quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:44 schreef Patch het volgende:
Moet je naar Brabant komen
"want daar brandt nog licht..."
owh ja, toen had ik niks te doen...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ja, toen had ik niks te doen...
maar evengoed blijf je mn held omdat je Trapito kentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:06 schreef Patch het volgende:
[..]
owh ja, toen had ik niks te doen...
Ik vond er geen zak aan !quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar evengoed blijf je mn held omdat je Trapito kent![]()
(zeg alsjeblieft niet dat je m heeeeeel slecht vond???)
quote:
als dat zo is, dan sorry...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Trapito is Spaans voor Kiekerjan?
Kiekerjan is een verhaal van Hans Teeuwen. Gaat ook over een vogelverschrikker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als dat zo is, dan sorry...maar de film heette hier altijd ook gewoon trapito bij mijn weten...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kiekerjan is een verhaal van Hans Teeuwen. Gaat ook over een vogelverschrikker.
Je wil die Russell Crowe wel erg graag winnen zeg.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
en dat vergelijk jij met een tekenfilm???
ja sorry hoor... maar het is echt jeugdsentiment voor me, we hebben daar vroeger toch vaak bij zitten huilen... en dan vergelijk jij het met iets van hans teeuwen!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wil die Russell Crowe wel erg graag winnen zeg.....
Ik heb die emotie daar niet mee dus maak ik er wel grappen over. Maar ik vond dat verhaal van die vos en die hond wel zielig vroeger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja sorry hoor... maar het is echt jeugdsentiment voor me, we hebben daar vroeger toch vaak bij zitten huilen... en dan vergelijk jij het met iets van hans teeuwen!!!
ow ja, frank en frey...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb die emotie daar niet mee dus maak ik er wel grappen over. Maar ik vond dat verhaal van die vos en die hond wel zielig vroeger.
Ik ben soms wel nieuwsgierig om hem weer eens te zien maar ik doe het nooit omdat ik bang ben de herinnering kapot te maken.quote:
ah, dat is wel schattig... maar ik heb hem pas later gezien, en evengoed vond ik het heel zielig...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben soms wel nieuwsgierig om hem weer eens te zien maar ik doe het nooit omdat ik bang ben de herinnering kapot te maken.
Dumbo vind ik een klote film......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dat is wel schattig... maar ik heb hem pas later gezien, en evengoed vond ik het heel zielig...
zo kwam ik er een jaar of 2 geleden ook achter dat Dombo ook bijna alleen maar ellende is... ongeveer alleen het einde is positief... en dat is een kinderfilm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |