abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71767457
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

extreem rustig! maar wel vrolijk ik tenminste! vanmiddag tickets voor NY gekocht/geboekt
ticketS??? in de zin van; ik mag mee???
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_71767647
hahah als je geld hebt, mag je mee scheelt me ook weer een hoop als we dan een hotelkamer kunnen delen .
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_71767720
En hoe zou het nou gaan met mr_a en het kassameisje??? (wie is hier nieuwsgierig???)
En generaal van baal, beantwoord ff die vraag in fmt?? ik wil ook weer eens een punt!!!
pi_71767778
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
En hoe zou het nou gaan met mr_a en het kassameisje??? (wie is hier nieuwsgierig???)
En generaal van baal, beantwoord ff die vraag in fmt?? ik wil ook weer eens een punt!!!
Yes sir, madam sir...

en tuurlijk heeft die kassameisje nou uitgevraagd, hij heeft toch het draaiboek. En alles gaat toch zoals het draaiboek het zegt...

Ik ben nieuwsgierig
pi_71767826
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dat ook wat er te vieren viel in belgique? ik blijf nieuwsgierig
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:27 schreef tombolafan het volgende:
Vertel, vertel!
Dat zijn meer meetverhalen

Ik vraag me ook af hoe het met mr_a gaat! Mijn script voor hem was al 's ochtends afgelopen
pi_71767854
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag me ook af hoe het met mr_a gaat! Mijn script voor hem was al 's ochtends afgelopen
Hij heeft zelf de rest van de dag erbij verzonnen/herschreven...
pi_71767897
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
hahah als je geld hebt, mag je mee scheelt me ook weer een hoop als we dan een hotelkamer kunnen delen .
geld?
vakantiedagen?

maar ja, ik weet ook niet of ik wel zomaar met een "wildvreemde" naar NY zou gaan hoor...
pi_71767962
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

[..]

wanneer gaan we meeten? deze zaterdag???

* tombolafan nieuwsgierig is...
pi_71767992
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

geld?
vakantiedagen?

maar ja, ik weet ook niet of ik wel zomaar met een "wildvreemde" naar NY zou gaan hoor...
Vertrouw je me niet of zo
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:02:28 #110
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_71768021
Goedenavond
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_71768051
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond

EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN??????
pi_71768060
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
Nieuws!!! ??
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:05:22 #113
92644 mr_anonimous
pi_71768100
Ik was er vrij laat en zij was er niet dus waarschijnlijk weer de ochtendshift gedraaid..... Ik denk dat ze een lurker is op Fok!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_71768157
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was er vrij laat en zij was er niet dus waarschijnlijk weer de ochtendshift gedraaid..... Ik denk dat ze een lurker is op Fok!
het schiet ook niet op he...

Stiekem denk ik dat fluffy langs geweest is en d'r gewaarschuwd heeft voor je. Aangezien jullie in de zelfde stad wonen is dat best mogelijk
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:10:30 #115
92644 mr_anonimous
pi_71768235
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Stiekem denk ik dat fluffy langs geweest is en d'r gewaarschuwd heeft voor je. Aangezien jullie in de zelfde stad wonen is dat best mogelijk
Dat zou kunnen idd of misschien had ze gehoord dat ik vanmiddag op het voetbalveld stond met 14 hele mooie meiden en dat ik dus vreselijk gepoort ben door een meid.....
pi_71768287
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

FLUFFY!!!
pi_71768294
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat zou kunnen idd of misschien had ze gehoord dat ik vanmiddag op het voetbalveld stond met 14 hele mooie meiden en dat ik dus vreselijk gepoort ben door een meid.....
Dan denkt ze alleen maar: ahh... wat lief. Hij laat dat meisje gewoon winnen, hij streelt haar ego in plaats van zijn eigen ego...

Maarre, 14... zat daar niks tussen?
pi_71768317
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

FLUFFY!!!
Hey hey, geef jij eens antwoord... vertrouw je me niet ofzo???
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:15:00 #119
92644 mr_anonimous
pi_71768373
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Dan denkt ze alleen maar: ahh... wat lief. Hij laat dat meisje gewoon winnen, hij streelt haar ego in plaats van zijn eigen ego...

Maarre, 14... zat daar niks tussen?
Ja misschien wel! Heb ik ondanks dat ik dus ontzettend ben afgegaan toch weer punten gescoord!

Op zich wel maar of ze hadden al een vriend of het was geen relatiemateriaal.....
pi_71768399
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

dat met veertien hele mooie meiden op het veld staan... vooruit (zolang je haar maar mooier vindt)
maar dat gepoort zijn door een meid...
pi_71768437
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Hey hey, geef jij eens antwoord... vertrouw je me niet ofzo???
wel hoor...
maar hoe weet jij zeker of ik niet per ongeluk een homofiele serieverkrachter ben die (door zich voor te doen als onschuldig meisje) via een forum nieuwe jongens probeert te krijgen???
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:19:06 #122
92644 mr_anonimous
pi_71768468
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat met veertien hele mooie meiden op het veld staan... vooruit (zolang je haar maar mooier vindt)
maar dat gepoort zijn door een meid...
De dames hebben binnenkort een toernooi en vroegen of ik en een andere jongens ze wat voetbal knowhow bij kon brengen...... Ze waren op 1 na allemaal niet bijster goed..... Ik heb haar wel het veld uitgeschopt na de derde keer. Maar daar moest ze wel om lachen. Toffe griet!
pi_71768482
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wel hoor...
maar hoe weet jij zeker of ik niet per ongeluk een homofiele serieverkrachter ben die (door zich voor te doen als onschuldig meisje) via een forum nieuwe jongens probeert te krijgen???
Ach eens een keer wat anders proberen...

Maarre je doet je zelf wel voor als de raarste dingen... Een psychopatische met een schaar, een homoseksuele serieverkrachter... en een lief onschuldig meisje... welke is het nou?
pi_71768530
jullie hebben me door! Alleen.. Rotterdam en Omstreken is toch vrij groot en niet bepaald zeker weten in dezelfde stad
pi_71768557
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ach eens een keer wat anders proberen...

Maarre je doet je zelf wel voor als de raarste dingen... Een psychopatische met een schaar, een homoseksuele serieverkrachter... en een lief onschuldig meisje... welke is het nou?
een psychopatische met een schaar?!?!?!?
wanneer heb ik dat gezegd? volgens mij heeft mr_a mij als eerst al psychopaat beschreven hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben natuurlijk het onschuldige meisje (en als ik een van de andere dingen was, dan nog zei ik dat ik het onschuldige meisje was...)
snapt iemand het nog...
pi_71768585
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

een psychopatische met een schaar?!?!?!?
wanneer heb ik dat gezegd? volgens mij heeft mr_a mij als eerst al psychopaat beschreven hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik ben natuurlijk het onschuldige meisje (en als ik een van de andere dingen was, dan nog zei ik dat ik het onschuldige meisje was...)
snapt iemand het nog...
je bent gewoon schyzofreen en alles te gelijk...
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:24:25 #127
92644 mr_anonimous
pi_71768631
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
jullie hebben me door! Alleen.. Rotterdam en Omstreken is toch vrij groot en niet bepaald zeker weten in dezelfde stad
Gewoon alle supermarkten in REO een mailtje gestuurd...... Kennen jullie de ze man? Hij is makkelijk te herkennen aan zijn onherkenbaar gemaakte gezicht......
pi_71768645
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

je bent gewoon schyzofreen en alles te gelijk...
ook dat nog...

maar serieus, ik zou denk ik vrij makkelijk over te halen zijn tot een vakantie met een van jullie... wat niet echt gezond is denk ik, of wel? weet ik veel wie je werkelijk bent?
pi_71768665
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Gewoon alle supermarkten in REO een mailtje gestuurd...... Kennen jullie de ze man? Hij is makkelijk te herkennen aan zijn onherkenbaar gemaakte gezicht......
ow, sorry, had ik toch je foto niet door moeten sturen aan fluffy dus...

pi_71768726
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

pi_71768730
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ook dat nog...

maar serieus, ik zou denk ik vrij makkelijk over te halen zijn tot een vakantie met een van jullie... wat niet echt gezond is denk ik, of wel? weet ik veel wie je werkelijk bent?
Ik ben niet veel anders dan dat ik hier over kom. Gewoon rustig, normaal. Ik zou ook zo met iiemand van hier op vakantie gaan. Als het blijkt niet te werken, dan ehh... veel plezier, zie je in het vliegtuig terug wel weer doe ik niet moeilijk over
pi_71768764
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

*checkt PM inbox*

Doe nog es ff, misschien is het wel mn buurman
pi_71768819
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

*checkt PM inbox*

Doe nog es ff, misschien is het wel mn buurman
niet PM'en, gewoon hier posten
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:30:09 #134
92644 mr_anonimous
pi_71768820
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik weet dat het een grapje is maar zou je het echt gedaan hebben zou ik dat een ontzettende inbreuk op mijn privacy vinden en ook een enorme deuk in onze verstandhouding oplopen.
pi_71768849
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik ben niet veel anders dan dat ik hier over kom. Gewoon rustig, normaal. Ik zou ook zo met iiemand van hier op vakantie gaan. Als het blijkt niet te werken, dan ehh... veel plezier, zie je in het vliegtuig terug wel weer doe ik niet moeilijk over
nee, daar zou ik ook niet moeilijk in zijn, dat bedoel ik niet. Ik heb het meer over de horrorverhalen van oude vieze mannen die zich voordoen als meisje om andere meisjes te verlokken tot een afspraak... Als ik nu bekijk hoe ik tegenover jullie sta ("tuurlijk joh, ergens meeten, tuurlijk, op vakantie...") dan snap ik best dat je in zoiets trapt... terwijl ik vroeger zoiets had van ja hoor... (als mn moeder me er voor waarschuwde...)
pi_71768907
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nee, daar zou ik ook niet moeilijk in zijn, dat bedoel ik niet. Ik heb het meer over de horrorverhalen van oude vieze mannen die zich voordoen als meisje om andere meisjes te verlokken tot een afspraak... Als ik nu bekijk hoe ik tegenover jullie sta ("tuurlijk joh, ergens meeten, tuurlijk, op vakantie...") dan snap ik best dat je in zoiets trapt... terwijl ik vroeger zoiets had van ja hoor... (als mn moeder me er voor waarschuwde...)
Ach je weet wie de oudste is, en die gaat al achter kleine meisjes aan (sorry Mr. A, kon het even niet laten...
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:34:10 #137
92644 mr_anonimous
pi_71768945
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ach je weet wie de oudste is, en die gaat al achter kleine meisjes aan (sorry Mr. A, kon het even niet laten...
Ach je krijgt een vriendelijk schouderklopje van me op de volgende meet!
pi_71768963
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

niet PM'en, gewoon hier posten
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik weet dat het een grapje is maar zou je het echt gedaan hebben zou ik dat een ontzettende inbreuk op mijn privacy vinden en ook een enorme deuk in onze verstandhouding oplopen.
dat zou ik inderdaad nooit doen... ik was in het begin ook niet zo happig om patch mn hyves te geven... en toen hij ineens tegen jou ging zeggen "ik heb wel foto's van haar...", toen dacht ik echt: kut, wat heb ik gedaan...

maar dat is wel een beetje wat ik bedoel... we kennen elkaar nauwelijks, wisselen foto's uit... wie weet wat anderen ermee doen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:36:18 #139
92644 mr_anonimous
pi_71769006
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

dat zou ik inderdaad nooit doen... ik was in het begin ook niet zo happig om patch mn hyves te geven... en toen hij ineens tegen jou ging zeggen "ik heb wel foto's van haar...", toen dacht ik echt: kut, wat heb ik gedaan...

maar dat is wel een beetje wat ik bedoel... we kennen elkaar nauwelijks, wisselen foto's uit... wie weet wat anderen ermee doen?
Ik heb jouw foto gelijk gedelete overigens. En niet omdat ik je lelijk vind ofzo hoor maar dan kan ik nooit overgehaald worden tot het posten van jou foto.
pi_71769007
en even voor de duidelijkheid, uiteraard heeft patch er niets mee gedaan, maar was het een grapje...

en ik ga heel even off... neefje wil even wii'en en dan moet ie naar bed... tot zo (niet weggaan, is een leuke discussie!)
pi_71769018
Ach, ik gebruik bijna overal me naam als user name (forward, backword... dyonvbaal, LaabNavNoyd) en als je google'ed daarop dan vind je van zelf van alles over me. I don't care
pi_71769057
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik heb jouw foto gelijk gedelete overigens. En niet omdat ik je lelijk vind ofzo hoor maar dan kan ik nooit overgehaald worden tot het posten van jou foto.
okee, zal ik ook doen, goede!
niet dat ik denk dat ik ooit zo'n hekel aan je ga krijgen dat ik m post, maar je weet nooit wat er gebeurt...
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:44:05 #143
92644 mr_anonimous
pi_71769266
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

okee, zal ik ook doen, goede!
niet dat ik denk dat ik ooit zo'n hekel aan je ga krijgen dat ik m post, maar je weet nooit wat er gebeurt...
Ach ik vertrouw er op dat we nooit ruzie krijgen maar je weet maar nooit idd.
pi_71771126
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik gebruik bijna overal me naam als user name (forward, backword... dyonvbaal, LaabNavNoyd) en als je google'ed daarop dan vind je van zelf van alles over me. I don't care
ja, dat zeg je nu... maar stel nou dat een toekomstige baas je gaat google'en???
pi_71771238
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, dat zeg je nu... maar stel nou dat een toekomstige baas je gaat google'en???
vind ik het 1 belachelijk dat je daarop je werkgevers moet gaan screenen en 2 zal die niks vinden dan wat fora waar ik op aangemeld ben (allemaal geschikt voor alle leeftijden)
pi_71771409
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

vind ik het 1 belachelijk dat je daarop je werkgevers moet gaan screenen en 2 zal die niks vinden dan wat fora waar ik op aangemeld ben (allemaal geschikt voor alle leeftijden)
Natuurlijk is het op zich belachelijk dat ze daarop gaan screenen. Maar het gebeurt wel... en als ze niks kunnen vinden dan is het op zich niet erg nee (tenzij onze film-scenes heel heftig 18+ worden natuurlijk... )
pi_71771501
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Natuurlijk is het op zich belachelijk dat ze daarop gaan screenen. Maar het gebeurt wel... en als ze niks kunnen vinden dan is het op zich niet erg nee (tenzij onze film-scenes heel heftig 18+ worden natuurlijk... )
Moeten we die van te voren niet een keertje oefenen dan?
pi_71771555
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Moeten we die van te voren niet een keertje oefenen dan?

ALS ze heel heftig 18+ worden wel ja...

(fluffy???)
pi_71771586
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

(fluffy???)
Zaterdag oefenen, in plaats van meet?
pi_71771748
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zaterdag oefenen, in plaats van meet?
mijn onschuldige meisjes-imago!!!!!
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Het gaat, had liever nog een paar uur liggen te slapen in plaats van wakker te liggen... En een leeg bed vind ik toch maar niks, heb liever iemand naast me... maar ja...
+
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

ik doelde niet op jou met wat ik zei. als je dat maar niet gaat denken
=

pi_71771820
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mijn onschuldige meisjes-imago!!!!!
[..]

+
[..]

=

Daar heb je je weer goed uit gepraat hoor...
pi_71771892
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daar heb je je weer goed uit gepraat hoor...
sorry... heb een vrij goed geheugen dus ik dacht; ik pak je terug met je eigen woorden!!!
pi_71772009
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

sorry... heb een vrij goed geheugen dus ik dacht; ik pak je terug met je eigen woorden!!!
Ach, ik vind het niet erg. En tis niet dat je niet welkom was naast me, maar ik bedoelde gewoon dat ik iemand naast me mistte, niet perse dat ik een link wilde leggen naar jou Dus dat had je verkeerd begrepen...
pi_71772068
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ach, ik vind het niet erg. En tis niet dat je niet welkom was naast me, maar ik bedoelde gewoon dat ik iemand naast me mistte, niet perse dat ik een link wilde leggen naar jou Dus dat had je verkeerd begrepen...
jij weet ook wat je moet zeggen om een vrouw te vleien...

"nee hoor, het ging me niet om jou, elke vrouw zou goed zijn geweest... "

pi_71772144
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

jij weet ook wat je moet zeggen om een vrouw te vleien...

"nee hoor, het ging me niet om jou, elke vrouw zou goed zijn geweest... "

1 ik probeer je niet te verleiden en 2 tis maar hoe je het leest. Hoe zou je het vinden als ik wel op jou doelde, dat ik jou terwijl ik je niet ken in me bed wilde hebben... ben ik dan niet een beetje een player/slut/hoer
pi_71772263
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

1 ik probeer je niet te verleiden en 2 tis maar hoe je het leest. Hoe zou je het vinden als ik wel op jou doelde, dat ik jou terwijl ik je niet ken in me bed wilde hebben... ben ik dan niet een beetje een player/slut/hoer
ho, vleien is iets anders dan verleiden hoor... En tuurlijk is het maar hoe je het leest. Fluffy was meer degene die in mijn richting wees met zijn; "morgen meer succes met tombo", "het gaat goedkomen", "ik schrijf het script, dus...", "liefdes tussen tegenspelers..."

Maar ik ben niet boos ofzo, hou er gewoon van om heftig te reageren (en ja, jij ook, weet ik, maar voor de zekerheid, stel dat je het nu wel echt meent...)

en over dat player-zijn, dan zou je toch weer mazzel hebben want ik ben zo'n loser die op de meest foute players valt...
pi_71772301
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ho, vleien is iets anders dan verleiden hoor... En tuurlijk is het maar hoe je het leest. Fluffy was meer degene die in mijn richting wees met zijn; "morgen meer succes met tombo", "het gaat goedkomen", "ik schrijf het script, dus...", "liefdes tussen tegenspelers..."

Maar ik ben niet boos ofzo, hou er gewoon van om heftig te reageren (en ja, jij ook, weet ik, maar voor de zekerheid, stel dat je het nu wel echt meent...)

en over dat player-zijn, dan zou je toch weer mazzel hebben want ik ben zo'n loser die op de meest foute players valt...
Nee hoor, ben niet boos. En ik ben ook geen player, dus heb ik pech bij je. Ik ben eerder zo'n softy...
pi_71772330
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Nee hoor, ben niet boos. En ik ben ook geen player, dus heb ik pech bij je. Ik ben eerder zo'n softy...
nee joh, dat moet ik eigenlijk juist hebben... ik word namelijk altijd gekwetst door die hufters...
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:24:46 #159
92644 mr_anonimous
pi_71772361
Generaal kom eens naar AKQ toe.....
pi_71772370
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nee joh, dat moet ik eigenlijk juist hebben... ik word namelijk altijd gekwetst door die hufters...
Tja, maar je valt wel op die hufters en niet op die softy's dus ja... Maar dan nog, ik lijk totaal niet op me tarzanneske foto die patch voor me uitgezocht heeft dusse....
pi_71772458
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Tja, maar je valt wel op die hufters en niet op die softy's dus ja... Maar dan nog, ik lijk totaal niet op me tarzanneske foto die patch voor me uitgezocht heeft dusse....
misschien... maar vallen op is niet hetzelfde als verliefd worden op he... Foute (=onbereikbare) mannen hebben een grote aantre kkingskracht op me, maar echt verliefd... nee, dat kan ik niet zeggen...
en jij denkt dat ik op die foto lijk die patch liet zien?
ik ben niet eens blond!
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:29:29 #162
92644 mr_anonimous
pi_71772493
Hey Puddingtarzan.... ik denk dat jij deze vraag alleen kan beantwoorden!
pi_71772519
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien... maar vallen op is niet hetzelfde als verliefd worden op he... Foute (=onbereikbare) mannen hebben een grote aantre kkingskracht op me, maar echt verliefd... nee, dat kan ik niet zeggen...
en jij denkt dat ik op die foto lijk die patch liet zien?
ik ben niet eens blond!
Om eerlijk te zijn, ik zou al niet meer weten welke foto bij je hoort... En al zou je er op lijken, je bent het niet dus
pi_71772565
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Puddingtarzan.... ik denk dat jij deze vraag alleen kan beantwoorden!
Zeg!

jij komt hier alleen maar om Dyonvbaal weg te roepen, niet om gezellig te kletsen!

(oh jee, toch ruzie... )
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:31:46 #165
92644 mr_anonimous
pi_71772574
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:32:16 #166
92644 mr_anonimous
pi_71772592
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zeg!

jij komt hier alleen maar om Dyonvbaal weg te roepen, niet om gezellig te kletsen!

(oh jee, toch ruzie... )
Ik kom wel om gezellig te kletsen maar ik wil eerst dat die vraag geraden wordt......
pi_71772602
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zeg!

(oh jee, toch ruzie... )
Zeg maar gewoon dyon hoor, das minder typen en ik hoef me achternaam niet steeds te lezen...
pi_71772693
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik kom wel om gezellig te kletsen maar ik wil eerst dat die vraag geraden wordt......
ok, ik ook...
pi_71772786
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

(fluffy???)

Ik ga niet de 13e in een dozijn Nederlandse regisseur worden die alleen maar films kan verkopen omdat ze vol zitten met tieten en seks.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:40:23 #170
92644 mr_anonimous
pi_71772874
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Ik ga niet de 13e in een dozijn Nederlandse regisseur worden die alleen maar films kan verkopen omdat ze vol zitten met tieten en seks.
Precies het moet geen Uwe Boll productie worden..... Enge maar toch ook wel komische bad guys, een wereldvreemde nep James Bond als hoofdrolspeler, en een wazig verhaal kan nog maar simplistisch scoren met bloot op een ranzige manier en platte vuige sex zou te cheap zijn en typisch een Nederlandse film......
pi_71772905
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

enne, dyon, in akq moet je binnen 10 minuten een nieuwe vraag stellen, anders ben je je punt alweer kwijt...
(misschien weet je het allang, maar voor de zekerheid; ik dacht ook dat ik wel een uur had zoals in fmt...)
pi_71772946
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Precies het moet geen Uwe Boll productie worden..... Enge maar toch ook wel komische bad guys, een wereldvreemde nep James Bond als hoofdrolspeler, en een wazig verhaal kan nog maar simplistisch scoren met bloot op een ranzige manier en platte vuige sex zou te cheap zijn en typisch een Nederlandse film......
ja joh, het was ook puur sarcastisch!!!
pi_71772999
Blij dat we op één lijn zitten

De film zal het moeten hebben van het verhaal, de subtiele doch grappige parodieën en de stijl.
pi_71773123
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

enne, dyon, in akq moet je binnen 10 minuten een nieuwe vraag stellen, anders ben je je punt alweer kwijt...
(misschien weet je het allang, maar voor de zekerheid; ik dacht ook dat ik wel een uur had zoals in fmt...)
Dank je, maar wist inderdaad dat ik snel moest antwoorden. Had nog 2 minuten over
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:49:34 #175
92644 mr_anonimous
pi_71773218
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Blij dat we op één lijn zitten

De film zal het moeten hebben van het verhaal, de subtiele doch grappige parodieën en de stijl.
Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....
pi_71773572
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Vind ik ook. En bloot heb ik niks tegen maar vaak wordt zo'n film dan toch te plat en ordinair.... Zeker een Nederlandse film....
Ik heb ook niets tegen bloot oid. Als het maar functioneel is. Soms zie je ook van die krampachtige camerabewegingen om het maar absoluut niet in beeld te laten brengen (heeft met de filmrating te maken natuurlijk...) Maar in Nederlandse films (vaak door de Nederlandse literatuur) wordt het vaak gebruikt om het bloot zijn en niet ter ondersteuning van het verhaal. Vaak ordinair en vulgair. Bedenk hierbij de spontane zwembadorgie in "Ik omhels je met 1000 armen"
pi_71773593
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

helemaal mee eens...

moet ik trouwens woensdag nog de expo in?
pi_71773649
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

helemaal mee eens...

moet ik trouwens woensdag nog de expo in?
Ik heb zelf al in de expo in rdam gekeken. Hadden ze het niet. Maar ik denk ook dat ik het gewoon van Amazon ga bestellen...
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:02:05 #179
92644 mr_anonimous
pi_71773685
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Ik heb ook niets tegen bloot oid. Als het maar functioneel is. Soms zie je ook van die krampachtige camerabewegingen om het maar absoluut niet in beeld te laten brengen (heeft met de filmrating te maken natuurlijk...) Maar in Nederlandse films (vaak door de Nederlandse literatuur) wordt het vaak gebruikt om het bloot zijn en niet ter ondersteuning van het verhaal. Vaak ordinair en vulgair. Bedenk hierbij de spontane zwembadorgie in "Ik omhels je met 1000 armen"
Ik schaam me dood als ik in andere landen ben en ze films als Turks Fruit en Spetters bespreken...... Dan zeg ik altijd maar dat we Paul Verhoeven hebben weggejaagd en verbannen uit NL....
pi_71773733
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik schaam me dood als ik in andere landen ben en ze films als Turks Fruit en Spetters bespreken...... Dan zeg ik altijd maar dat we Paul Verhoeven hebben weggejaagd en verbannen uit NL....
Die ga ik onthouden
pi_71773752
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Ik heb zelf al in de expo in rdam gekeken. Hadden ze het niet. Maar ik denk ook dat ik het gewoon van Amazon ga bestellen...
neem aan dat het over dat klapbord ga? Moet ik anders in New York kijken over een paar weken?
pi_71773827
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

neem aan dat het over dat klapbord ga? Moet ik anders in New York kijken over een paar weken?
Je kan er even kijken, maar betwijfel of je er iets goedkopers vindt dan dit of dit.

Denk dat ik voor die tweede ga aangezien ik vermoed dat die eerste van kunststof is ipv hout...
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:09:42 #183
92644 mr_anonimous
pi_71773923
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Die ga ik onthouden
Ja ik wordt daar zo eng van dat altijd die 2 klote films als typical Dutch Cinema worden aangehaald! De meeste literaire verfilmingen zijn ook bar slecht vind ik. Alle Giphartverfilmingen bijv.... Maar de meeste Wolkersverfilmingen zijn ook Züm Kotzen.... Soldaat van Oranje is dan wel goed, All Stars is prachtig vanwege de herkenbaarheid en eenvoud. Simon schittert door zijn botte maar wel leuke humor, Nachtrit is beklemmende thriller. Maar Blue Bird is denk ik mijn favoriete film.
pi_71774126
Jongens, please zeg me dat jullie de foto die ik in FMT heb gepost wel herkennen???

anders ga ik huilen in een hoekje dat ik de enige ben die dit vroeger heeft gezien...
pi_71774172
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ja ik wordt daar zo eng van dat altijd die 2 klote films als typical Dutch Cinema worden aangehaald! De meeste literaire verfilmingen zijn ook bar slecht vind ik. Alle Giphartverfilmingen bijv.... Maar de meeste Wolkersverfilmingen zijn ook Züm Kotzen.... Soldaat van Oranje is dan wel goed, All Stars is prachtig vanwege de herkenbaarheid en eenvoud. Simon schittert door zijn botte maar wel leuke humor, Nachtrit is beklemmende thriller. Maar Blue Bird is denk ik mijn favoriete film.
Ik ken Blue Bird niet

Maar de opvatting over Nederlandse films is inderdaad beroerd
Komt ook omdat er gewoon niet veel kwaliteit tussen zit.

Aan ons om het beter te doen!
pi_71774184
we vallen allemaal redelijk in de zelfde leeftijdscategorie, dus zouden we het allemaal moeten kennen. Maar het zegt me echt niks...
pi_71774247
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Jongens, please zeg me dat jullie de foto die ik in FMT heb gepost wel herkennen???

anders ga ik huilen in een hoekje dat ik de enige ben die dit vroeger heeft gezien...
Is het wel een film??
pi_71774284
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
we vallen allemaal redelijk in de zelfde leeftijdscategorie, dus zouden we het allemaal moeten kennen. Maar het zegt me echt niks...
daarom dacht ik dat jullie hem ook wel zouden kennen...

echt een verschrikkelijk goede tekenfilm...
pi_71774306
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Is het wel een film??

duh...
pi_71774333
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

duh...
Het zag er zo tekenfilmserieachtig uit...

Maare.. ik heb al het idee om op zolder in de nieuwe woning straks een muur felgroen te kalken, een soort studio
pi_71774334
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

daarom dacht ik dat jullie hem ook wel zouden kennen...

echt een verschrikkelijk goede tekenfilm...
Sorry
pi_71774401
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Het zag er zo tekenfilmserieachtig uit...

Maare.. ik heb al het idee om op zolder in de nieuwe woning straks een muur felgroen te kalken, een soort studio
het is echt een (teken)film... uit een (volgens mij) spaanstalig land...
pi_71774446
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

het is echt een (teken)film... uit een (volgens mij) spaanstalig land...
Hmm... ik ga me zowaar nog schuldig voelen

Offtopic: waarom verandert het aantal berichten per pagina steeds?? Ene keer 2 pagina's, dan weer 8
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:30:42 #194
92644 mr_anonimous
pi_71774601
Sorry ik was er even niet bij.... Ik heb net mijn vertrek in RJP aangekondigd en ik heb een vraag open staan in AKQ....
pi_71774621
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Sorry ik was er even niet bij.... Ik heb net mijn vertrek in RJP aangekondigd en ik heb een vraag open staan in AKQ....
RJP?
pi_71774622
kun je bij slowchat offtopic gaan dan???
pi_71774647
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef tombolafan het volgende:
kun je bij slowchat offtopic gaan dan???
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:33:36 #198
92644 mr_anonimous
pi_71774678
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

RJP?
Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...
pi_71774716
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Raad je Plaatje.... Ik ben daar niet meer zo op mijn plek merkte ik de laatste dagen. Ik ben onlangs daar keihard gebotst ivm mijn grove en platte humor. Nu zit ik me dus in te houden en dat vind ik niet meer leuk. Ik hoop dat ik hier nog wel mijn grove en platte humor mag spuien. Anders moet ik toch maar aan een pensioen denken...
30 en al met pensioen.. Mijn god, nog maar 2 jaar en een maand en dan al met pensioen moeten
pi_71774757
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hier is het meer dan welkom hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')