quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef Stefanovich het volgende:[..]
Wat ga je doen dan? Je hebt zeker HBO gedaan, maar vond het te makkelijk/oppervlakkig? Same here. Nu moet ik ook een andere studie gaan doen, ben er alleen nog niet uit en veel tijd is er niet meer om te kiezen

Bij mij was het nog een rits triester dan dat

Vanwege een stukje onvolwassenheid van HAVO naar VMBO 4 overgestapt. Daar hoofdschuddend door het niveau, en zonder enige moeite als hoogste van mn klas geslaagd (niks om trots over te zijn, op dat niveau

)
Datzelfde probleem gehad op MBO ICT (niveau 4). Het ging -te- makkelijk, hoefde er echt -niks- voor te doen. Dit was sowieso al een enorme demotivatie. Tevens kwam ik erachter dat ik netwerkbeheer wel goed kon, maar gewoon oer, oersaai vond. Vanwege een rits rotte persoonlijke situaties uiteindelijk zelfs t laatste jaar gestopt, dus zonder diploma van de opleiding afgegaan.
Wist totaal niet wat ik toen ging doen. Dus de makkelijkste oplossing gepakt -> Fulltime gaan werken bij de plek waar ik toendertijd een bijbaan had -> De Mediamarkt

Dit was qua werk nog wel ok. Na n jaar daar echter eruit getrapt omdat ze geen vaste contracten gaven. (kosten besparen, jeweetz)
Toen bij een helpdesk terechtgekomen voor een internetprovider. Als er toch iets deprimerend is, is het helpdeskwerk. Zit je dan tussen de sjonnies die dit als een goede carriere zien, omdat ze niet meer kunnen, studenten en semi arbeidsongeschikten, terwijl je van jezelf verrekte goed weet dat je veel meer kan.
Dit ook een jaar gedaan, omdat ik echt nog altijd niet wist wat ik wilde.
Uiteindelijk dan toch de heilige graal gevonden -> Information Management! Ik zit nu al zeker 2 maanden lang de dagen weg te strepen totdat t schooljaar begint