Daar heb je je weer goed uit gepraat hoor...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn onschuldige meisjes-imago!!!!!
[..]
+
[..]
=
sorry... heb een vrij goed geheugen dus ik dacht; ik pak je terug met je eigen woorden!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je je weer goed uit gepraat hoor...
Ach, ik vind het niet erg. En tis niet dat je niet welkom was naast me, maar ik bedoelde gewoon dat ik iemand naast me mistte, niet perse dat ik een link wilde leggen naar jouquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry... heb een vrij goed geheugen dus ik dacht; ik pak je terug met je eigen woorden!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet erg. En tis niet dat je niet welkom was naast me, maar ik bedoelde gewoon dat ik iemand naast me mistte, niet perse dat ik een link wilde leggen naar jouDus dat had je verkeerd begrepen...
1 ik probeer je niet te verleiden en 2 tis maar hoe je het leest. Hoe zou je het vinden als ik wel op jou doelde, dat ik jou terwijl ik je niet ken in me bed wilde hebben... ben ik dan niet een beetje een player/slut/hoerquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij weet ook wat je moet zeggen om een vrouw te vleien...
"nee hoor, het ging me niet om jou, elke vrouw zou goed zijn geweest... "
ho, vleien is iets anders dan verleiden hoor... En tuurlijk is het maar hoe je het leest. Fluffy was meer degene die in mijn richting wees met zijn; "morgen meer succes met tombo", "het gaat goedkomen", "ik schrijf het script, dus...", "liefdes tussen tegenspelers..."quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
1 ik probeer je niet te verleiden en 2 tis maar hoe je het leest. Hoe zou je het vinden als ik wel op jou doelde, dat ik jou terwijl ik je niet ken in me bed wilde hebben... ben ik dan niet een beetje een player/slut/hoer
Nee hoor, ben niet boos. En ik ben ook geen player, dus heb ik pech bij je. Ik ben eerder zo'n softy...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, vleien is iets anders dan verleiden hoor... En tuurlijk is het maar hoe je het leest. Fluffy was meer degene die in mijn richting wees met zijn; "morgen meer succes met tombo", "het gaat goedkomen", "ik schrijf het script, dus...", "liefdes tussen tegenspelers..."
Maar ik ben niet boos ofzo, hou er gewoon van om heftig te reageren (en ja, jij ook, weet ik, maar voor de zekerheid, stel dat je het nu wel echt meent...)
en over dat player-zijn, dan zou je toch weer mazzel hebben want ik ben zo'n loser die op de meest foute players valt...
nee joh, dat moet ik eigenlijk juist hebben... ik word namelijk altijd gekwetst door die hufters...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet boos. En ik ben ook geen player, dus heb ik pech bij je. Ik ben eerder zo'n softy...
Tja, maar je valt wel op die hufters en niet op die softy's dus ja...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, dat moet ik eigenlijk juist hebben... ik word namelijk altijd gekwetst door die hufters...
misschien... maar vallen op is niet hetzelfde als verliefd worden op he... Foute (=onbereikbare) mannen hebben een grote aantre kkingskracht op me, maar echt verliefd... nee, dat kan ik niet zeggen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, maar je valt wel op die hufters en niet op die softy's dus ja...Maar dan nog, ik lijk totaal niet op me tarzanneske foto die patch voor me uitgezocht heeft dusse....
Om eerlijk te zijn, ik zou al niet meer weten welke foto bij je hoort... En al zou je er op lijken, je bent het niet dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien... maar vallen op is niet hetzelfde als verliefd worden op he... Foute (=onbereikbare) mannen hebben een grote aantre kkingskracht op me, maar echt verliefd... nee, dat kan ik niet zeggen...
en jij denkt dat ik op die foto lijk die patch liet zien?![]()
ik ben niet eens blond!
Zeg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Puddingtarzan.... ik denk dat jij deze vraag alleen kan beantwoorden!
Ik kom wel om gezellig te kletsen maar ik wil eerst dat die vraag geraden wordt......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
jij komt hier alleen maar om Dyonvbaal weg te roepen, niet om gezellig te kletsen!![]()
(oh jee, toch ruzie... )
Zeg maar gewoon dyon hoor, das minder typen en ik hoef me achternaam niet steeds te lezen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
jij komt hier alleen maar om Dyonvbaal weg te roepen, niet om gezellig te kletsen!![]()
(oh jee, toch ruzie... )
ok, ik ook...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom wel om gezellig te kletsen maar ik wil eerst dat die vraag geraden wordt......
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ALS ze heel heftig 18+ worden wel ja...
(fluffy???)
Precies het moet geen Uwe Boll productie worden..... Enge maar toch ook wel komische bad guys, een wereldvreemde nep James Bond als hoofdrolspeler, en een wazig verhaal kan nog maar simplistisch scoren met bloot op een ranzige manier en platte vuige sex zou te cheap zijn en typisch een Nederlandse film......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ga niet de 13e in een dozijn Nederlandse regisseur worden die alleen maar films kan verkopen omdat ze vol zitten met tieten en seks.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ga niet de 13e in een dozijn Nederlandse regisseur worden die alleen maar films kan verkopen omdat ze vol zitten met tieten en seks.
ja joh, het was ook puur sarcastisch!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies het moet geen Uwe Boll productie worden..... Enge maar toch ook wel komische bad guys, een wereldvreemde nep James Bond als hoofdrolspeler, en een wazig verhaal kan nog maar simplistisch scoren met bloot op een ranzige manier en platte vuige sex zou te cheap zijn en typisch een Nederlandse film......
Dank je, maar wist inderdaad dat ik snel moest antwoorden. Had nog 2 minuten overquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
enne, dyon, in akq moet je binnen 10 minuten een nieuwe vraag stellen, anders ben je je punt alweer kwijt...![]()
(misschien weet je het allang, maar voor de zekerheid; ik dacht ook dat ik wel een uur had zoals in fmt...)
Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Blij dat we op één lijn zitten
De film zal het moeten hebben van het verhaal, de subtiele doch grappige parodieën en de stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |