Hoezo toppunt van belachelijkheidquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kies je wel voor. Lees mijn essay maar:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Het geloof als geheel en de individuele gelovige dat is niet per definitie een. Ik vind niet alle moslims als individu abject.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Je was een serieuze gesprekspartner, maar met deze opmerking laat je niets anders merken dan dat je niet weet waar je het over hebt. Ik ben Moslim en super-vredig. Ik heb laatst een printer gekocht voor mijn buurman. Een HP All In One.
Het woord "Essay" al gebruiken voor een puur subjectief en niet onderbouwd ratelverhaal over homofilie is al lachwekkend. Laat staan dat we er ook nog serieus naar moeten refereren ook nog.quote:
Daar word ik ook niet heel vrolijk van. Dat heeft met name in het verleden het slechtste in mensen naar boven gehaald. Wat merkwaardig is als je kijkt naar het leven van Jezus. Nogal idealistisch als we de bronnen mogen geloven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah, oke, wat vind je dan van het christendom?
Denk het niet. Die bekeerlingen zijn meestal nog het meest extreem in hun nieuwe geloof.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
ze moeten dat meisje met rust laten, dan zal ze misschien ooit tot inkeer komen en religie ver van zich afwerpen.
ja dat zie je vaak idd. ook frapant is het om te zien dat het meestal om labiele mensen gaat. zal wel een oorzaak hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk het niet. Die bekeerlingen zijn meestal nog het meest extreem in hun nieuwe geloof.
Ik zei al, dit zijn ontwikkelingen die wij als Moslim toejuichen. Ik heb een Antilliaanse vriend, hij droeg de naam Jenald, sinds hij Moslim is geworden heet hij Nadir. Die jongen is zo heerlijk vroom. Vroeger was het uitgaan. zuipen en blowen. Nu is het pure vrede en vroom moskeebezoek. Nogmaals, het maakt ons blij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk het niet. Die bekeerlingen zijn meestal nog het meest extreem in hun nieuwe geloof.
In de VS zie je dat vaak (ex-)gevangen zich bekeren tot de Islam als ze in de gevangenis zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat zie je vaak idd. ook frapant is het om te zien dat het meestal om labiele mensen gaat. zal wel een oorzaak hebben.
Dat weet ik. Een moslimkennis van mij is ook heel fanatiek in Nederlanders overhalen om zich te bekeren tot de Islam.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zei al, dit zijn ontwikkelingen die wij als Moslim toejuichen. Ik heb een Antilliaanse vriend, hij droeg de naam Jenald, sinds hij Moslim is geworden heet hij Nadir. Die jongen is zo heerlijk vroom. Vroeger was het uitgaan. zuipen en blowen. Nu is het pure vrede en vroom moskeebezoek. Nogmaals, het maakt ons blij.
Dit is slechts een voorbeeld, kan er nog veel meer noemen.²
ZIjn er sowieso cijfers over het aantal bekeerlingen tot de islam, in Europese landen of in de VS, bekend? Ik vind het in ieder geval een gevaarlijke ontwikkeling, aangezien ze vaak erg radicaal zijn doordat ze zich willen bewijzen heb je te maken met nieuwe potentiële zelfmoordterroristen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In de VS zie je dat vaak (ex-)gevangen zich bekeren tot de Islam als ze in de gevangenis zitten.
Het aantal bekeringen tot de Islam is in de VS trouwens relatief heel hoog.
Ja, het is een gave. Ik kan het zelf niet zo goed. Echter heb ik in mijn vriendenkring een aantal jongens die hier heel goed in zijn. Respectabel? Ja. Dat zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat weet ik. Een moslimkennis van mij is ook heel fanatiek in Nederlanders overhalen om zich te bekeren tot de Islam.
Volgens CBS zijn er in 2007 in NL 12.000 mensen bekeerd naar de Islam. Afvalligen kan niet nauwkeurig bijgehouden worden uit angst voor geweld en verstoting.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
ZIjn er sowieso cijfers over het aantal bekeerlingen tot de islam, in Europese landen of in de VS, bekend? Ik vind het in ieder geval een gevaarlijke ontwikkeling, aangezien ze vaak erg radicaal zijn doordat ze zich willen bewijzen heb je te maken met nieuwe potentiële zelfmoordterroristen.
Die bekeerders mogen ze van mij meteen het land uitzetten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat weet ik. Een moslimkennis van mij is ook heel fanatiek in Nederlanders overhalen om zich te bekeren tot de Islam.
Gaat niet, je mag iemand niet staatloos maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die bekeerders mogen ze van mij meteen het land uitzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |