quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:44 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Die te pas en te onpas in elk topic 'reclame maken' voor 'hun' sc. Verschrikkelijk.
waar staat sc voor? Ik bedoel in de context van een acroniem, want dat is wat ik er uit mag afleiden dat het dat behelst. Ik bivakkeer namelijk niet zo vaak op de f-side van voetbaltribunes. Maar jullie bargoense inslag intrigeert me wel dusdanig dat ik er graag een hand voor wil verliezen.quote:
dat je je e-muil moet houden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:03 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
waar staat sc voor? Ik bedoel in de context van een acroniem, want dat is wat ik er uit mag afleiden dat het dat behelst. Ik bivakkeer namelijk niet zo vaak op de f-side van voetbaltribunes. Maar jullie bargoense inslag intrigeert me wel dusdanig dat ik er graag een hand voor wil verliezen.
datquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:03 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
waar staat sc voor? Ik bedoel in de context van een acroniem, want dat is wat ik er uit mag afleiden dat het dat behelst. Ik bivakkeer namelijk niet zo vaak op de f-side van voetbaltribunes. Maar jullie bargoense inslag intrigeert me wel dusdanig dat ik er graag een hand voor wil verliezen.
met andere woorden: ik had gelijk en jullie zien liever dat de oppositie monddood is, omdat jullie geen weerwoord hebben anders dan " eindhovuh......Hamas...hamas...alle....aan het gas.."quote:
Alsof mensen VI perse kopen voor Johan Derksen. De baas van Playboy ken jij niet of vind je vast een debiel, maar toch lig je elke nacht te rukken, kijkend naar de 'geile' wijven op de posters die jij uit de playboy hebt gehaald.. Hypocriet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:27 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
met andere woorden: ik had gelijk en jullie zien liever dat de oppositie monddood is, omdat jullie geen weerwoord hebben anders dan " eindhovuh......Hamas...hamas...alle....aan het gas.."
Ik snap het. Wel afgeven op johan derksen, maar wel lid van Voetbal international.
dat is als een jood die contributie betaald aan de nsb.
"hey, jourie....pleurt die kanker radio es op 538, ik moet nadenken."
hugh hefner? wist jij niet..maar die is homoseksueel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Alsof mensen VI perse kopen voor Johan Derksen. De baas van Playboy ken jij niet of vind je vast een debiel, maar toch lig je elke nacht te rukken, kijkend naar de 'geile' wijven op de posters die jij uit de playboy hebt gehaald.. Hypocriet.
Het feit dat hij homoseksueel is, is totaal niet in tegenstrijd met waar ik jou van betichtte. Le-zen idd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:11 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
hugh hefner? wist jij niet..maar die is homoseksueel.
lees je feiten eens.
de baas van penthouse,die zou je eens moeten interviewen, heb ik ook gedaan.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het feit dat hij homoseksueel is, is totaal niet in tegenstrijd met waar ik jou van betichtte. Le-zen idd.
Een misplaatst "grapje" verbloemt helaas niet dat je nogal matig leest en ten gevolg daarvan nogal veel onzin uitkraamt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:16 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
betichtte jij mij?" goh, misschien was je boek niet interessant genoeg en haakte ik af bij de foto op de achterkant.
dus jjij beweert dat mensen die nooit een boek lezen of uberhaupt lezen onzin uitkramen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:18 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Een misplaatst "grapje" verbloemt helaas niet dat je nogal matig leest en tengevolg daarvan nogal veel onzin uitkraamt.
Gecondoleerd maar bekijk het van de positieve kant, nu kan je eindelijk je diep verborgen pedofiele necrofiele gedachten uiten..quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:23 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
dank je, mijn nichtje die op mijn schoot zat is epileptisch. Nu is ze dood en op mijn schoot.
Nee dat beweerde ik niet. Dat "matig leest" sloeg op een eerdere misvatting van jou in dit topic, niet over het feit of jij wel of geen boeken leest. Dat voorbeeld van Jimi Hendrix slaan dus ook nergens op..quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:20 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
dus jjij beweert dat mensen die nooit een boek lezen of uberhaupt lezen onzin uitkramen?
goh, jimi hendrix kon geen noten lezen....je hebt gelijk, hij was een slechte schrijver.
voetbal international overkapt zoveel maatschappelijke problemen in nederland...het is niet bij te houden.
de onderwerpen die daar in aangesneden worden....jesus...daar zou de bilderberg conventie nog een puntje aan kunnen zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |