Maar dan moet ik natuurlijk alsnog het moederbord vervangen, het geheugen en de processor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:43 schreef TMoose het volgende:
Waarom vervang je juist de videokaart niet, als het afspelen van HD content het probleem is?
Een HD3450 met PCI-e kost heb je al vanaf E25, dus om nu daarom jezelf tot AGP te beperken?
(En dan heb je ook een (passieve/halve hoogte) kaart, mocht dat een van de redenen zijn de huidige kaart te willen houden.
Kijk eens naar een borgdje met de nieuwe AMD 785G chipset. Deze heeft een HD4200 onboard. Misschien al genoeg voor wat je wilt, maar zo niet, dan kun je dus voor E25 een HD3450 toevoegenen met hybrid crossfire kun je ze mooi samen laten werken.
Thanks, goed om te horen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef TTD het volgende:
Die Asrock is een aardig bordje. Heb het zelf ook gehad. Helaas kan die nu naar de schroot omdat hij gefrituurd is na een blikseminslag
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik natuurlijk alsnog het moederbord vervangen, het geheugen en de processor.
Wanneer het een oud S939 bord is met DDR1 zal die idd moeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:24 schreef TMoose het volgende:
[..]
Maar dat was je toch sowieso van plan???
Just don't.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Rekkie het volgende:
Heeft iemand ervaring met een dergelijk nieuwe moederbord en een verouderde interface als de AGP?
Ja dat wil ik dus liever niet, omdat deze net een paar weken oud is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:26 schreef Netsplitter het volgende:
Kan die net zo goed ook meteen een nieuwe graka kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |