Je klinkt sceptisch. Hoezo zou je dat geen studeren mogen noemen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Dartanion het volgende:
als je het studeren mag noemen:
BedrijfsEconomie
Amsterdam
Correct!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarschijnlijk omdat het HBO is...
Dude..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik kan niet wachten tot het schooljaar begint
Hier spreekt iemand die de verkeerde keuze heeft gemaakt. Jammer voor jou.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef Dartanion het volgende:
als je het studeren mag noemen:
BedrijfsEconomie
Amsterdam R'dam
Lees ook eens eventjes wat voor die zin staat. 2 jaar Fulltime werken bij baantjes waar je geen diploma voor nodig hebt, terwijl je de capaciteiten hebt om ontiegelijk veel meer te kunnen, is zwaar deprimerend. Dan is school echt geweldig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:00 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dude..
hier trouwens eentje die AD SAXION D'TER 3ps gaat volgen ( P. psychologische en pedagogische studies).
Kijken of ik hulp wil verlenen, dan wel na de P behaald te hebben een Wo studie te beginnen, maar eerst maar eens kijken of ik een maand volmaak.
Wat ga je doen dan? Je hebt zeker HBO gedaan, maar vond het te makkelijk/oppervlakkig? Same here. Nu moet ik ook een andere studie gaan doen, ben er alleen nog niet uit en veel tijd is er niet meer om te kiezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:19 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Hier spreekt iemand die de verkeerde keuze heeft gemaakt. Jammer voor jou.![]()
Ik kijk er ook naar uit, eindelijk diepgang.
Bij mij was het nog een rits triester dan datquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Je hebt zeker HBO gedaan, maar vond het te makkelijk/oppervlakkig? Same here. Nu moet ik ook een andere studie gaan doen, ben er alleen nog niet uit en veel tijd is er niet meer om te kiezen
Echt, ik dacht dat ik in een nachtmerrie beland was toen ik op MBO ICT een CISCO boek opensloeg, en hoofdstuk 1 ging uitleggen wat dat streepje, dat vierkantje en dat kruisje rechtsbovenaan je scherm deden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef Hunterlife het volgende:
Ik ga dit jaar ICT doen op het mbo (niveau 4), omdat ik een jaar moet wachten voordat ik me bij de vavo kan aanmelden. En nee, geen rutte regeling voor deze tijger.
Er zullen dan natuurlijk ook mensen aan zo een studie beginnen die er helemaal niks van afweten. Niet teveel naar jezelf kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Echt, ik dacht dat ik in een nachtmerrie beland was toen ik op MBO ICT een CISCO boek opensloeg, en hoofdstuk 1 ging uitleggen wat dat streepje, dat vierkantje en dat kruisje rechtsbovenaan je scherm deden.
Ja hoor... mensen die ICT gaan doen maar nog nooit een computer hebben aangeraaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Er zullen dan natuurlijk ook mensen aan zo een studie beginnen die er helemaal niks van afweten. Niet teveel naar jezelf kijken.
Als je niet weet wat dat kruisje rechtsboven in beeld is mag je oprotten op zo'n opleidingquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Er zullen dan natuurlijk ook mensen aan zo een studie beginnen die er helemaal niks van afweten. Niet teveel naar jezelf kijken.
IBA?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
IBA aan de EUR, ik zat te twijfelen tussen economie en bedrijfskunde, maar toch maar voor bedrijfskunde gegaan.
Waarom geen 3ps?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef _Loki het volgende:
Ik ga Toegepaste Psychologie studeren aan het Saxion in Deventer.
Waarom? Omdat ik mensen wil kunnen hebben, ik me altijd afvraag waarom iets is en ik ben geïnteresseerd in het menselijk lichaam, wat alleen aan de orde komt bij deze studie in Nijmegen en Deventer. Nijmegen had een zware loting, dus tadaa, Deventer.
Psychologie is breder dan de andere opleidingen die je na 3ps kan doen. Dat is allemaal zo op een ding gericht zeg maar. En echt moeite met kiezen had ik ook niet, dus oriënteren is niet meer nodig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Waarom geen 3ps?
Tot volgende week...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Maar met heel veel pijn in mijn hart verlaat ik informatiekunde voor Engelse Taal en Cultuur![]()
International Business Administration. EUR is Erasmus Universiteit Rotterdam neem ik aan.quote:
Brits of amerikanistiek?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef Noodly het volgende:
[..]
Goeie keus, ik begin er over twee weken aan mijn tweede jaar.
Je bedoelt de twinstudie "Wis- en Natuurkunde"? Wow, that's pretty hardcore man. I envy youquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef BasementDweller het volgende:
Wis- en Natuurkunde, omdat natuurkunde een van de meest fundamentele wetenschappen is over iets wat niet door de mens wordt geregeld, de natuur. Wiskunde omdat ik het een leuk vak vond op de middelbare school. Ik heb nog geen uitgebreide toekomstplannen, ik kijk wel waar en of het schip strandt
Wiskundequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef BasementDweller het volgende:
Wis- en Natuurkunde, omdat natuurkunde een van de meest fundamentele wetenschappen is over iets wat niet door de mens wordt geregeld, de natuur. Wiskunde omdat ik het een leuk vak vond op de middelbare school. Ik heb nog geen uitgebreide toekomstplannen, ik kijk wel waar en of het schip strandt
Brits. Ik doe niet mee met de intro omdat ik gewoon geen zin heb mentormama te zijn, heb vorig jaar wel als kindje meegedaan. Ben niet actief bij de GAG.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Brits of amerikanistiek?
en waarom doe je niet mee met de intro? En ben je actief bij GAG/USA?
Stel dat je je P haalt, zou je dan naar de uni gaan? Wat is eigenlijk het grote verschil tussen bestuurskunde HBO/WO? Weet iemand dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:25 schreef pekel het volgende:
HBO Bestuurskunde aan Saxion Enschede.
Waarom? Omdat organiseren mij heel, heel erg goed ligt, evenals het aanpakken van problemen. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in de ontwikkelingen in de maatschappij en geïnteresseerd in de politiek, wat ik ook nauwlettend volg.
Zo..
Risico is wel als je dan faalt op de uni. Dan heb je namelijk helemaal geen diploma, maar wel 2 jaar verspeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Stel dat je je P haalt, zou je dan naar de uni gaan? Wat is eigenlijk het grote verschil tussen bestuurskunde HBO/WO? Weet iemand dat?
Ik zelf zou niet gaan, maar meer om het feit dat ik al 2 jaar verspeeld heb en sowieso een stukje zekerheid in de zin van een diploma wil.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:06 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Stel dat je je P haalt, zou je dan naar de uni gaan? Wat is eigenlijk het grote verschil tussen bestuurskunde HBO/WO? Weet iemand dat?
nou, wellicht tot ziens danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef Noodly het volgende:
[..]
Brits. Ik doe niet mee met de intro omdat ik gewoon geen zin heb mentormama te zijn, heb vorig jaar wel als kindje meegedaan. Ben niet actief bij de GAG.
Kan je altijd nog intern gaan doen met een leerbudget bij de overheid.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zelf zou niet gaan, maar meer om het feit dat ik al 2 jaar verspeeld heb en sowieso een stukje zekerheid in de zin van een diploma wil..
Enne, WO zal het niveau wel hoger liggen hé..
Ik moet volgende week nog 1 essay schrijven, en als ik dat heb gehaald heb ik alles. En zoniet, tot ziens bij American Studies in de 4e periode.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, wellicht tot ziens danof niet
heb je al je vakken gehaald?
Jep, de twinstudiequote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Je bedoelt de twinstudie "Wis- en Natuurkunde"? Wow, that's pretty hardcore man. I envy you [ afbeelding ]
Het is ong. 20% meer dan alleen natuurkunde. Ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel ECTS dat isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En hoeveel ECTS/vakken is dat extra bij jou?
Dat gaat naar Oudenoord. Zat eerst in Amersfoort.quote:
Oudenoord 700quote:
Ooh! Dat studeert zij daar ook!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:15 schreef Jonkowise het volgende:
Economics & Business Economics @ RUG
Had een hoog cijfer op economie eindexamen
Mooie aanvulling denk ik, 1 jaartje recht ernaast.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Fems het volgende:
Ik ga Internationaal en Europees recht studeren @ RUG.
Waarom? Omdat ik uitgeloot ben voor ib/io en toch maar een andere studie moest kiezen. Toch de internationale kant op wil en dit overlappende vakken heeft en ik hiermee ook nog de internationale betrekkingen kant op kan! Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen!
Misschien word ik volgend jaar wel uitgeloot! Of bevalt rechten mij helemaal! We zullen zien! Morgenochtend 1e college, ben benieuwd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mooie aanvulling denk ik, 1 jaartje recht ernaast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |