abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71961276
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

En toch vertrouw ik hem
Goedgelovig? Vast. Maar ik hou nu eenmaal van die jongen, kan d'r niks aan doen.
Nu gaan mensen zeuren dat liefde blind is enzo.
Soms is het maar beter om niet alles te weten. Als je alles weet, wordt het jou probleem en beslissing.
pi_71961299
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

En toch vertrouw ik hem
Goedgelovig? Vast. Maar ik hou nu eenmaal van die jongen, kan d'r niks aan doen.
Nu gaan mensen zeuren dat liefde blind is enzo.
Ik zou er iig wel over nadenken. Toen mijn x de eerste keer vreemd ging, kon ik hem vergeven.
Ik hield ook van hem. Maar daarna kon ik hem niet meer vertrouwen.
Houden van is wat anders als blind vertrouwen. Houden van is ook: voor jezelf zorgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71970470
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Tuurlijk, doe maar alsof het sarcasme was. Je was gewoon dood serieus
jij bent echt een nerd
pi_71970607
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als m'n vriendin naar een andere jongen kijkt word ik soms al kwaad.
Tere ziel
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_71970722
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:
Hmm.. Dr. Phil zei laatst daar iets over schiet mij te binnen

Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
en als je iets met hetzelfde geslacht zou doen???? is het dan opeens geen vreemdgaan,als je partner dit ook niet goed keurt?

vreemdgaan is zoenen en alles verder, maar ook meer intersse tonen in iemand anders dan je eigen partner, en dan heb ik het niet over alleen kijken maar gesprekken enz
flirten..... flirt met iedereen,man vrouw, oud, jong ,maar is geen verliefd flirten maar spontaan zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door candygirl op 18-08-2009 02:56:53 ]
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71972937
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef candygirl het volgende:

[..]

en als je iets met hetzelfde geslacht zou doen???? is het dan opeens geen vreemdgaan,als je partner dit ook niet goed keurt?

vreemdgaan is zoenen en alles verder, maar ook meer intersse tonen in iemand anders dan je eigen partner, en dan heb ik het niet over alleen kijken maar gesprekken enz
flirten..... flirt met iedereen,man vrouw, oud, jong ,maar is geen verliefd flirten maar spontaan zijn
je flirt met iedereen, maar dat is geen flirten? Dan flirt je toch niet met iedereen?
pi_71977779
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

je flirt met iedereen, maar dat is geen flirten? Dan flirt je toch niet met iedereen?
verkeerd omschreven, was ook al erg laat vannacht
ik flirt met iedereen die ik leuk vind, en schreef wel jong of oud boeit niet maar bedoel geen kinderen of te oude mensen of mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
maar omdat ik spontaan ben en zo overkom denken heel veel mensen dat ik met ze flirt
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_71977988
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef candygirl het volgende:

[..]

ik flirt met iedereen die ik leuk vind, en schreef wel jong of oud boeit niet maar bedoel geen kinderen of te oude mensen of mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
maar omdat ik spontaan ben en zo overkom denken heel veel mensen dat ik met ze flirt
oh ok.. het staat apart van elkaar.
pi_72066940
ja als je de verlijding niet kan weerstaaan kan het gebeuren dat je tegen je wil toch vreemdgaat ook al is dat niet zo netjes, zelf meegemaakt...........
pi_72066960
quote:

[..]

zo herkenbaar
pi_72067009
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 19:22 schreef MiniMiss het volgende:

[..]

Ja ze trapte je in je ballen,
ja
pi_72071772
quote:

[..]

heb ik ook maar toch meer met mannen. Daarbij hoef ik ze verder helemaal niet interessant te vinden op seksueel vlak, kan ze zelfs ronduit onaantrekkelijk vinden, maar ik doe het gewoon automatisch. Met als gevolg dat ik af en toe wordt uitgevraagd door mannen die zó niet mijn type zijn

Moet je ze weer afwijzen enzo
pi_72083448
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef MiniMiss het volgende:
Mijn vriend is in zijn vorige relatie 4x vreemdgegaan, 3x op één avond (dronken en dan meiden zoenen waarvan het net zo goed jongens konden zijn geweest, hij was nogal ver heen zover ik weet) en 1 vakantie vriendinnetje terwijl z'n liefje thuis zat.
Maar goed, hij was 16 en dit was zijn 2e "serieuze" relatie (die 7 maand duurde ofzo..)
En nu niet gaan zeuren op dat 7maand of 7 maanden, dit is hoe ik het schrijf potverdrie@#$
Maar ja.. Toen ik dit hoorde moest ik wel ff slikken, maar ben toch relatie met hem aangegaan en zover ik weet is hij nog niet vreemdgegaan.
Maar de angst blijft
Ik zou geen eens een relatie beginnen met zo'n gast, dronken zijn boeit geen ene fuck. Dat is gewoon een lam excuus.
pi_72089134
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Sweetness_E het volgende:

[..]

Ik zou geen eens een relatie beginnen met zo'n gast, dronken zijn boeit geen ene fuck. Dat is gewoon een lam excuus.
de universiteit van montreal heeft ook een onderzoek gedaan waaruit blijkt dat vreemdgaan in je persoonlijkheid zit
het heeft te maken met de hechtingsstijl van de persoon
heeft deze een vermijdende hechtingsstijl dan is er veel meer kans dat deze persoon vreemd gaat dan andere
Ze kiezen ook vaker voor meerdere sexuele contacten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_72160875
Zoenen en verder is vreemdgaan. Dan is het einde verhaal voor mij.
pi_72195427
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:40 schreef MF het volgende:
Zoenen en verder is vreemdgaan. Dan is het einde verhaal voor mij.

Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 13:01:27 #137
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_72197629
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Bij een open relatie is dit minder dan bij een monogame relatie.
bij een open relatie staan de partners het van mekaar toe

-edit- het is natuurlijk wel verschillend wat het ene stel toestaat staat bv een ander stel weer niet toe

[ Bericht 5% gewijzigd door goldfinger1963 op 28-08-2009 17:21:18 ]
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:07:03 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72197768
In mijn huidige relatie liggen de grenzen nogal vast, meer nog dan in de meeste vorige relaties waarbij de grens veelal een stap verder gelegd werd.
Flirten mag, een kus is ook prima en alles wat verder gaat niet.
In vorige relaties lag dat wel anders, kon er een stuk meer en was de relatie er ook naar (andere karakters, meningen en opvattingen) moet ik er wel bij zeggen.
pi_72198611
Ik snap het flirten met ander als je in een goede relatie zit sowieso niet helemaal..
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_72260589
ik ga voor doktor phil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')