quote:
Haha vind je 't gek gast.quote:
ik ga al, ik ga al.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:07 schreef Ploertendoder het volgende:
En nu tijd voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:
[ afbeelding ]
Het is eerst tijd om flink te gaan schijten en de foto's mag je zelf voor zorgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:07 schreef Ploertendoder het volgende:
En nu tijd voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:
[ afbeelding ]
Ach, als het maar geen Starbucks is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:03 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
, een koffie-topic openen in onzin
wat is dat heeeerlijk hequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:52 schreef Saaaaab het volgende:
Slapen!
Het gevoel van het platliggen in je zachte bed, onder de warme dekens, de rust en duisternis en het gevoel dat je voorlopig helemaal NIKS hoeft te doen..
In mijn bed is het fan-tas-tischquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
wat is dat heeeerlijk he![]()
![]()
![]()
EINZZ111!!!!!!
Klinkt als mijn vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:52 schreef Saaaaab het volgende:
Slapen!
Het gevoel van het platliggen in je zachte bed, onder de warme dekens, de rust en duisternis en het gevoel dat je voorlopig helemaal NIKS hoeft te doen..
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:52 schreef Saaaaab het volgende:
Slapen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |