Dank voor de uitleg, ik begreep geen zak van die OP.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Siniti het volgende:
Oldjeller, hij heeft het over zijn mobieltje. Hij had eerst een mobieltje waar het scherm duidelijk te zien was in de zon, maar nu heeft hij een nieuw mobieltje. Als de zon nu op zijn mobieltje schijnt kan hij amper wat zien op het scherm. Hier gaat zijn klacht dan ook over. Hij vind dit irritant.
Dan ben je stom. Zelfs ik snap het.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef OldJeller het volgende:
Waar heb je het over?
Hoe kan je dat nou niet snappenquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, ik begreep geen zak van die OP.
Antwoord op klacht:
uhm, oké, vervelend.. één hand boven je schermpje houden, zodat de zon daar niet op schijnt?
In de eerste zin staan schijnbaar dus modellen van toestellen. Ik dacht dat hij gewoon niet kon typen, want het zegt me niets.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:00 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet snappen
De titel van het topic maakt alles toch ook al duidelijk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In de eerste zin staan schijnbaar dus modellen van toestellen. Ik dacht dat hij gewoon niet kon typen, want het zegt me niets.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heb je daar niet van dat folie voor?
Bijna goed!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:37 schreef Siniti het volgende:
Oldjeller, hij heeft het over zijn mobieltje. Hij had eerst een mobieltje waar het scherm duidelijk te zien was in de zon, maar nu heeft hij een nieuw mobieltje. Als de zon nu op zijn mobieltje schijnt kan hij amper wat zien op het scherm. Hier gaat zijn klacht dan ook over. Hij vind dit irritant.
ik dacht bij dat 850 aan een Volvo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In de eerste zin staan schijnbaar dus modellen van toestellen. Ik dacht dat hij gewoon niet kon typen, want het zegt me niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |