Ik heb ook niets tegen bloot oid. Als het maar functioneel is. Soms zie je ook van die krampachtige camerabewegingen om het maar absoluut niet in beeld te laten brengen (heeft met de filmrating te maken natuurlijk...) Maar in Nederlandse films (vaak door de Nederlandse literatuur) wordt het vaak gebruikt om het bloot zijn en niet ter ondersteuning van het verhaal. Vaak ordinair en vulgair. Bedenk hierbij de spontane zwembadorgie in "Ik omhels je met 1000 armen"quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....
helemaal mee eens...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....
Ik heb zelf al in de expo in rdam gekeken. Hadden ze het niet. Maar ik denk ook dat ik het gewoon van Amazon ga bestellen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
helemaal mee eens...
moet ik trouwens woensdag nog de expo in?
Ik schaam me dood als ik in andere landen ben en ze films als Turks Fruit en Spetters bespreken...... Dan zeg ik altijd maar dat we Paul Verhoeven hebben weggejaagd en verbannen uit NL....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen bloot oid. Als het maar functioneel is. Soms zie je ook van die krampachtige camerabewegingen om het maar absoluut niet in beeld te laten brengen (heeft met de filmrating te maken natuurlijk...) Maar in Nederlandse films (vaak door de Nederlandse literatuur) wordt het vaak gebruikt om het bloot zijn en niet ter ondersteuning van het verhaal. Vaak ordinair en vulgair. Bedenk hierbij de spontane zwembadorgie in "Ik omhels je met 1000 armen"
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schaam me dood als ik in andere landen ben en ze films als Turks Fruit en Spetters bespreken...... Dan zeg ik altijd maar dat we Paul Verhoeven hebben weggejaagd en verbannen uit NL....
neem aan dat het over dat klapbord ga? Moet ik anders in New York kijken over een paar weken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik heb zelf al in de expo in rdam gekeken. Hadden ze het niet. Maar ik denk ook dat ik het gewoon van Amazon ga bestellen...
Je kan er even kijken, maar betwijfel of je er iets goedkopers vindt dan dit of dit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neem aan dat het over dat klapbord ga? Moet ik anders in New York kijken over een paar weken?
Ja ik wordt daar zo eng van dat altijd die 2 klote films als typical Dutch Cinema worden aangehaald! De meeste literaire verfilmingen zijn ook bar slecht vind ik. Alle Giphartverfilmingen bijv.... Maar de meeste Wolkersverfilmingen zijn ook Züm Kotzen.... Soldaat van Oranje is dan wel goed, All Stars is prachtig vanwege de herkenbaarheid en eenvoud. Simon schittert door zijn botte maar wel leuke humor, Nachtrit is beklemmende thriller. Maar Blue Bird is denk ik mijn favoriete film.quote:
Ik ken Blue Bird nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik wordt daar zo eng van dat altijd die 2 klote films als typical Dutch Cinema worden aangehaald! De meeste literaire verfilmingen zijn ook bar slecht vind ik. Alle Giphartverfilmingen bijv.... Maar de meeste Wolkersverfilmingen zijn ook Züm Kotzen.... Soldaat van Oranje is dan wel goed, All Stars is prachtig vanwege de herkenbaarheid en eenvoud. Simon schittert door zijn botte maar wel leuke humor, Nachtrit is beklemmende thriller. Maar Blue Bird is denk ik mijn favoriete film.
Is het wel een film??quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, please zeg me dat jullie de foto die ik in FMT heb gepost wel herkennen???
anders ga ik huilen in een hoekje dat ik de enige ben die dit vroeger heeft gezien...
daarom dacht ik dat jullie hem ook wel zouden kennen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
we vallen allemaal redelijk in de zelfde leeftijdscategorie, dus zouden we het allemaal moeten kennen. Maar het zegt me echt niks...
quote:
Sorryquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daarom dacht ik dat jullie hem ook wel zouden kennen...
echt een verschrikkelijk goede tekenfilm...
het is echt een (teken)film... uit een (volgens mij) spaanstalig land...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]Het zag er zo tekenfilmserieachtig uit...
Maare.. ik heb al het idee om op zolder in de nieuwe woning straks een muur felgroen te kalken, een soort studio
Hmm... ik ga me zowaar nog schuldig voelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is echt een (teken)film... uit een (volgens mij) spaanstalig land...
RJP?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry ik was er even niet bij.... Ik heb net mijn vertrek in RJP aangekondigd en ik heb een vraag open staan in AKQ....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
kun je bij slowchat offtopic gaan dan???
Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...quote:
30 en al met pensioen.. Mijn god, nog maar 2 jaar en een maand en dan al met pensioen moetenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...
Hier is het meer dan welkom hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |