5 letters zijn genoeg om de vrouwe des FOK! te laten blozen. Wat één eer.quote:
Ik vind het echt best sad. Ga eens aan mijn vrienden vragen of er echt zoveel losers rondliepen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zie je wel echt goed hoe kankerlelijk Nederlanders ook zijn.
Ha tijd niet gezien.quote:
Die ene waar je zo gerickrollerd wordt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Die plaat van Rick Astley, fucking geweldig
quote:
Je hoeft nog niet eens iets te zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 letters zijn genoeg om de vrouwe des FOK! te laten blozen. Wat één eer.
9 out of 10 is gewoon ook echt loserquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het echt best sad. Ga eens aan mijn vrienden vragen of er echt zoveel losers rondliepen.
Ja ik moet mezelf ook maar eens gaan verplaatsen van SC, en ik drop de laatste tijd wel eens wat posts in die bijzonder fraaie subforum.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ik ben ook een beetje een forumspook, ik maak af en toe een verschijning overal en nergens
Maar hier is het altijd gezellig
. . . . . . .quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hoeft nog niet eens iets te zeggen.
Ik heb die op LP ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die ene waar je zo gerickrollerd wordt?
Mijn vrienden niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
9 out of 10 is gewoon ook echt loser.
Pannenkoeken, wanneer?quote:
Mijn ouders zijn zo tof geweest om al hun platen weg te doen, slim hè.quote:
Mijne ook, maar ze kopen nu massaal in omdat ik een platenspeler heb.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn zo tof geweest om al hun platen weg te doen, slim hè.
Ik kom helaas in de rest van KLB maar de meeste topics zijn echt bedroevendquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik moet mezelf ook maar eens gaan verplaatsen van SC, en ik drop de laatste tijd wel eens wat posts in die bijzonder fraaie subforum.
[..]
. . . . . . .
Stil is.
![]()
Het wordt er allemaal niet beter op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Fascination het volgende:
Kijk eens wie ik allemaal aantrek met m'n topic.
Dat zegt meer wat over jou dan die LP toch?quote:
Yo nigga.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ze kopen nu massaal in omdat ik een platenspeler heb.
Sowieso hangt dat over meer dan de helft van FOK! heen hedendaags.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kom helaas in de rest van KLB maar de meeste topics zijn echt bedroevend
Dooiig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van death sentence?
Kijk je reportage ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van death sentence?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |