Ken jij Duck hunt nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Die ken ik niet Noek, ziet er uit als een erg ingewikkeld spel
Haha!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik raakte al in de stress met theme hospital, hoofdgebouw met 2 bijgebouwen, allemaal extra zieken en personeel dat te lui is om te werken, apparaten die stuk gingen, kreeg er hartkloppingen van
Topic is later geopend (zie nummer)quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Talitha het volgende:
Ahum, ik gooide hem dicht. heb dus ook een nieuwe aangemaakt?
[RLS SC #272] Wie zaait zal oogsten
ik keek ernaar en dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geldt de 5 min regel niet meer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Topic is later geopend (zie nummer)
Geen flauw idee, voor zover ik weet is het vrij om een nieuw topic te openen dacht ikquote:
Je moet de sluiter van het vorige nummer wel ff paar minuutjes de tijd geven hequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Topic is later geopend (zie nummer)
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je moet de sluiter van het vorige nummer wel ff paar minuutjes de tijd geven he
Dat ziet er grafisch wel heel mooi uit, maar ook heel veel werk om bij te houden allemaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Ik speel sinds de release Anno 1404, dan zit je zo uren achter dat ding om maar te voldoen aan de behoeften van de bewoners (patricians ftw!).
Muziek!
![]()
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook platquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op forum.fok.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
irritant zeg,,,,,,
ik gaat effe eten......
doei
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzendingquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff niet
Okej,quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzending
Hier niet, dus vijf minuutjes wachten is dan de gebruikelijke regelVoor de volgende keer
Das hier anders BONG. Ik ben zelf ook nog maar net gewend aan de nieuwe regels. Maar tis al opgelost.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |