Nou ja, hoe meer eetmomenten, hoe kleiner de porties, leek me, dus hij krijgt 06.00, 16.00 en 23.00 uur een portie, grofweg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
Onze kat kreeg maar 2 porties per dag
Jammert Donkey ook aan één stuk door?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:58 schreef shmoopy het volgende:
Het is toch potdikkie een tweelingbroer van Donkey, hé?
Die is met een maand of 9 gecastreerd, en geen grammetje aangekomen, dus het hoeft niet per se.
OK, lightvoer doodt katten dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef Biancavia het volgende:
"Heee, een wasbak. Da's een lekker plekje om te chillen."![]()
Een vriendin van mij had ook een enorm dikke kat, die moest ook op dieet en kreeg van die lightbrokjes.
We hebben nooit geweten of het hielp, want toen werd 'ie doodgereden.
RIP Pieter Poes.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK, lightvoer doodt katten dus.
Wat heb je met 'm gedaaaan?quote:
Meneer vond die verpakking en dacht 'Ik zie daar mogelijkheden in'. Dolce en Gabbana, eat your heart outquote:
Ik zie het ook niet zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Echt dik ziet hij er niet uit toch? of ik ben er blind voor, dat kan ook
Ja. Ik noem het een snackbal, weet niet of er verschil in zit verder, maar je moet van te voren even goed kijken of de brokken die jij gebruikt er goed in zullen passen. Wij hebben een verstelbare, maar de ene opening was eigenlijk net te klein voor die brok, en de andere net te groot.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meneer vond die verpakking en dacht 'Ik zie daar mogelijkheden in'. Dolce en Gabbana, eat your heart out.
Kijk, hier ontdekt hij stropdassen.
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic. Kuch.
Zo'n voerbal werkt dus, Hara? Waar heb je 'm vandaan?
Ik stop er hier kattensnoepjes in om de dames 's nachts een beetje bezig te houden. Ze vinden 'm geweldig en het scheelt nogal in gemolde planten/ stukgegooide bloempotten/ kapotte CD-doosjes/ stukgekrabt behang etc.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Ik noem het een snackbal, weet niet of er verschil in zit verder, maar je moet van te voren even goed kijken of de brokken die jij gebruikt er goed in zullen passen. Wij hebben een verstelbare, maar de ene opening was eigenlijk net te klein voor die brok, en de andere net te groot.
Enige vervelende is dat ie tussen de muur en tafelpoot vast komt te zitten of zo, maar verder vinden hond en kat het geweldig spul.
Wij hebben hem toen bij Welkoop gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |