lang de dagen weg te strepen totdat t schooljaar begint
pi_71954448
Ik ga dit jaar ICT doen op het mbo (niveau 4), omdat ik een jaar moet wachten voordat ik me bij de vavo kan aanmelden. En nee, geen rutte regeling voor deze tijger.
pi_71954524
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef Hunterlife het volgende:
Ik ga dit jaar ICT doen op het mbo (niveau 4), omdat ik een jaar moet wachten voordat ik me bij de vavo kan aanmelden. En nee, geen rutte regeling voor deze tijger.
Echt, ik dacht dat ik in een nachtmerrie beland was toen ik op MBO ICT een CISCO boek opensloeg, en hoofdstuk 1 ging uitleggen wat dat streepje, dat vierkantje en dat kruisje rechtsbovenaan je scherm deden.
pi_71955208
Het is dan ook tot februari=p.
pi_71957223
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Echt, ik dacht dat ik in een nachtmerrie beland was toen ik op MBO ICT een CISCO boek opensloeg, en hoofdstuk 1 ging uitleggen wat dat streepje, dat vierkantje en dat kruisje rechtsbovenaan je scherm deden.
Er zullen dan natuurlijk ook mensen aan zo een studie beginnen die er helemaal niks van afweten. Niet teveel naar jezelf kijken.
pi_71957297
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Er zullen dan natuurlijk ook mensen aan zo een studie beginnen die er helemaal niks van afweten. Niet teveel naar jezelf kijken.
Ja hoor... mensen die ICT gaan doen maar nog nooit een computer hebben aangeraakt
pi_71961328
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Als je niet weet wat dat kruisje rechtsboven in beeld is mag je oprotten op zo'n opleiding
pi_71967095
Communicatie Management @ HU
pi_71967203
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
IBA aan de EUR, ik zat te twijfelen tussen economie en bedrijfskunde, maar toch maar voor bedrijfskunde gegaan.
IBA?
pi_71967223
Ik ga Toegepaste Psychologie studeren aan het Saxion in Deventer.
Waarom? Omdat ik mensen wil kunnen hebben, ik me altijd afvraag waarom iets is en ik ben geïnteresseerd in het menselijk lichaam, wat alleen aan de orde komt bij deze studie in Nijmegen en Deventer. Nijmegen had een zware loting, dus tadaa, Deventer.
pi_71967645
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga Toegepaste Psychologie studeren aan het Saxion in Deventer.
Waarom? Omdat ik mensen wil kunnen hebben, ik me altijd afvraag waarom iets is en ik ben geïnteresseerd in het menselijk lichaam, wat alleen aan de orde komt bij deze studie in Nijmegen en Deventer. Nijmegen had een zware loting, dus tadaa, Deventer.
Waarom geen 3ps?
Tot volgende week...
pi_71967880
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Waarom geen 3ps?
Tot volgende week...
Psychologie is breder dan de andere opleidingen die je na 3ps kan doen. Dat is allemaal zo op een ding gericht zeg maar. En echt moeite met kiezen had ik ook niet, dus oriënteren is niet meer nodig.
Ja tot maandag hé :]
pi_71985372
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:

Maar met heel veel pijn in mijn hart verlaat ik informatiekunde voor Engelse Taal en Cultuur
In Nijmegen ook nog toevallig?
pi_71985427
*lurkt*
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_71993271
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef Noodly het volgende:

[..]

In Nijmegen ook nog toevallig?
ja hoe dat zo?
Ja doei.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 augustus 2009 @ 09:59:11 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72002727
Ik ga psychologie studeren aan de RuG,
Wil ik al jaren, dusjeh.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72015441
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef Cahir het volgende:

[..]

IBA?
International Business Administration. EUR is Erasmus Universiteit Rotterdam neem ik aan.
NELIS
pi_72019787
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja hoe dat zo?
Goeie keus, ik begin er over twee weken aan mijn tweede jaar.
pi_72020153
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef Noodly het volgende:

[..]

Goeie keus, ik begin er over twee weken aan mijn tweede jaar.
Brits of amerikanistiek?

en waarom doe je niet mee met de intro? En ben je actief bij GAG/USA?
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:27:12 #42
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_72023773
Rechten, en nee ik ga het niet studeren omdat ik niets anders wist ben langsgeweest en vond het erg interessant, toen meeloopdag gedaan, dat was ook erg leuk en boeiend! Ik ga gezellig naar Utrecht omdat ik daar de voorlichting het beste vond (daar ook die meeloopdag gedaan) en toen ik er rondliep, dacht ik echt 'dit is mijn universiteit' Bovendien is de locatie heel handig voor mij omdat veel van mijn vrienden in Arnhem/Nijmegen zitten en mijn familie in het westen, dus zit ik er mooi tussenin
pi_72025724
Ik heb 4 jaar SPH gedaan en daar ben ik afgelopen jaar dan toch mee gekapt. Ik ga nu Europese Studies aan de UvA doen. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik een studie wilde doen waarbij ik veel te maken zou krijgen met taal & cultuur en omdat ik de historische vormgeving van Europa erg interessant vind.
Aids.
pi_72026589
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef BasementDweller het volgende:
Wis- en Natuurkunde, omdat natuurkunde een van de meest fundamentele wetenschappen is over iets wat niet door de mens wordt geregeld, de natuur . Wiskunde omdat ik het een leuk vak vond op de middelbare school. Ik heb nog geen uitgebreide toekomstplannen, ik kijk wel waar en of het schip strandt
Je bedoelt de twinstudie "Wis- en Natuurkunde"? Wow, that's pretty hardcore man. I envy you
pi_72027057
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef BasementDweller het volgende:
Wiskunde
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72034000
Bestuurs- & organisatie wetenschap (B&O) aan de Universiteit Utrecht.

Deze studie richt zich op organisaties met een publieke functie en de wisselwerking met hun maatschappelijke en bestuurlijke omgeving. Waarbij veel aandacht wordt besteedt aan actuele maatschappelijke vraagstukken.

Ik heb in 2004/2005 1 jaar Bestuurskunde gedaan aan de Erasmus universiteit Rotterdam. Dat vond ik een leuke studie, maar moest vanwege persoonlijke omstandigheden stoppen. Dit jaar besloot ik weer aan een studie te willen beginnen, maar wel in een andere stad.

Ik ben in maart bij de open dag van B&O geweest. Ik vond het zeer interessant en daar stond mijn beslissing al vrijwel vast. Ben daarna nog wel naar het dagje studeren geweest waar mijn gevoel werd bevestigd. Met name het feit dat je wordt ingedeeld in vaste leergroepen van zo'n 25 tot 30 personen waarin je het hele jaar alle colleges zult volgen, en dat de colleges voor zo'n 75% in werkcollege opzet zijn sprak mij bijzonder aan.

Ik heb me toen ingeschreven waarna ik aan de verplichte selectieprocedure ben begonnen. Per jaar worden er slechts 90 nieuwe studenten toegelaten.
De selectieprocedure, waarmee men zich een beeld vormt van de motivatie, kennis van en affiniteit met de inhoud van de opleiding en de aanwezigheid van academische en communicatieve vaardigheden van de kandidaat, bestond uit:
-Een schriftelijk thematisch interview (verschillende vragen over waarom je die studie wilt gaan doen, en je mening over een zelfgekozen onderwerp in 1 a4'tje geven.)
-Een competentieprofieltest (zelfde principe als een studiekeuze/persoonlijkheidstest)
-Een aanbevelingsbrief van een (oud-)begeleider van school
-Een persoonlijk gesprek.
-Je examencijfers.

Toen ik eind juli terugkwam van vakantie lag de envelop met de uitslag op de mat. Het openen was wel ff stressen.
Van de 250 kandidaten hadden er uiteindelijk 207 de volledige selectieprocedure afgerond en daarvan zijn er 93 geplaatst, waaronder ondergetekende!

28 augustus begint de introductieweek van de studie en studievereniging. De week daarop de daadwerkelijke studie. Ik heb er echt veel zin in.
Moet alleen nog een laptop aanschaffen, dure krengen...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_72039088
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Brits of amerikanistiek?

en waarom doe je niet mee met de intro? En ben je actief bij GAG/USA?
Brits. Ik doe niet mee met de intro omdat ik gewoon geen zin heb mentormama te zijn, heb vorig jaar wel als kindje meegedaan. Ben niet actief bij de GAG.
pi_72039800
HBO Bestuurskunde aan Saxion Enschede.

Waarom? Omdat organiseren mij heel, heel erg goed ligt, evenals het aanpakken van problemen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de ontwikkelingen in de maatschappij en geïnteresseerd in de politiek, wat ik ook nauwlettend volg.

Zo. .
Hoi.
pi_72061486
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef pekel het volgende:
HBO Bestuurskunde aan Saxion Enschede.

Waarom? Omdat organiseren mij heel, heel erg goed ligt, evenals het aanpakken van problemen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de ontwikkelingen in de maatschappij en geïnteresseerd in de politiek, wat ik ook nauwlettend volg.

Zo. .
Stel dat je je P haalt, zou je dan naar de uni gaan? Wat is eigenlijk het grote verschil tussen bestuurskunde HBO/WO? Weet iemand dat?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:32:40 #50
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_72063260
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Stel dat je je P haalt, zou je dan naar de uni gaan? Wat is eigenlijk het grote verschil tussen bestuurskunde HBO/WO? Weet iemand dat?
Risico is wel als je dan faalt op de uni. Dan heb je namelijk helemaal geen diploma, maar wel 2 jaar verspeeld.
pi_72066064
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ik zelf zou niet gaan, maar meer om het feit dat ik al 2 jaar verspeeld heb en sowieso een stukje zekerheid in de zin van een diploma wil. .

Enne, WO zal het niveau wel hoger liggen hé. .
Hoi.
pi_72066241
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef Noodly het volgende:

[..]

Brits. Ik doe niet mee met de intro omdat ik gewoon geen zin heb mentormama te zijn, heb vorig jaar wel als kindje meegedaan. Ben niet actief bij de GAG.
nou, wellicht tot ziens dan of niet heb je al je vakken gehaald?
Ja doei.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:52:15 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72069960
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik zelf zou niet gaan, maar meer om het feit dat ik al 2 jaar verspeeld heb en sowieso een stukje zekerheid in de zin van een diploma wil. .

Enne, WO zal het niveau wel hoger liggen hé. .
Kan je altijd nog intern gaan doen met een leerbudget bij de overheid.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72075544
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, wellicht tot ziens dan of niet heb je al je vakken gehaald?
Ik moet volgende week nog 1 essay schrijven, en als ik dat heb gehaald heb ik alles. En zoniet, tot ziens bij American Studies in de 4e periode.
pi_72140012
psychologie aan de universiteit van leiden. k heb vorig jaar even rechten gestudeerd (ook in leiden), maar dat was niet echt mijn ding. k heb de rest van het studiejaar toen gewerkt en gekeken welke studie ik dan wel zou willen doen. toen kwam k al snel uit bij psychologie! heb verschillende colleges gevolgd en vond het gewoon erg interessant. c'est ca.
pi_72160060
Security Technology op de HU
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_72160310
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Je bedoelt de twinstudie "Wis- en Natuurkunde"? Wow, that's pretty hardcore man. I envy you [ afbeelding ]
Jep, de twinstudie .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 01:07:30 #58
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_72160447
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:57 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Jep, de twinstudie .
En hoeveel ECTS/vakken is dat extra bij jou?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_72161830
Een MBO-4+ opleiding genaamd: IBS (International Business Studies) op het Albeda in Rotterdam.

[ Bericht 36% gewijzigd door o.us op 26-08-2009 23:20:41 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72181612
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:07 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

En hoeveel ECTS/vakken is dat extra bij jou?
Het is ong. 20% meer dan alleen natuurkunde. Ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel ECTS dat is .Het is ook niet makkelijk te zeggen hoeveel extra vakken je krijgt. Ik krijg ipv 'wiskundige technieken' (voor natuurkundestudenten) de 'echte' wiskundevakken.
pi_72182157
Hbo Rechten in Amsterdam na 3 jaar gewerkt te hebben
pi_72183861
Ik ga Bedrijfsadministratie volgen op het MBO in Roermond.

Om dat ik geen werk kan vinden. En ik best sterk ben in Economie.
pi_72190265
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Security Technology op de HU
op welke locatie HU
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_72190719
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:22 schreef Theamerican het volgende:

[..]

op welke locatie HU
Dat gaat naar Oudenoord. Zat eerst in Amersfoort.
pi_72194334
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:22 schreef Theamerican het volgende:

[..]

op welke locatie HU
Oudenoord 700 . Maar heb ook lessen/colleges op Nijenoord.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_72196609
Systems & Control @ TUe.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:57:36 #67
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_72212643
Bachelor of Built Environment aan de hogeschool zuyd. Omdat het een brede opleiding is en omdat het lekker dicht bij is.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_72239197
Economics & Business Economics @ RUG
Had een hoog cijfer op economie eindexamen
pi_72240323
Ga het derde jaar in van HBO elektrotechniek, duaal studeren.. studie is toch niet helemaal wat ik zoek, maar maak em toch maar af.. alles t/m 2e jaar gehaald met prima cijfers en ga niet echt met tegenzin ofzo erheen.. veel werk in te vinden en vast wel iets wat ik wél leuk vind, dus vandaar.. owja, op Avans Hogeschool in breda...
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:13:06 #70
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72275364
Ik ga de Associate Degree crossmediale communicatie doen.

Omdat het me enorm interesseert

Heb al een bachelor CE op zak, maar dat interesseert me allemaal geen zak. Werk ondertussen in de zorg.
Intelligent, but fucked up.
  FOK!fotograaf zondag 30 augustus 2009 @ 15:03:08 #71
145146 Andyy
pi_72280705
Commerciele economie @ HvA
damn, wat een boel allochtonen
pi_72287907
Ja doei.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 augustus 2009 @ 18:52:44 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72287941
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:15 schreef Jonkowise het volgende:
Economics & Business Economics @ RUG
Had een hoog cijfer op economie eindexamen
Ooh! Dat studeert zij daar ook!
Nu zit ze daarvoor een half jaar in Kopenhagen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72291628
Ik ga Internationaal en Europees recht studeren @ RUG.

Waarom? Omdat ik uitgeloot ben voor ib/io en toch maar een andere studie moest kiezen. Toch de internationale kant op wil en dit overlappende vakken heeft en ik hiermee ook nog de internationale betrekkingen kant op kan! Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen!
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 20:57:27 #75
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_72292015
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Fems het volgende:
Ik ga Internationaal en Europees recht studeren @ RUG.

Waarom? Omdat ik uitgeloot ben voor ib/io en toch maar een andere studie moest kiezen. Toch de internationale kant op wil en dit overlappende vakken heeft en ik hiermee ook nog de internationale betrekkingen kant op kan! Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen!
Mooie aanvulling denk ik, 1 jaartje recht ernaast.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_72292232
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:57 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mooie aanvulling denk ik, 1 jaartje recht ernaast.
Misschien word ik volgend jaar wel uitgeloot! Of bevalt rechten mij helemaal! We zullen zien! Morgenochtend 1e college, ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')