ja de BBC heeft bij bijna alles doven ondertitelingquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in het engels ja, misschien kan je doven ondertiteling nemen
Ik was om 10 uur thuis vanochtend en ben gelijk naar het strand gegaan. Heb misschien 1 uurtje geslapen en heb nu gewoon geen zin.quote:
vooruit dan mag hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik was om 10 uur thuis vanochtend en ben gelijk naar het strand gegaan. Heb misschien 1 uurtje geslapen en heb nu gewoon geen zin.
en het is zondag
dank je, en hoe was jou uitgaan, nog wat "gescoord"quote:
ik scoor niet tijdens het uitgaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je, en hoe was jou uitgaan, nog wat "gescoord"
je flirt nooit tijdens het uitgaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik scoor niet tijdens het uitgaan
omdat je een film zien, en een spel speel jequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet wat 'is.... maar horrofilms etc doen me vrij weinig meer alleen een silent hill spel jaagt me al na 2 min spelen weer de hartslag omhoog en de stuipen op het lijf. GODDAMMIT!
wat doe je dan wel tijdens het uit gaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik scoor niet tijdens het uitgaan
Genieten en feesten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat doe je dan wel tijdens het uit gaan?
Ja, uitgaan draait toch niet alleen om het scoren? Ik ga uit om lol te hebben. Als scoren dan spontaan gebeurd dan kan dat, maar dat is niet het doel van het uitgaan hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Genieten en feesten?
En vergeet drinken niet
Dan zit je er wel anders in misschien, maar dan nog....quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je een film zien, en een spel speel je
drinken met vrienden enzquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat doe je dan wel tijdens het uit gaan?
hier kwam date site denk ik het dichtse bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef Eustace. het volgende:
Kut, klikte per ongeluk op datingsites ipv algemene sites.
Valt onder overig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Combinatie van bovenstaande.
Die optie staat er niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |