Ik denk niet dat het iemand wat boeit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan hier niemand overeenkomsten in vindne?
nee, maar t kan me dan ook weinig schelenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan hier niemand overeenkomsten in vindne?
jij bent ook een borst en buik mensquote:
kan je geen engels?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Eustace. het volgende:
Munich vanavond op de BBC2 is vast niet met Nederlandse ondertiteling, toch?
9.4 op mijn examen Engels, toch wil ik als ik een film kijk gewoon zonder erbij na te denken kunnen kijken.quote:
Met een 9.4 denk je er toch niet meer bij na?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Eustace. het volgende:
[..]
9.4 op mijn examen Engels, toch wil ik als ik een film kijk gewoon zonder erbij na te denken kunnen kijken.
Wat denk je zelfquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Eustace. het volgende:
Munich vanavond op de BBC2 is vast niet met Nederlandse ondertiteling, toch?
Jawel, ik spreek het niet (near) native of zo. Dus ik moet er nog gewoon bij nadenken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een 9.4 denk je er toch niet meer bij na?
Die Franse zender is ook met ondertiteling hier.quote:
Hmm, dan ga ik maar gewoon kijken vanavond, denk ik. Maar de Duitse stukken ondertitelen ze wel toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
Na een paar minuten mis je de ondertiteling niet eens meer.
Je kunt de Engelstalige ondertiteling wel aanzetten, toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik maar gewoon kijken vanavond, denk ik. Maar de Duitse stukken ondertitelen ze wel toch?Want daar stond ik 2 jaar geleden een 4 op.
Kuttaal.
Ja dat doe ik wel eens, omdat ik het af en toe qua geluid gewoon nite versta.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kunt de Engelstalige ondertiteling wel aanzetten
maar dat kan nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
vanavond maar eens lekker thuis blijven
Teletext 888? Zo was het vroeger tenminste.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kunt de Engelstalige ondertiteling wel aanzetten, toch?
in het engels ja, misschien kan je doven ondertiteling nemenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik maar gewoon kijken vanavond, denk ik. Maar de Duitse stukken ondertitelen ze wel toch?Want daar stond ik 2 jaar geleden een 4 op.
Kuttaal.
Met digitale tv kun je dat met een andere knop doen.... ( en daar heb ik geen txt op bbc2quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Teletext 888? Zo was het vroeger tenminste.
Ja precies. Het niet verstaan vs het niet begrijpen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Desmonkey het volgende:
Ik kijk vaak met ondertitels omdat ik de film dan beter kan 'horen'/volgen ofzo. Je hebt van die acteurs en actrices die echt een fluisterstem hebben.
Ik heb ook digitale TV.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Met digitale tv kun je dat met een andere knop doen.... ( en daar heb ik geen txt op bbc2)
Of bij liedjes. Dat je uiteindelijk de songtekst leest en denkt 'dus hij zegt niet dit en dat..quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Het niet verstaan vs het niet begrijpen.
Maar dat heb ik bij NL films af en toe ook. "Wat zei ie nou?!"
Dat is het enige wat je hier mag posten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent ook een borst en buik mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |