-slik- Dan zal het maar moeten idd.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen is het kassa-meisjes-uitvraag-dag!!!
![]()
![]()
![]()
Goedenavond Fluffyquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Jemig, die twee kunnen een topic vol spammen
Goedenavond mr_a!
Hoe is het ermee?quote:
Ja met Rachel Bilson als het kassameisje en Josh Holloway speelt mij dan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hoe is het ermee?
Zal ik eens in scriptvorm schrijven hoe het uitvragen van het kassameisje zal gaan? Om je te bemoedigen
Die passen niet bij elkaar! Rachel Bilson is veels te lief voor Josh Hollowayquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja met Rachel Bilson als het kassameisje en Josh Holloway speelt mij dan.
Wiequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Jemig, die twee kunnen een topic vol spammen
Goedenavond mr_a!
Daarom is de match ook zo leuk denk ik. Plus dat kassameisje ook erg lief is en ik ook een beetje een bad boy ben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Die passen niet bij elkaar! Rachel Bilson is veels te lief voor Josh Holloway
Ben eraan bezigquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Of ik kan hem als draaiboek gebruiken voor morgen.....
Je woont in Rotterdam?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ben eraan bezig
Ik heb overigens vandaag in de Yendor gekeken.. no luck
Ik woon inderdaad in REO ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Yup! Toi aussi? (en nu kan ik ineens wel frans?)
Grappig! Dan wonen we niet ver van elkaar lijkt me.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Mais nonVoor je edit klopte wel
Iddquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grappig! Dan wonen we niet ver van elkaar lijkt me.
Ja kunnen we naar cafe de Film of de Cinema.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
IddAl twee stemmen voor een meet in de buurt dus
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja kunnen we naar cafe de Film of de Cinema.
De Cinema zit bij vlakbij V&D op het Rode Zand en is een populaire uitgaansgelegenheid waar de zien en geziencrowd graag komt. Café de Film is een eetcafe bij het Schouwburgplein.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]waar zitten die? Zeker bij de Blaak?
Kan wel maar ik vond die namen voor een meetlocatie wel erg leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
hey hallo, ik moet uit nijmegen komen, kan het niet ergens in het midden
Ik zal er eens gaan kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Cinema zit bij vlakbij V&D op het Rode Zand en is een populaire uitgaansgelegenheid waar de zien en geziencrowd graag komt. Café de Film is een eetcafe bij het Schouwburgplein.
Yep. Het kan zijn dat ze naar Zevenkamp zijn verhuisd. Dat zou jammer zijn.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik zal er eens gaan kijken
Café de Film zal dan wel daar in dat rijtje met het "Beer"-restaurant zitten?
Niet de ultieme meet-locatie..quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Het kan zijn dat ze naar Zevenkamp zijn verhuisd. Dat zou jammer zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |