Kan er ook normaal een antwoord gegeven worden?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:26 schreef karr-1 het volgende:
Wie is er dan ook dom genoeg om de boel vast te zetten, dat is vragen om dit soort gezeik
Dit was een normaal antwoord..... En nu heb je geen voordeel meer en verwacht je er boetevrij onderuit te komen. Sorry, maar dat vind ik dom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:27 schreef whenky het volgende:
[..]
Kan er ook normaal een antwoord gegeven worden?
Ik heb 4 jaar lang voordeel gehad aan het vastzetten van gas....
Precies wat ik bedoelquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
Nogal kansloos ja, eerst 4 jaar voordeel trekken en als het dan om dreigt te slaan snel je contract af laten kopen door andere maatschappij.
Je wéét bij dit soort geintjes dat het een risico is en je niet voor zo'n lange periode kan voorspellen of je er beter of slechter van word
.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef whenky het volgende:
Ik kom er boetevrij vanaf dat is het hem juist.
Eneco garandeerd de e.v.t boete te betalen..
Als het te mooi klinkt om waar te wezen.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef whenky het volgende:
Dat dacht ik ook ik ga volgens hun de huidige prijzen betalen,maar overstappen klink te mooi om waar te wezen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Dan is het meestal te mooi om waar te wezen!
Dan zeg je over een jaar doei en ga je naar de volgende? Lekker bezig, ga je ze allemaal af?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef whenky het volgende:
Het is een jaar contract mocht het niet goed bevallen zeg ik doei
Ben dan wel mooi van die Nuon af.
Kleine lettertjes gelezen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef whenky het volgende:
Het is een jaar contract mocht het niet goed bevallen zeg ik doei
Ben dan wel mooi van die Nuon af.
En dat natuurlijk.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef RJD het volgende:
Vaste prijzen is geldklopperij. Gewoon variabele prijzen zonder vast contract
Wat is daar mis mee je blijf tocht ook niet bij de zelfde vrouwquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan zeg je over een jaar doei en ga je naar de volgende? Lekker bezig, ga je ze allemaal af?
Inderdaad, wat een moeite voor die paar cent voordeel op jaarbasis.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan zeg je over een jaar doei en ga je naar de volgende? Lekker bezig, ga je ze allemaal af?
Nee beste man, das andersom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:44 schreef whenky het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee je blijf tocht ook niet bij de zelfde vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |