Begrip hebben ervoor is een groot woord, maar moeten we er bij stilstaan of er ook maar enige aandacht aan besteden? Wat mij betreft niet. Ze had het kunnen verwachten in een dorp als Elspeet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
Het is inderdaad een beetje vreemd (understatement) dat het begrijpelijk is, of je enigszins begrip moet hebben voor hatemail en/of bedreigingen, omdat als een moslim zich naar het christendom zou bekeren, ze soms wel ergere dingen doen.
In het Westen is men toch ontwikkeld en beschaafd (althans, het is iets wat vaak gezegd wordt o.a. hier op het forum), of alleen bij vlagen?
Die hadden het immers ook 'kunnen verwachten'?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Begrip hebben ervoor is een groot woord, maar moeten we er bij stilstaan of er ook maar enige aandacht aan besteden? Wat mij betreft niet. Ze had het kunnen verwachten in een dorp als Elspeet.
Daarnaast, ik vind dit wel een leuk bericht voor de afwisseling, eens een keer wat anders dan in elkaar gemepte homo's of blondines.
Nee hoor, ze behoren juist het recht te hebben veilig over straat te huppelen hoe ze maar willen. Echter dat sommige tuig moslims zich het recht in eigen handen menen te nemen en ze in elkaar te slaan, geeft mij genoeg reden om te stellen dat ik nu ook een oogje toeknijp als autochtonen het een keer doen en de moslim zich als een huilie gedragen gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Die hadden het immers ook 'kunnen verwachten'?
Doe dan maar Engeland. Dat is inderdaad lang niet zo erg als 2 op Japan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Laten we dan maar Italië platgooien met 1 atoombom, want dat is nog lang niet zo erg als 2 atoombommen in Japan.
Kortom, geweldig argument!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:02 schreef Montov het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie mag dan een identiteitsverandering hebben ondergaan, maar dat valt natuurlijk in het niet hoevaak jij al een identiteitsverandering hebt ondergaan met al die klonen waarmee jij hebt gepost.![]()
Wat is er extremistisch aan mijn constatering? Die lui in Elspeet doen niet aan genuanceerd postmodernistisch denken. In hun boekje (hihi) is er niets ergers dan geloofsafval. Zo bekeken vertonen ze een alleszins beschaafde reactie, zo te zien wordt het meisje namelijk alleen maar een beetje genegeerd door een deel van de inwoners/krijgt ze te horen dat haar keuze niet gewaardeerd wordt, bewijs voor bedreigingen zie ik niet.quote:En ook elke kloon heeft weer hetzelfde extremistische gelul.
Rare qbus.
Ja en dat maakt 'het punt' volkomen inhoudsloos. Als je het liberalisme aanhangt heb je juist wel de plicht om dat te doen, aangezien je dat het goede acht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:24 schreef Monolith het volgende:
Ik zeg ook absoluut niet dat het 'in de geest' van het liberalisme zou zijn. Wat ik simpelweg betoog is dat het liberalisme de vrijheid om je eigen keuzes te maken behelst, niet de plicht om dit te doen.
Alleen wordt dat gebagatelliseerd door o.a. hullie de autochtonen doen het ook en in het geval van die meisje uit A'dam dat ze maar niet schaars gekleed moet gaan zodat bepaalde Marokkaanse jongeren hen niet in elkaar beuken. De conclusie was dat provocerend gedrag dat nu eenmaal kan uitlokken. Die transeksueel in Utrecht Zuilen is wat dat betreft ook een mooi voorbeeld van dit soort selectieve verontwaardiging. En wat krijg je dan? Dan men dit soort berichten ook gaat bagatelliseren. Het is een soort wisselwerking.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Daarnaast, ik vind dit wel een leuk bericht voor de afwisseling, eens een keer wat anders dan in elkaar gemepte homo's of blondines.
De logische conclusie is dat je je niet moet laten beinvloeden door wat radicalen zeggen, want dat zorgt alleen maar voor meer polarisatie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef Mylene het volgende:
[..]
Alleen wordt dat gebagatelliseerd door o.a. hullie de autochtonen doen het ook en in het geval van die meisje uit A'dam dat ze maar niet schaars gekleed moet gaan zodat bepaalde Marokkaanse jongeren hen niet in elkaar beuken. De conclusie was dat provocerend gedrag dat nu eenmaal kan uitlokken. Die transeksueel in Utrecht Zuilen is wat dat betreft ook een mooi voorbeeld van dit soort selectieve verontwaardiging. En wat krijg je dan? Dan men dit soort berichten ook gaat bagatelliseren. Het is een soort wisselwerking.
Hou toch op met die onzin, het ergste wat ze meemaakt is dat sommige mensen op straat geen goedendag meer zeggen, wat een ramp zeg..... Ze geeft zelf aan dat ze er prima kan leven, de TT slaat uiteraard ook nergens op....quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En aandacht geven doe je dan door middel van hatemails?
Ik blijf het knap vinden hoe zoveel mensen het nu ineens allemaal ok vinden als iemand die net even iets anders doet compleet uit de samenleving gezet wordt.
Ze wordt ook uitgescholden en nageschreeuwd als ze op straat loopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hou toch op met die onzin, het ergste wat ze meemaakt is dat sommige mensen op straat geen goedendag meer zeggen, wat een ramp zeg..... Ze geeft zelf aan dat ze er prima kan leven, de TT slaat uiteraard ook nergens op....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
Het is inderdaad een beetje vreemd (understatement) dat het begrijpelijk is, of je enigszins begrip moet hebben voor hatemail en/of bedreigingen, omdat als een moslim zich naar het christendom zou bekeren, ze soms wel ergere dingen doen.
In het Westen is men toch ontwikkeld en beschaafd (althans, het is iets wat vaak gezegd wordt o.a. hier op het forum), of alleen bij vlagen?
Doe niet zo overdreven, bedreigingen =/ negeren volgens mijquote:Met lood in haar schoenen fietste ze de eerste dag dat ze haar hoofddoek droeg naar de bushalte. Ze werd met argusogen bekeken, maar ze zette door. Ze neemt haar dorpsgenoten niets kwalijk, omdat ze volgens Frens niets van de islam weten, doordat ze alleen dingen op tv zien en bang zijn voor het onbekende. De meeste inwoners van haar dorp groeten haar nog wel, anderen zijn daarmee gestopt. „Ze kijken de andere kant op.
Zegt ze inderdaad, terwijl blijkt dat de mensen haar gewoon gedag zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Ze wordt ook uitgescholden en nageschreeuwd als ze op straat loopt.
Jij wil toch ook niet dat straatjongeren je lieftallige vrouw voor hoer uitschelden op straat?
Als ze daadwerkelijk een hatemail had gehad was daar zeker een quote over opgenomen in haar verhaal. Het feit dat ze niets kan laten zien geeft al aan dat ze het sterk overdrijft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef OldJeller het volgende:
Nee, ik vergeleek hatemails niet met atoombommenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Doe dan maar Engeland. Dat is inderdaad lang niet zo erg als 2 op Japan.
Hatemails vergelijken met atoombommen.
Ah, dus Wilders overdrijft ook als ie zegt bedreigd te worden. Immers, ik heb geen quotes van die bedreigingen gezien. Ik vraag me echt af of sommigen hun eigen logica wel volgen of enkel maar wat roepen om iig te doen lijken of hun mening strookt met hetgeen ze elders verkondigen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk een hatemail had gehad was daar zeker een quote over opgenomen in haar verhaal. Het feit dat ze niets kan laten zien geeft al aan dat ze het sterk overdrijft.
totdat het over labaratoria gaat of mensen die ermee te maken hebben die gebruik maken van testdieren en daarna worden geterroriseerd door milieu activisten...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nu praatje het ineens goed
Logisch dat er hatemails komen en dat ze wordt uitgescholden
De hypocrisie, en vele andere met jou hier.
Dat is 't ook, ik had ook niets anders verwacht van radicale linksen en Islamitische idioten. Het is dus inderdaad volkomen logisch dat Wilders bedreigd word door deze mensen, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef gelly het volgende:
[..]
En verder is het, die logica volgende, volkomen logisch en begrijpbaar dat Wilders bedreigd wordt. Moet ie zich immers maar conformeren naar de Nederlandse maatschappij.
Is je sarcasmedetector kapot?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is 't ook, ik had ook niets anders verwacht van radicale linksen en Islamitische idioten. Het is dus inderdaad volkomen logisch dat Wilders bedreigd word door deze mensen, daar heb je gelijk in.
Zal ik jou die vraag stellen?quote:
Goed punt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zal ik jou die vraag stellen?
Ze is al gesluierd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef tho_Omas het volgende:
Ach gossie. De bakvis wil zo graag eens tegendraads zijn, zo graag anders zijn dan de rest. Alles voor de aandacht, dan moet je ook op de blaren zitten.
Ze kan ook gewoon een burka aantrekken, dan herkennen de dorpslui haar niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |