ziggo is ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:01 schreef Yi-Long het volgende:
In mei een abonnement afgesloten bij UPC voor Internet (en bellen en TV)...
Inmiddels hebben ze de snelheden en prijzen etc aangepast, dus snelheden omhoog gegooid etc....
Goed, dus ik vanmorgen even gebeld wanneer die veranderingen doorgevoerd zullen worden voor de bestaande klanten...
"Tja, u zit pas sinds mei bij ons, dus als u wilt dat we het aanpassen dan vervalt uw korting want dan gaan we een nieuw jaarabonnement met u aan..."
klacht: Bij Ziggo passen ze de snelheid wel gewoon aan voor bestaande klanten, en bij UPC moet je erom bedelen of een nieuw jaarcontract afsluiten.
Blaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef dikkekaas het volgende:
Ze geven vrij weinig om bestaande klanten, want elke keer als ik op hun site kijk, blijken de prijzen weer gedaald, waar wij, trouwe klantjes, natuurlijk niet van op de hoogte worden gehouden. Had ik al mooi een halfjaar 30 euro per maand kunnen besparen. Kutupc.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die UPC uitspreken als joe pie sie![]()
Hoe moet het dan? Zoals het erstaat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die UPC uitspreken als joe pie sie![]()
Wat is er mis met gewoon uu pee see? Het is toch een Nederlands bedrijf?quote:
Je schrijft nu 1 woord op 2 verschillende manieren met dezelfde intonatiequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon uu pee see? Het is toch een Nederlands bedrijf?
Het is wel een afkorting van iets Engels.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet de bedrijfsnaam Engels terwijl het gewoon Nederlands is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is wel een afkorting van iets Engels.
SSL knijpen ze ook af tegenwoordig is me opgevallenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
SSL encryptie voor je downloads.
Verder hier 60mbit met UPC, vaak wel rond de 6,5 - 7 mb/s down. Dus ik ben tevreden over de UPC
United Pauper Company.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is wel een afkorting van iets Engels.
Daar zouden wetten voor moeten bestaan om bestaande klanten hiertegen te beschermen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:12 schreef Chuphinh het volgende:
xs4all deed/doet dat ook. Jarenlang trouw lid zijn met hun woekerprijzen en dan krijg je niets extra's maar nieuwe leden alles
M.a.w. alle bedrijven doen dat.
Met mn usenet weinig last van, en volgens mij kan/mag dat niet eens? Ze weten in weze niet wat voor verkeer het is, dus zou vrij asociaal zijn als ze het om die reden dan ook maar knijpen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
SSL knijpen ze ook af tegenwoordig is me opgevallen
Ik zit al een half jaar lang gratis op het netwerk van de burenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens een 'netwerk' aanleggen samen met de buurvrouw en dan de kosten splitten.
Ik zit al 25 jaar op de DD.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik zit al een half jaar lang gratis op het netwerk van de buren
Eensch...quote:
ehh nee...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je schrijft nu 1 woord op 2 verschillende manieren met dezelfde intonatie
Dat dus, ben een jaar aan het zeuren geweest om mijn dure 8mb verbinding ( 44,95quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:11 schreef dikkekaas het volgende:
Ze geven vrij weinig om bestaande klanten, want elke keer als ik op hun site kijk, blijken de prijzen weer gedaald, waar wij, trouwe klantjes, natuurlijk niet van op de hoogte worden gehouden. Had ik al mooi een halfjaar 30 euro per maand kunnen besparen. Kutupc.
moederbedrijf is volgens mij Liberty Media Corporation,quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Perciesquote:
Ik spreek het ook zo uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat is er mis met kabel-tv, internet en telefonie dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:18 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik spreek het ook zo uit![]()
Maar ik heb dan ook helemaal niks met ze te maken![]()
kabel-tv![]()
kabel-internet![]()
kabel-telefonie
Je bent afhankelijk van één bedrijf voor drie producten.. en mocht er eens een kabel kapot getrokken worden zit je meteen zonder allesquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is er mis met kabel-tv, internet en telefonie dan?
Je bent toch gewoon afhankelijk van de kwaliteit van de provider!?
Ow, zo...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je bent afhankelijk van één bedrijf voor drie producten.. en mocht er eens een kabel kapot getrokken worden zit je meteen zonder alles
Inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow, zo...
Tja, dat risico loop je dan. Ach, qua prijs was het destijds een leuke deal, alleen zijn inmiddels de prijzen en diensten aangepast en dan voel je je toch meer dan een beetje genaaid wanneer ze dat niet gewoon meteen automatisch aanpassen voor de bestaande klanten.... dus wellicht dat we binnenkort gewoon weer overstappen op een andere provider voor internet.
Klopt was ook met mijn werkgever zo. Ieder broekie die vers binnenkwam kreeg al veel meer dan ik kreeg. Zo raar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar zouden wetten voor moeten bestaan om bestaande klanten hiertegen te beschermen.
volgens mij was het een (onderdeel van een) internationaal bedrijf. Joe pie sie is dus prima.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |