Ach, het zijn voornamelijk mensen die hun eigen minderwaardigheidscomplex menen te moeten compenseren door anderen als nog minder te beschouwen. Het geeft hen het idee toch nog iets voor te stellen, zeker omdat ze dan goedkeuring krijgen van een groep die dezelfde mening toegedaan is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Wat een agressie weer tegen moslims in dit topic. Waar komt dat toch vandaan?
Zo, werd tijd. Eindelijk bind je in, dit is dus exact wat we bedoelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Vreselijk, sommige mensen begroeten haar niet meer.
Je oogst wat je zaait.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
Schijnt redelijk normaal te zijn voor deze tijd van het jaar, laten we het maar op komkommertijd houden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
De islam is abject dat roept weerstand op. Dit meisje is gewoon rebels bezig. Drugs gebruiken of gothic worden had ook gekund.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zaaien gewone moslims dan? Wat zaait dit meisje dan? Ze gelooft, nou nou nou.
Sorry hoor. Wat is dat nou voor opmerking?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De islam is abject dat roept weerstand op.
Je hebt dus begrip voor de (wilde) reacties op de "rebelse" cartoons?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De islam is abject dat roept weerstand op. Dit meisje is gewoon rebels bezig. Drugs gebruiken of gothic worden had ook gekund.
Die cartoons waren niet abject.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt dus begrip voor de (wilde) reacties op de "rebelse" cartoons?²
In welke zin is de Islam precies abject?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De islam is abject dat roept weerstand op. Dit meisje is gewoon rebels bezig. Drugs gebruiken of gothic worden had ook gekund.
Het brengt het allerslechtste in mensen naar boven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Hukkie het volgende:
[..]
In welke zin is de Islam precies abject?
Je was een serieuze gesprekspartner, maar met deze opmerking laat je niets anders merken dan dat je niet weet waar je het over hebt. Ik ben Moslim en super-vredig. Ik heb laatst een printer gekocht voor mijn buurman. Een HP All In One.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het brengt het allerslechtste in mensen naar boven.
Ah, oke, wat vind je dan van het christendom?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het brengt het allerslechtste in mensen naar boven.
Misschien is het een soort Münchhausen. Slechte aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef Bowlingbal het volgende:
En als je een attention whore bent, of Moslima wordt en een sluier gaat dragen, of openlijker homo wordt en een roze, diep uitgesneden strak t-shirt gaat dragen, verdien je het immers,
OM BEDREIGD, BESPOT EN GEHAAT TE WORDEN!!1! WANT DIT IS TENSLOTTE NETERLANT OPEN JE OGGEEN!!!1!!
Zoiets?
Hoezo toppunt van belachelijkheidquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar kies je wel voor. Lees mijn essay maar:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Het geloof als geheel en de individuele gelovige dat is niet per definitie een. Ik vind niet alle moslims als individu abject.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Je was een serieuze gesprekspartner, maar met deze opmerking laat je niets anders merken dan dat je niet weet waar je het over hebt. Ik ben Moslim en super-vredig. Ik heb laatst een printer gekocht voor mijn buurman. Een HP All In One.
Het woord "Essay" al gebruiken voor een puur subjectief en niet onderbouwd ratelverhaal over homofilie is al lachwekkend. Laat staan dat we er ook nog serieus naar moeten refereren ook nog.quote:
Daar word ik ook niet heel vrolijk van. Dat heeft met name in het verleden het slechtste in mensen naar boven gehaald. Wat merkwaardig is als je kijkt naar het leven van Jezus. Nogal idealistisch als we de bronnen mogen geloven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah, oke, wat vind je dan van het christendom?
Denk het niet. Die bekeerlingen zijn meestal nog het meest extreem in hun nieuwe geloof.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
ze moeten dat meisje met rust laten, dan zal ze misschien ooit tot inkeer komen en religie ver van zich afwerpen.
ja dat zie je vaak idd. ook frapant is het om te zien dat het meestal om labiele mensen gaat. zal wel een oorzaak hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk het niet. Die bekeerlingen zijn meestal nog het meest extreem in hun nieuwe geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |