abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71773572
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....
Ik heb ook niets tegen bloot oid. Als het maar functioneel is. Soms zie je ook van die krampachtige camerabewegingen om het maar absoluut niet in beeld te laten brengen (heeft met de filmrating te maken natuurlijk...) Maar in Nederlandse films (vaak door de Nederlandse literatuur) wordt het vaak gebruikt om het bloot zijn en niet ter ondersteuning van het verhaal. Vaak ordinair en vulgair. Bedenk hierbij de spontane zwembadorgie in "Ik omhels je met 1000 armen"
pi_71773593
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....
helemaal mee eens...

moet ik trouwens woensdag nog de expo in?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_71773649
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

helemaal mee eens...

moet ik trouwens woensdag nog de expo in?
Ik heb zelf al in de expo in rdam gekeken. Hadden ze het niet. Maar ik denk ook dat ik het gewoon van Amazon ga bestellen...
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:02:05 #179
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_71773685
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Ik heb ook niets tegen bloot oid. Als het maar functioneel is. Soms zie je ook van die krampachtige camerabewegingen om het maar absoluut niet in beeld te laten brengen (heeft met de filmrating te maken natuurlijk...) Maar in Nederlandse films (vaak door de Nederlandse literatuur) wordt het vaak gebruikt om het bloot zijn en niet ter ondersteuning van het verhaal. Vaak ordinair en vulgair. Bedenk hierbij de spontane zwembadorgie in "Ik omhels je met 1000 armen"
Ik schaam me dood als ik in andere landen ben en ze films als Turks Fruit en Spetters bespreken...... Dan zeg ik altijd maar dat we Paul Verhoeven hebben weggejaagd en verbannen uit NL....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_71773733
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik schaam me dood als ik in andere landen ben en ze films als Turks Fruit en Spetters bespreken...... Dan zeg ik altijd maar dat we Paul Verhoeven hebben weggejaagd en verbannen uit NL....
Die ga ik onthouden
pi_71773752
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Ik heb zelf al in de expo in rdam gekeken. Hadden ze het niet. Maar ik denk ook dat ik het gewoon van Amazon ga bestellen...
neem aan dat het over dat klapbord ga? Moet ik anders in New York kijken over een paar weken?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_71773827
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

neem aan dat het over dat klapbord ga? Moet ik anders in New York kijken over een paar weken?
Je kan er even kijken, maar betwijfel of je er iets goedkopers vindt dan dit of dit.

Denk dat ik voor die tweede ga aangezien ik vermoed dat die eerste van kunststof is ipv hout...
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:09:42 #183
92644 mr_anonimous
pi_71773923
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Die ga ik onthouden
Ja ik wordt daar zo eng van dat altijd die 2 klote films als typical Dutch Cinema worden aangehaald! De meeste literaire verfilmingen zijn ook bar slecht vind ik. Alle Giphartverfilmingen bijv.... Maar de meeste Wolkersverfilmingen zijn ook Züm Kotzen.... Soldaat van Oranje is dan wel goed, All Stars is prachtig vanwege de herkenbaarheid en eenvoud. Simon schittert door zijn botte maar wel leuke humor, Nachtrit is beklemmende thriller. Maar Blue Bird is denk ik mijn favoriete film.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_71774126
Jongens, please zeg me dat jullie de foto die ik in FMT heb gepost wel herkennen???

anders ga ik huilen in een hoekje dat ik de enige ben die dit vroeger heeft gezien...
pi_71774172
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ja ik wordt daar zo eng van dat altijd die 2 klote films als typical Dutch Cinema worden aangehaald! De meeste literaire verfilmingen zijn ook bar slecht vind ik. Alle Giphartverfilmingen bijv.... Maar de meeste Wolkersverfilmingen zijn ook Züm Kotzen.... Soldaat van Oranje is dan wel goed, All Stars is prachtig vanwege de herkenbaarheid en eenvoud. Simon schittert door zijn botte maar wel leuke humor, Nachtrit is beklemmende thriller. Maar Blue Bird is denk ik mijn favoriete film.
Ik ken Blue Bird niet

Maar de opvatting over Nederlandse films is inderdaad beroerd
Komt ook omdat er gewoon niet veel kwaliteit tussen zit.

Aan ons om het beter te doen!
pi_71774184
we vallen allemaal redelijk in de zelfde leeftijdscategorie, dus zouden we het allemaal moeten kennen. Maar het zegt me echt niks...
pi_71774247
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, please zeg me dat jullie de foto die ik in FMT heb gepost wel herkennen???

anders ga ik huilen in een hoekje dat ik de enige ben die dit vroeger heeft gezien...
Is het wel een film??
pi_71774284
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
we vallen allemaal redelijk in de zelfde leeftijdscategorie, dus zouden we het allemaal moeten kennen. Maar het zegt me echt niks...
daarom dacht ik dat jullie hem ook wel zouden kennen...

echt een verschrikkelijk goede tekenfilm...
pi_71774306
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Is het wel een film??

duh...
pi_71774333
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

duh...
Het zag er zo tekenfilmserieachtig uit...

Maare.. ik heb al het idee om op zolder in de nieuwe woning straks een muur felgroen te kalken, een soort studio
pi_71774334
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

daarom dacht ik dat jullie hem ook wel zouden kennen...

echt een verschrikkelijk goede tekenfilm...
Sorry
pi_71774401
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Het zag er zo tekenfilmserieachtig uit...

Maare.. ik heb al het idee om op zolder in de nieuwe woning straks een muur felgroen te kalken, een soort studio
het is echt een (teken)film... uit een (volgens mij) spaanstalig land...
pi_71774446
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

het is echt een (teken)film... uit een (volgens mij) spaanstalig land...
Hmm... ik ga me zowaar nog schuldig voelen

Offtopic: waarom verandert het aantal berichten per pagina steeds?? Ene keer 2 pagina's, dan weer 8
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:30:42 #194
92644 mr_anonimous
pi_71774601
Sorry ik was er even niet bij.... Ik heb net mijn vertrek in RJP aangekondigd en ik heb een vraag open staan in AKQ....
pi_71774621
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry ik was er even niet bij.... Ik heb net mijn vertrek in RJP aangekondigd en ik heb een vraag open staan in AKQ....
RJP?
pi_71774622
kun je bij slowchat offtopic gaan dan???
pi_71774647
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
kun je bij slowchat offtopic gaan dan???
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:33:36 #198
92644 mr_anonimous
pi_71774678
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

RJP?
Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...
pi_71774716
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...
30 en al met pensioen.. Mijn god, nog maar 2 jaar en een maand en dan al met pensioen moeten
pi_71774757
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hier is het meer dan welkom hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')