Niet? Zijn we dan al die jaren voor de gek gehouden? Was het dan toch allemaal nep?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef Szura het volgende:
Ik heb een nieuwtje voor je, ABN bestaat niet
Zou je het wel wagen om zo'n post in dit topic te zettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:25 schreef Leevancleef het volgende:
Soms zou je dat inderdaad denken. Op Wikipedia hebben bijvoorbeeld ze het Nederlandstalige lemma over patat friet genoemd.
Daar heb je gelijk in. Maar ook dat is onderdeel van de dialectisering, van het onzuivere, incorrecte Nederlands dat steeds meer terrein wint. Let maar eens op bij reclames op TV en radio; vroeger was het mooi ABN, nu is het lelijk schijtdialect. Zoals die reclame van de SNS-bankquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou je het wel wagen om zo'n post in dit topic te zetten![]()
Straks krijgen we die discussie weer.
Het is trouwens friet![]()
Dat is wel waar. En Camiel Eurlings heeft een keer in een Lotus Elise over het Binnenhof gereden, wat best cool is. Desalniettemin moet dat accent echt weg, het komt over als een goedkope manier om Limburgse stemmen te winnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:29 schreef GauloisesB. het volgende:
Het is ook nooit goed. Ik vind Camiel, samen met Bert Koenders, toch wel de leukste van 't huidige kabinet.
Die twee zijn een beetje jong van geest, spontaan en maken nog wel eens een grapje. Dat houterige en non-spontane van Balkenende en Rouvoet zou ik ook zat zijn, maar wees blij dat er eens een 'menselijke' politicus opstaat!
Ze hebben dat gedaan omdat een Limburgse stem naar het schijnt mensen sneller overreedtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:29 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ook dat is onderdeel van de dialectisering, van het onzuivere, incorrecte Nederlands dat steeds meer terrein wint. Let maar eens op bij reclames op TV en radio; vroeger was het mooi ABN, nu is het lelijk schijtdialect. Zoals die reclame van de SNS-bank![]()
![]()
. Flikker op, ik zal nooit zaken doen met een bank die zich doelbewust een pauperimago aanmeet.
Wat valt er voor het CDA te winnen in Limburg, Geert is het aan het veroverenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dat is wel waar. En Camiel Eurlings heeft een keer in een Lotus Elise over het Binnenhof gereden, wat best cool is. Desalniettemin moet dat accent echt weg, het komt over als een goedkope manier om Limburgse stemmen te winnen.
Wat zegt ie op het eind allemaal?quote:
Al die mensen en partijen die zonodig jonge en vlotte politici willenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:29 schreef GauloisesB. het volgende:
Het is ook nooit goed. Ik vind Camiel, samen met Bert Koenders, toch wel de leukste van 't huidige kabinet.
Die twee zijn een beetje jong van geest, spontaan en maken nog wel eens een grapje. Dat houterige en non-spontane van Balkenende en Rouvoet zou ik ook zat zijn, maar wees blij dat er eens een 'menselijke' politicus opstaat!
WESTSIIIIDEquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Al die mensen en partijen die zonodig jonge en vlotte politici willenWaar zijn de echte staatsmannen gebleven
[ afbeelding ]
Cheert Wildechhhs spreekt zijn moerstaal evenmin. Een tsoneeehmi van allechtoneh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat valt er voor het CDA te winnen in Limburg, Geert is het aan het veroveren
Toch blijf ik het een vette actie vinden dat ie ook al wordt ie in het liedje flink afgezeikt er gewoon aan meedoet! En ja dat wat ie op het laatste zegt is in het limburgs en ook voor limburgers bedoeld dus daar moeten we anderen maar niet mee lastigvallen!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dat is wel waar. En Camiel Eurlings heeft een keer in een Lotus Elise over het Binnenhof gereden, wat best cool is. Desalniettemin moet dat accent echt weg, het komt over als een goedkope manier om Limburgse stemmen te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |