Ik neem altijd een "groot" menu, zeker nu, voor de glazenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zijn ook kleine patatjes (patat ja) dus dat kleine bakje past er goed bij!
Verder zijn die kleine patatjes (patat ja) en die smerige saus in dat kleine bakje niet te vreten.
Wees dus maar blij dat je er weinig van krijgt!
De echte Mac mayo kan je niet kopen in de supermarkt.. (de ketchup gek genoeg wel).quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb altijd mijn eigen flessen ketchup en frietsaus in mijn dashboardkastje, naast mijn 6pack Schultenbrau liggen.
Lekker hoor, 3 dagen ontbeten (nouja, om 12 uur smiddags) bij de macquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef IkBenOzan het volgende:
Je gaat naar een andere land en dan naar de Mc
Die saus is juist lekker, voor de rest kan je beter naar de Burger King of de KFC gaan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Repeat het volgende:
Was het maar mayo ipv die smerige fritessaus
Heb je de curry van de mac wel eens geproeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:32 schreef tralalala het volgende:
Mensen die mayo boven curry verkiezen.
![]()
![]()
![]()
BBQ saus van de Kipnuggets, die zijn me een fucking FTW!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je de curry van de mac wel eens geproeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |