Yup doe ik, omdat ze het aanhaalt, dan mag ik erover oordelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun gedrag als klein kind, dat is pas het toonbeeld van intelligentie?
precies wat ik dacht. Dit is wel heel geforceerd zoeken naar redenen om iemand dom te vinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun gedrag als klein kind, dat is pas het toonbeeld van intelligentie?
Grappig, bij mij wekt ze een heel andere indruk. Ik vind haar zeker en intelligent. En eerlijk. Voor iemand met een smaakpaus als vader durft ze grillig te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:48 schreef golfer het volgende:
Carice komt erg nerveus over en ook als iemand die nou niet al te veel diepgang of geestelijke bagage meebrengt.
Hoeft ook niet, wat mij betreft. Dat had ik bij Katja Schuurman ook.
Dat zag ik. Het zegt echter ook genoeg over jou...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup doe ik, omdat ze het aanhaalt, dan mag ik erover oordelen.
Niemand keek meer naar De Nijs met dat filmpje erachter.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:54 schreef Ryon het volgende:
Oef, je ziet wel duidelijk dat De Leeuw in 1994 kaal zou gaan worden!
Het is niet dat het dom is dat ze het ooit gedaan heeft of die gedachtes heeft gehad. Het is dom om ons daarmee te vervelen in Zomergasten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies wat ik dacht. Dit is wel heel geforceerd zoeken naar redenen om iemand dom te vinden.
Neemt overigens niet weg dat het idd nog niet echt lekker loopt allemaal, volgens mij grotendeel door zenuwen en een presentatrice die het gesprek niet echt lekker los krijgt.
En het is nog dommer om daar als kijker een oordeel over te vellen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef waxmask het volgende:
Het is niet dat het dom is dat ze het ooit gedaan heeft of die gedachtes heeft gehad. Het is dom om ons daarmee te vervelen in Zomergasten.
Nee, het is een eerlijke ontboezeming van iemand die niet voor niets drie uur lang wordt ondervraagd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het is niet dat het dom is dat ze het ooit gedaan heeft of die gedachtes heeft gehad. Het is dom om ons daarmee te vervelen in Zomergasten.
Dus als ik jouw posts terug ga lezen kom ik daar geen enkel , redelijk of onredelijk oordeel over iemand tegen? Geloof ik niet!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zag ik. Het zegt echter ook genoeg over jou...
Calvin Coolidge was toen president.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
De tekstschrijvers kregen in 1925 zeker niet per woord betaald
Heb je dat gezien, destijds?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Niemand keek meer naar De Nijs met dat filmpje erachter.
Kritiek geven mag niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef Toad het volgende:
Ga lekker naar iets anders kijken waxmas, nu weten we het wel.
Je mag ze alle 50.000 doorzoeken, maar ik kan je nu al zeggen dat ik nergens iemands intelligentie beoordeel op zijn of haar jeugdzondes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus als ik jouw posts terug ga lezen kom ik daar geen enkel , redelijk of onredelijk oordeel over iemand tegen? Geloof ik niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |