Soms is het maar beter om niet alles te weten. Als je alles weet, wordt het jou probleem en beslissing.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik hem![]()
Goedgelovig? Vast. Maar ik hou nu eenmaal van die jongen, kan d'r niks aan doen.
Nu gaan mensen zeuren dat liefde blind is enzo.
Ik zou er iig wel over nadenken. Toen mijn x de eerste keer vreemd ging, kon ik hem vergeven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik hem![]()
Goedgelovig? Vast. Maar ik hou nu eenmaal van die jongen, kan d'r niks aan doen.
Nu gaan mensen zeuren dat liefde blind is enzo.
jij bent echt een nerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe maar alsof het sarcasme was.Je was gewoon dood serieus
Tere zielquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als m'n vriendin naar een andere jongen kijkt word ik soms al kwaad.
en als je iets met hetzelfde geslacht zou doen???? is het dan opeens geen vreemdgaan,als je partner dit ook niet goed keurt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef MiniMiss het volgende:
Hmm.. Dr. Phil zei laatst daar iets over schiet mij te binnen
Als je iets met iemand van het andere geslacht doet wat je niet zou doen als je partner er bij was, is het bedriegen/vreemdgaan.
je flirt met iedereen, maar dat is geen flirten? Dan flirt je toch niet met iedereen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:48 schreef candygirl het volgende:
[..]
en als je iets met hetzelfde geslacht zou doen???? is het dan opeens geen vreemdgaan,als je partner dit ook niet goed keurt?
vreemdgaan is zoenen en alles verder, maar ook meer intersse tonen in iemand anders dan je eigen partner, en dan heb ik het niet over alleen kijken maar gesprekken enz
flirten..... flirt met iedereen,man vrouw, oud, jong ,maar is geen verliefd flirten maar spontaan zijn
verkeerd omschreven, was ook al erg laat vannachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je flirt met iedereen, maar dat is geen flirten? Dan flirt je toch niet met iedereen?
oh ok.. het staat apart van elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
verkeerd omschreven, was ook al erg laat vannacht
ik flirt met iedereen die ik leuk vind, en schreef wel jong of oud boeit niet maar bedoel geen kinderen of te oude mensen of mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
maar omdat ik spontaan ben en zo overkom denken heel veel mensen dat ik met ze flirt
zo herkenbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik flirt met iedereen die ik leuk vind, en schreef wel jong of oud boeit niet maar bedoel geen kinderen of te oude mensen of mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
maar omdat ik spontaan ben en zo overkom denken heel veel mensen dat ik met ze flirt
heb ik ook maar toch meer met mannen. Daarbij hoef ik ze verder helemaal niet interessant te vinden op seksueel vlak, kan ze zelfs ronduit onaantrekkelijk vinden, maar ik doe het gewoon automatisch. Met als gevolg dat ik af en toe wordt uitgevraagd door mannen die zó niet mijn type zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik zou geen eens een relatie beginnen met zo'n gast, dronken zijn boeit geen ene fuck. Dat is gewoon een lam excuus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:27 schreef MiniMiss het volgende:
Mijn vriend is in zijn vorige relatie 4x vreemdgegaan, 3x op één avond (dronken en dan meiden zoenen waarvan het net zo goed jongens konden zijn geweest, hij was nogal ver heen zover ik weet) en 1 vakantie vriendinnetje terwijl z'n liefje thuis zat.
Maar goed, hij was 16 en dit was zijn 2e "serieuze" relatie (die 7 maand duurde ofzo..)
En nu niet gaan zeuren op dat 7maand of 7 maanden, dit is hoe ik het schrijf potverdrie@#$
Maar ja.. Toen ik dit hoorde moest ik wel ff slikken, maar ben toch relatie met hem aangegaan en zover ik weet is hij nog niet vreemdgegaan.
Maar de angst blijft
de universiteit van montreal heeft ook een onderzoek gedaan waaruit blijkt dat vreemdgaan in je persoonlijkheid zitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Sweetness_E het volgende:
[..]
Ik zou geen eens een relatie beginnen met zo'n gast, dronken zijn boeit geen ene fuck. Dat is gewoon een lam excuus.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:40 schreef MF het volgende:
Zoenen en verder is vreemdgaan. Dan is het einde verhaal voor mij.
bij een open relatie staan de partners het van mekaar toequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Bij een open relatie is dit minder dan bij een monogame relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |