Same here. Was op zich best een serieuze relatie, maar al gauw veels te saai. Nodige slippertjes wel gehad, dom achteraf: eerst uitmaken was beter geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef Lastpost het volgende:
In mijn huidige relatie liggen de grenzen nogal vast, meer nog dan in de meeste vorige relaties waarbij de grens veelal een stap verder gelegd werd.
Flirten mag, een kus is ook prima en alles wat verder gaat niet.
In vorige relaties lag dat wel anders, kon er een stuk meer en was de relatie er ook naar (andere karakters, meningen en opvattingen) moet ik er wel bij zeggen.
Je kunt ook geen relatie aangaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:08 schreef capricia het volgende:
Vreemdgaan is lekker, spannend en goed voor mijn ego!
nee, want dan is het geen vreemdgaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:12 schreef Cetera het volgende:
[..]
Je kunt ook geen relatie aangaan?
Hoef je ook met niemand rekening te houden, onenightstands kunnen nog steeds spannend zijn lijkt mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
nee, want dan is het geen vreemdgaan
de ander misschien niet, maar het zou behoorlijk aan jezelf kunnen vreten. Tenminste, dat zou ik hebben denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 16:54 schreef worff_asd het volgende:
het is pas vreemdgaan, overigens, als je gepakt wordt... wat niet weet deert totaal niet
Klopt..Als je echt goed vreemdgaat, blijft het knagen...Bij mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de ander misschien niet, maar het zou behoorlijk aan jezelf kunnen vreten. Tenminste, dat zou ik hebben denk ik
Dat je nog een keer wilt bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Klopt..Als je echt goed vreemdgaat, blijft het knagen...Bij mij in ieder geval wel.
Moet je dat ook niet doen, slet.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Klopt..Als je echt goed vreemdgaat, blijft het knagen...Bij mij in ieder geval wel.
Nou, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de ander misschien niet, maar het zou behoorlijk aan jezelf kunnen vreten. Tenminste, dat zou ik hebben denk ik
Ik vond juist de spanning echt een kick geven. Heerlijk die verboden vruchten!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef worff_asd het volgende:
wat Capricia zegt... ook nooit last van gehad.
precies dat. niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond juist de spanning echt een kick geven. Heerlijk die verboden vruchten!
Heb jij dat ook?
Er zitten ook voordelen aan vreemdgaan: Ik ben daardoor veel relaxter geworden, ik heb meer tijd voor mijn partner en eigenlijk is mijn primaire relatie er alleen maar beter op geworden. Ik waardeer mijn partner nu ook meer. Zit gewoon lekkerder in mijn vel, om het zo te zeggen. En dat door die paar slippertjes!
Stout!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond juist de spanning echt een kick geven. Heerlijk die verboden vruchten!
Heb jij dat ook?
Er zitten ook voordelen aan vreemdgaan: Ik ben daardoor veel relaxter geworden, ik heb meer tijd voor mijn partner en eigenlijk is mijn primaire relatie er alleen maar beter op geworden. Ik waardeer mijn partner nu ook meer. Zit gewoon lekkerder in mijn vel, om het zo te zeggen. En dat door die paar slippertjes!
Ik vind geheimen van die grootte gewoon niet kunnen in een relatie. Maar blijkbaar zijn er dus mensen die dat anders ervaren.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik geen last van.
Heerlijk van genoten.
Ik leef maar 1 X!!!
Uh...neequote:Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Dat je nog een keer wilt bedoel je?
Moet jij nodig zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Moet je dat ook niet doen, slet.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef MiniMiss het volgende:
Mijn vriend is in zijn vorige relatie 4x vreemdgegaan, 3x op één avond (dronken en dan meiden zoenen waarvan het net zo goed jongens konden zijn geweest, hij was nogal ver heen zover ik weet) en 1 vakantie vriendinnetje terwijl z'n liefje thuis zat.
Maar goed, hij was 16 en dit was zijn 2e "serieuze" relatie (die 7 maand duurde ofzo..)
En nu niet gaan zeuren op dat 7maand of 7 maanden, dit is hoe ik het schrijf potverdrie@#$
Maar ja.. Toen ik dit hoorde moest ik wel ff slikken, maar ben toch relatie met hem aangegaan en zover ik weet is hij nog niet vreemdgegaan.
Maar de angst blijft
Ze heeft net te horen gekregen dat haar vriendje in de vorige relatie 4 keer is vreemdgegaan, en meteen daarna moet ze slikken...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |