Ik doel dan ook meer op lettertjes die werkelijk gedrukt staan, of gedrukt zouden kunnen gaan worden. Niet de biografieën of avonturen van mensen die ze simpelweg graag kwijt willen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ga eens in R&P kijken, daar zitten heel wat romanschrijvers die nog ontdekt moeten worden.
En in KLB vind je meer wat de agressief/erotische verhalen, vaak met nog een dun verhaallijntje met alcohol- en/of drugsmisbruik erdoor
En johan Cruyff zo te zienquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:06 schreef Neleos het volgende:
Naast Harry Mulisch ben ik ook Herman Brusselmans trouwens, en Joost Zwagerman. En Kluun natuurlijk, maar da's logisch...
You've misspelled or misspelt ....misspelltquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef Marruk het volgende:
[..]
You misspellt Shakespeare my dear.
wat niet al te positief ontvangen isquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Ole het volgende:
Nadine24 heeft een topic van Fok uitgegeven
Maar bluezz is toch de enige die nog 'actief' is. Daar zie ik volgens mij tenminste nog weleens wat posts van voorbij komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:34 schreef Ole het volgende:
bluezz heeft een verhaal in eigen beheer uitgegeven ( waargebeurd)
Nadine24 heeft een topic van Fok uitgegeven
doordevil is Nico Dijkshoorn
ziet er goed uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft een boek geschreven wat ook uitgegeven is
Voor zover ik weet is het tweede boek in de maak.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
ben benieuwd of hij nog meer gaat schrijven
Dat was de vraag niet van TSquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat niet al te positief ontvangen is
Tweede deel ligt bij de uitgever, hoor ik binnenkort meer over, hopelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
ben benieuwd of hij nog meer gaat schrijven
En nee, omdat het niet in het Centraal Boekhuis ligt, wil Bol hem niet voeren in hun webwinkelquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
moet toch nog een grotere order bij bol.com doen, eens kijken of het boek daar te krijgen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |