Nou, daar heb ik geen last van.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de ander misschien niet, maar het zou behoorlijk aan jezelf kunnen vreten. Tenminste, dat zou ik hebben denk ik
Ik vond juist de spanning echt een kick geven. Heerlijk die verboden vruchten!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef worff_asd het volgende:
wat Capricia zegt... ook nooit last van gehad.
precies dat. niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond juist de spanning echt een kick geven. Heerlijk die verboden vruchten!
Heb jij dat ook?
Er zitten ook voordelen aan vreemdgaan: Ik ben daardoor veel relaxter geworden, ik heb meer tijd voor mijn partner en eigenlijk is mijn primaire relatie er alleen maar beter op geworden. Ik waardeer mijn partner nu ook meer. Zit gewoon lekkerder in mijn vel, om het zo te zeggen. En dat door die paar slippertjes!
Stout!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?
Er zitten ook voordelen aan vreemdgaan: Ik ben daardoor veel relaxter geworden, ik heb meer tijd voor mijn partner en eigenlijk is mijn primaire relatie er alleen maar beter op geworden. Ik waardeer mijn partner nu ook meer. Zit gewoon lekkerder in mijn vel, om het zo te zeggen. En dat door die paar slippertjes!
Ik vind geheimen van die grootte gewoon niet kunnen in een relatie. Maar blijkbaar zijn er dus mensen die dat anders ervaren.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik geen last van.
Heerlijk van genoten.
Ik leef maar 1 X!!!
Uh...neequote:Op woensdag 2 september 2009 17:49 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Dat je nog een keer wilt bedoel je?
Moet jij nodig zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Moet je dat ook niet doen, slet.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef MiniMiss het volgende:
Mijn vriend is in zijn vorige relatie 4x vreemdgegaan, 3x op één avond (dronken en dan meiden zoenen waarvan het net zo goed jongens konden zijn geweest, hij was nogal ver heen zover ik weet) en 1 vakantie vriendinnetje terwijl z'n liefje thuis zat.
Maar goed, hij was 16 en dit was zijn 2e "serieuze" relatie (die 7 maand duurde ofzo..)
En nu niet gaan zeuren op dat 7maand of 7 maanden, dit is hoe ik het schrijf potverdrie@#$
Maar ja.. Toen ik dit hoorde moest ik wel ff slikken, maar ben toch relatie met hem aangegaan en zover ik weet is hij nog niet vreemdgegaan.
Maar de angst blijft
Ze heeft net te horen gekregen dat haar vriendje in de vorige relatie 4 keer is vreemdgegaan, en meteen daarna moet ze slikken...quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:
Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Bij een open relatie is dit minder dan bij een monogame relatie.
Echt hé, je mag niet eens kijken wat je zelf wilt hierzo.quote:
Deze snap ik niet helemaal...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?
fantaseren over wie....quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:22 schreef MiniMiss het volgende:
Wanneer vind je iets vreemdgaan?
Als je vriend/vriendin met iemand anders/over iemand anders:
-fantaseerd:
-flirt
-zoent
-beetje flikflooien
-naar bed gaat?
Of iets anders?
Overigens vind ik het al niet prettig als mijn vriend over iemand anders fantaseerd, alles voorbij dat vind ik vreemdgaan
Geen idee of dit topic al bestaat dus daar niet over zeuren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |