Ik zal er weer zijn maar of we op de same place and time aanwezig zijn..... alleen de hogere machten weten dat al......quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ow, nou geen excuses meer dan morgen
Als ik haar deze week weer misloop treed plan B in werking. Bloemen sturen...... corny en een beetje weird maar....soms zeggen ze meer dan 1000 woorden.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Mijn vriendin heeft ook even geen goede tips voor je, maar je zorgt maar dat het lukt!
Misschien moet je daarvan plan A makenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik haar deze week weer misloop treed plan B in werking. Bloemen sturen...... corny en een beetje weird maar....soms zeggen ze meer dan 1000 woorden.......
Okay slaap lekker Fluffyquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Anyway, ik ga slapen
Slaap lekker allemaal!
hahaha, ik heb alles ongeveer bijgelezen, en jullie moeten nodig iets zeggen over het met zijn 2en volspammen van een topic!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Misschien moet je daarvan plan A maken
Denk dat het best wel eens in goede aard kan vallen! Maar wacht maar het oordeel van tombolafan af voor je iets doet, een vrouwelijke blik hierop ontdoet mij van de eindverantwoordelijkheid
als je toch iets gaat bakken...quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen..... kijken wat ik er vandaag van bak.....
Eerst even mix halen bij kassameisje dan....quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je toch iets gaat bakken...
doe maar cake...
Z'n gangetjequote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik was vanochtend weg
Hoe is het met dopekoe?
Hehe, ik heb dit weekje vrij. Maar lijkt erop dat ik het nog druk ga krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Z'n gangetje
Alweer vooruit aan het kijken naar het weekend
Vrij ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dit weekje vrij. Maar lijkt erop dat ik het nog druk ga krijgen
Dat sowieso, en ik vermoed dat er een verhuizing aan zit te komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vrij ?
Tssk.... ik wil ook vrij
Druk met het script zeker ?
Dat klinkt als een onvrijwillige verhuizing ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat sowieso, en ik vermoed dat er een verhuizing aan zit te komen
Nee hoor, het was alleen onverwachtsquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat klinkt als een onvrijwillige verhuizing ?
Ok, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee hoor, het was alleen onverwachts
Vertel, vertel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee hoor, het was alleen onverwachts
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dat ook wat er te vieren viel in belgique?ik blijf nieuwsgierig
Hoi trouwens
extreem rustig! maar wel vrolijk ik tenminste! vanmiddag tickets voor NY gekocht/geboektquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht dat ík nieuwsgierig was...
![]()
alles goed hier? rustig!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |