Krijg net het mailtje van marktplaats dat mijn advertentie gedeactiveerd is omdat hij in de verkeerde rubriek staat.
Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten deactiveren, omdat uw advertentie in een verkeerde rubriek is geplaatst. Wij ontvangen regelmatig reacties van gebruikers over advertenties die in een verkeerde rubriek zijn geplaatst. Onderaan dit bericht staat een kopie van uw advertentie.
Als u deze advertentie op Marktplaats.nl weer wilt activeren dan kunt u de advertentie verplaatsen. Wij maken uw advertentie hierna direct weer zichtbaar. De juiste groep en rubriek voor deze advertentie is: groep Spelcomputers, Games en rubriek Spelcomputers | Nintendo DS.Leuk en aardig allemaal maar de rubriek waarin ik de advertentie geplaatst heb, is:
Groep: Spelcomputers, Games
Rubriek: Spelcomputers | Nintendo DS
Of ik zie iets over het hoofd of ze zitten behoorlijk te falen bij MP.
Dus ik denk ik stuur even een mailtje over het falen van hun website, krijg je zon verschrikkelijk irritant contactmenu waarin je eerst 8000 opties moet aanklikken. Heb ik het eindelijk voor elkaar om een mailtje te kunnen typen, druk ik op verzenden, krijg ik doodleuk de reactie dat hij niet verstuurd is en word ik weer terug gestuurd naar de opties.
Had nooit problemen met marktplaats, maar dit valt me toch wel erg tegen...