Je komt zo gewoon nog even kletsen.... Tot straksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef tombolafan het volgende:
maar ik ga!
eens proberen of ik mezelf fit kan wandelen voor de film...![]()
misschien tot vanavond, anders tot morgen ofzo...
Dag veel plezier met wandelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef tombolafan het volgende:
maar ik ga!
eens proberen of ik mezelf fit kan wandelen voor de film...![]()
misschien tot vanavond, anders tot morgen ofzo...
misschien moet ik dan ook maar es gaan wandelenquote:
Als ik veel gedronken heb en ik ga wandelen dan val ik ergens vanaf......quote:
Wat is het toch handig als je nauwelijks drinkt... Zelfs al wil ik me helemaal vol gieten doe ik het niet :S ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb en ik ga wandelen dan val ik ergens vanaf......
Mis je ook een hoop domme lol hoor! Ik zou er een boek over kunnen schrijven.... of misschien wil Fluffy dat doen als mijn ghostwriter.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is het toch handig als je nauwelijks drinkt... Zelfs al wil ik me helemaal vol gieten doe ik het niet :S ...
Misschien heb je gelijk. Maar als je alleen lol kan hebben met alcohol op is het ook mis toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mis je ook een hoop domme lol hoor! Ik zou er een boek over kunnen schrijven.... of misschien wil Fluffy dat doen als mijn ghostwriter.....
Nee, ik heb ook lol zonder drank op maar als ik gedronken heb dan hebben ik en mijn maats echt domme lol. Lol waar je jaren later nog om lacht! Een mix tussen genant, platte humor, grof taalgebruik, ordinaire gebaren, baldadigheid en soms vandalismequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Maar als je alleen lol kan hebben met alcohol op is het ook mis toch?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook lol zonder drank op maar als ik gedronken heb dan hebben ik en mijn maats echt domme lol. Lol waar je jaren later nog om lacht! Een mix tussen genant, platte humor, grof taalgebruik, ordinaire gebaren, baldadigheid en soms vandalisme..... ik zou er uren over kunnen praten. Maar dat is het soort humor wat niet in nuchtere toestand gebeurt...
![]()
Zelfs hier zou ik te braaf voor zijn...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Met vandalisme bedoel ik niet auto's bekrassen ofzo hoor maar we hebben wel eens voetbal gespeeld met een prullenbak in een hotelgang en ik sta er om bekend om wel eens een brandalarm af te laten gaan....
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zelfs hier zou ik te braaf voor zijn...
nope...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh je bent wel erg braaf dan zeg.... maar volgens mij als je wat drankjes in je hebt dan ga wel los......
Je bent nog nooit met mij op stap geweest......quote:
maar heb wel al es wat gedronken en weet hoe ik dan word...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent nog nooit met mij op stap geweest......
Hoe dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar heb wel al es wat gedronken en weet hoe ik dan word...
niet veel interresanter dan ik nu al niet ben. ik word wat losser, ga wat meer onzin praten en durf wat meer. maar ik ben nog steeds saai, rustig en mezelf... ga niet dom dansen, ga niet met dingen gooien, hou me netjes aan de regeltjes... gewoon een saaie kloot dus...quote:
Dat is jammer.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik kon geen goede kleur mat groen vinden bij de verven bij de Gamma
Daar gaat mn zolderkamer met permanente green screen
Ach de een is zo en de ander is een dronken malloot die een prullenbak pakt en er mee gaat voetballen. Dat geeft niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
niet veel interresanter dan ik nu al niet ben. ik word wat losser, ga wat meer onzin praten en durf wat meer. maar ik ben nog steeds saai, rustig en mezelf... ga niet dom dansen, ga niet met dingen gooien, hou me netjes aan de regeltjes... gewoon een saaie kloot dus...
Verschil moet er wezen, anders was het maar een saaie bedoening hier!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach de een is zo en de ander is een dronken malloot die een prullenbak pakt en er mee gaat voetballen. Dat geeft niet.
Precies anders zouden mijn verhalen niet meer zo leuk zijn.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen, anders was het maar een saaie bedoening hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |